Mastercard Argenta
Mastercard Argenta
Wilde eens via internet de gedane verrichtingen nazien met mijn Mastercard , gebonden aan een Argentarekening .
Na inloggen, link naar kredietkaarten en klikken op de desetreffende Mastercard stelde ik vast dat er in 2011 slechts 1 verrichting vermeld werd ( helemaal in het begin van het kalenderjaar). Deze kaart wordt nochtans frequent gebruikt en de meeste andere verrichtingen werden reeds opgenomen in de uitgavenstaten van Atos (vroeger BCC).
Nog iemand met problemen dat de verrichtingen van de laatste maanden bij MasterCard op de Argenta-internetsite niet voorkomen?
Of heeft dit nog te maken met het feit dat de Visa van argenta in 2010 verplicht omgezet was naar Master Card .
En de interessantste verrichtingen om te checken zijn m.i. de meest recente .
Na inloggen, link naar kredietkaarten en klikken op de desetreffende Mastercard stelde ik vast dat er in 2011 slechts 1 verrichting vermeld werd ( helemaal in het begin van het kalenderjaar). Deze kaart wordt nochtans frequent gebruikt en de meeste andere verrichtingen werden reeds opgenomen in de uitgavenstaten van Atos (vroeger BCC).
Nog iemand met problemen dat de verrichtingen van de laatste maanden bij MasterCard op de Argenta-internetsite niet voorkomen?
Of heeft dit nog te maken met het feit dat de Visa van argenta in 2010 verplicht omgezet was naar Master Card .
En de interessantste verrichtingen om te checken zijn m.i. de meest recente .
Re: Mastercard Argenta
Bij mij staat er alles in vanaf de datum dat ik deze mastercard heb (na omschakeling van de visa).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Mastercard Argenta
Ik heb sinds 2 maanden een mastercard.Dat er een mogelijkheid was om deze verrichtingen op te volgen op de website van Argenta
wist ik nog niet.Bij nazicht stonden al mijn betalingen netjes gerangschikt.Weer wat bijgeleerd op Spaargids.
wist ik nog niet.Bij nazicht stonden al mijn betalingen netjes gerangschikt.Weer wat bijgeleerd op Spaargids.