Prepaid visa/ mastercard
Prepaid visa/ mastercard
Ik ben op zoek naar een goede en veilige prepaid visa of mastercard kaart.
Deze zou enkel dienen om betalingen via internet te doen, kosten voor afhalingen aan bankautomaten zijn dus geen probleem.
Tot op heden ben ik enkel op de kaart van "moneybookers" terecht gekomen, de jaarlijkse kost van 10 euro is echt wel positief.
Nu vraag ik me af of er personen hier op het forum ervaring hebben met deze kaart, of er addertjes of andere minpunten zijn en vooral, hoe je ze moet opladen, is dit via een gewone bankoverschrijving of via speciale constructies ??
Alvast bedankt voor eventuele info en suggesties.
Deze zou enkel dienen om betalingen via internet te doen, kosten voor afhalingen aan bankautomaten zijn dus geen probleem.
Tot op heden ben ik enkel op de kaart van "moneybookers" terecht gekomen, de jaarlijkse kost van 10 euro is echt wel positief.
Nu vraag ik me af of er personen hier op het forum ervaring hebben met deze kaart, of er addertjes of andere minpunten zijn en vooral, hoe je ze moet opladen, is dit via een gewone bankoverschrijving of via speciale constructies ??
Alvast bedankt voor eventuele info en suggesties.
Re: Prepaid visa/ mastercard
waarschijnlijk had je het al gezien maar toch nog even vermelden
bovenaan onze kredietkaarten vergelijker heb je een filter 'prepaid'
dan komen er een 5 tal prepaid kredietkaarten tevoorschijn
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad, maar ervaringen, eventuele minpunten, hoe je ze moet opladen, ... zijn hier niet te vinden.webmaster schreef:waarschijnlijk had je het al gezien maar toch nog even vermelden
Op de site van moneybookers heb ik ook niet direct teruggevonden of je ze gewoon via een bankoverschrijving kan opladen, wel hoe je ze moet aanvragen.
dit haal ik van hun website
•Sofortüberweisung Gratis
•Lokale bankoverschrijving Gratis
•Creditcard 1.8%
•Uitbetalingen van andere Moneybookers gebruikers Gratis
•Sofortüberweisung Gratis
•Lokale bankoverschrijving Gratis
•Creditcard 1.8%
•Uitbetalingen van andere Moneybookers gebruikers Gratis
Ik heb al enkele maanden een Net+ Prepaid MasterCard® van Neteller. Geen jaarlijkse kost en mijn inziens interessanter, tenzij je cash afhalingen (ATM) onderneemt of aankopen doet in vreemde valuta. Dan is Moneybookers goedkoper.
Ik heb de kaart aangeschaft om administratieve boekingskosten bij Ryanair te vermijden. Ik heb echter nog geen tickets aangekocht sinds ik de kaart in bezit heb. Ik heb de kaart wel al probleemloos gebruikt voor online aankopen en in Delhaize. Echter bij een onbemande "Shell Express" kon ik eerst niet tanken. Ik heb het enkele dagen later nogmaals geprobeerd en blijkbaar indien je saldo minstens 125 EUR bedraagt, dan kan je tanken. Ik ga er nog wel vanuit dat men de pomp op tijd laat stilvallen indien je in de buurt van het saldo komt.
Ik gebruik een gratis internationale SEPA overschrijving om de kaart te "voeden".
Ik heb de kaart aangeschaft om administratieve boekingskosten bij Ryanair te vermijden. Ik heb echter nog geen tickets aangekocht sinds ik de kaart in bezit heb. Ik heb de kaart wel al probleemloos gebruikt voor online aankopen en in Delhaize. Echter bij een onbemande "Shell Express" kon ik eerst niet tanken. Ik heb het enkele dagen later nogmaals geprobeerd en blijkbaar indien je saldo minstens 125 EUR bedraagt, dan kan je tanken. Ik ga er nog wel vanuit dat men de pomp op tijd laat stilvallen indien je in de buurt van het saldo komt.
Ik gebruik een gratis internationale SEPA overschrijving om de kaart te "voeden".
@PVD:
Dank voor de info.
Heb deze site proberen te bezoeken via de link hier in spaargids maar dan kom ik direct in een aanvraagformulier terecht en ik zie nergens een "home" knop of enige mogelijkheid voor verdere info.
Weet U soms een internetadres waar ik over hun meer info vindt ?
Dank voor de info.
Heb deze site proberen te bezoeken via de link hier in spaargids maar dan kom ik direct in een aanvraagformulier terecht en ik zie nergens een "home" knop of enige mogelijkheid voor verdere info.
Weet U soms een internetadres waar ik over hun meer info vindt ?
home = linksboven op het neteller logo
Inderdaad, bedankt.webmaster schreef:home = linksboven op het neteller logo