verjaardagskado rabobank vergiftigd geschenk of niet?
Re: verjaardagskado rabobank vergiftigd geschenk of niet?
Ook die 20 euro gekregen en nu ook houder van een "fonds"...
Vind dit gewoon een leuke geste, en als je toch al zin hebt om eens te "proberen" , een extra stimulans.
Niks mis mee volgens mij...
Vind dit gewoon een leuke geste, en als je toch al zin hebt om eens te "proberen" , een extra stimulans.
Verjaar op 1/2 dus ben in blije verwachtingLuc B. schreef:Ook die 20 euro gekregen en nu ook houder van een "fonds"...

cooldave schreef:Verjaar op 1/2 dus ben in blije verwachtingLuc B. schreef:Ook die 20 euro gekregen en nu ook houder van een "fonds"...
Proficiat en wanneer is de geboorte voorzien ?
Ik verjaar op 29-02 en moet dan 4 jaar wachten ? of val ik buiten de prijzen Rabobank.be zou er na een jaartje ongeveer mee stoppen met die prijzen?
Ramp... volgens een mailke terug van Rabo heb ik blijkbaar een verkeerd fonds gekozen.
Spijtig, was voor mij totaal onduidelijke mail waar ik die fondsen dan wel mocht gaan zoeken. (had onder beleggen geklikt en fondsen bekeken)... doch nee dus... geen fondsenhouder.... ook niet voor 20 euro, wegens fout....
Spijtig, was voor mij totaal onduidelijke mail waar ik die fondsen dan wel mocht gaan zoeken. (had onder beleggen geklikt en fondsen bekeken)... doch nee dus... geen fondsenhouder.... ook niet voor 20 euro, wegens fout....
Volgens mij kan je toch geen verkeerd fonds kiezen, je kan toch niet meer doen dan je keuze maken en dan aankopen ?Luc B. schreef:Ramp... volgens een mailke terug van Rabo heb ik blijkbaar een verkeerd fonds gekozen.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Dat dacht ik dus ook.... doch mail kwam er wel degelijk... verkeerd fonds.... 

Waarom bel je niet eens naar Rabobank om deze fout recht te zetten?
Het feit dat je in een verkeerd fonds belegd hebt, wil toch niet zeggen dat je je 20 Euro kwijt bent of wel?
De bedoeling van Rabobank is toch dat je proeft van het fondsbeleggen en niet dat je er een trauma aan over houdt. LOL!
Het feit dat je in een verkeerd fonds belegd hebt, wil toch niet zeggen dat je je 20 Euro kwijt bent of wel?
De bedoeling van Rabobank is toch dat je proeft van het fondsbeleggen en niet dat je er een trauma aan over houdt. LOL!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Er is inderdaad een lijst (waarnaar verwezen wordt in de mail) waaruit je kan kiezen. De redenen waarom sommige fondsen niet in de lijst staan is zuiver technisch. (Bijvoorbeeld koers is zo hoog dat zelf met 0,1 deelbewijs dit nog meer dan € 20 is)Luc B. schreef:Dat dacht ik dus ook.... doch mail kwam er wel degelijk... verkeerd fonds....
Uiteraard ben je je € 20 niet kwijt omdat je inituieel niet uit de juiste lijst zou hebben gekozen.
Ik raad je aan om telefonisch of via mail contact met onze helpdesk te nemen zodat we deze situatie kunnen rechtzetten.
In de mail stond nochtans duidelijk een link naar alle fondsen waaruit men kon kiezen en stap voor stap uitgelegd wat te doen.
Bij mij is alles heel goed verlopen. Nu maar hopen dat ik een goei fondsje heb gekozen en dat het ook nog een beetje winst maakt
Bij mij is alles heel goed verlopen. Nu maar hopen dat ik een goei fondsje heb gekozen en dat het ook nog een beetje winst maakt

- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben pas verjaard en heb een felicitatiemail van Rabo gehad maar geen geschenk van 20 euro. Ik heb nochtans geen fondsen of iets dergelijks bij Rabo.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De actie heeft exact een jaar gelopen en is nu afgelopen. Dat wil zeggen dat iedereen (behaleve mensen die in de laatste 12 maand klant zijn geworden) en die aan de voorwaarden voldeed de mail zou moeten hebben ontvangen. In uw geval kan het dus goed zijn dat u 12 maand geleden als één van de eerste deze mail reeds had ontvangen.OpelZafira schreef:Ik ben pas verjaard en heb een felicitatiemail van Rabo gehad maar geen geschenk van 20 euro. Ik heb nochtans geen fondsen of iets dergelijks bij Rabo.
Ik ben pas afgelopen zomer klant geworden en verjaar in de lente. Ik hoop dus dat er tegen dan een andere actie komt.
Maar een verhoging van de basisrente is ook al goed hoor
Maar een verhoging van de basisrente is ook al goed hoor

Ik ben al jarenlang klant en verjaar in november maar kan me die mail niet herinneren. Misschien heb ik hem destijds ineens verwijderd omdat ik dacht dat het spam was. Jammer.Rabobank.be schreef:De actie heeft exact een jaar gelopen en is nu afgelopen. Dat wil zeggen dat iedereen (behaleve mensen die in de laatste 12 maand klant zijn geworden) en die aan de voorwaarden voldeed de mail zou moeten hebben ontvangen.
Ook ik ben net jarig geweest (week geleden) maar heb geen mail gekregen. Nochtans al enige tijd klant bij rabo, ook met fondsen.
Nu wat minder eurokes daar, maar dat mag er niet aan liggen denk ik zo :-)
Spijtige zaak...
Nu wat minder eurokes daar, maar dat mag er niet aan liggen denk ik zo :-)
Spijtige zaak...
Rabobank heeft op 22-02-2011 wel in dezelfde draad geschreven dat die actie afgelopen is;