Controleer uw bank: gratis detailberekening intresten
Re: Controleer uw bank: gratis detailberekening intresten
webmaster schreef:onze warme oproep heeft effect
Keytrade Bank maakt detailberekening intresten gratis
https://www.spaargids.be/sparen/keytrad ... ratis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een dikke proficiat voor Keytrade en een nog veel dikkere proficiat voor Spaargids!
+1
Jullie krijgen de banken in beweging, mooi!
Een tooltje op hun website kan toch echt niet veel werk zijn en zal de transparantie voor vele mensen vééél verbeteren
Heel goed
Jullie krijgen de banken in beweging, mooi!
Een tooltje op hun website kan toch echt niet veel werk zijn en zal de transparantie voor vele mensen vééél verbeteren
Heel goed
Ik heb een vraag voor detail berekening gevraagd bij Recordbank en zij verwijzen naar het uittreksel bij de rekening.
Opnieuw vragen en verwijzen naar spaargids.be
Dit heb ik gedaan. Ik hou jullie op de hoogte.
Aanvragen kan.... maar antwoord krijgen is nog iets anders!
Argenta: kantoorhouder heeft mijn vraag aan hoofdkantoor Argenta doorgestuurd begin januari. Heden nog geen enkele reaktie.....
Keytrade: quasi automatische reply op vraag "antwoord voor eind januari": NOPPES
BNP-Fortis: via mailsysteem in internetbankieren gevraagd maar geen antwoord. Proberen je van 't kastje naar de muur te sturen.
Bij welke van die banken ga ik mijn spaargeld nog plaatsen? RA, RA....
Argenta: kantoorhouder heeft mijn vraag aan hoofdkantoor Argenta doorgestuurd begin januari. Heden nog geen enkele reaktie.....
Keytrade: quasi automatische reply op vraag "antwoord voor eind januari": NOPPES
BNP-Fortis: via mailsysteem in internetbankieren gevraagd maar geen antwoord. Proberen je van 't kastje naar de muur te sturen.
Bij welke van die banken ga ik mijn spaargeld nog plaatsen? RA, RA....
We hebben al meerdere meldingen ontvangen van kantoorhouders die slecht geinformeerd zijn
Zijn er nog mensen die geen detailberekening hebben ontvangen?
Argenta: ontvangen na ongeveer 2 weken vanaf vraagstellingwebmaster schreef:We hebben al meerdere meldingen ontvangen van kantoorhouders die slecht geinformeerd zijn
Fortuneo: niets ontvangen na na vraagstelling
Enkele volksvertegenwoordigers van de PS hebben recent een wetsvoorstel ingediend om de banken te verplichten een gratis detailberekening te verstrekken aan de cliënten die erom vragen.
http://www.dekamer.be/FLWB/PDF/53/1335/53K1335001.pdf
In de toelichting van het voorstel wordt verwezen naar de enquête van spaargids.be.Het wetsvoorstel verplicht de kredietinstellingen om de houders van een spaarrekening die er om verzoeken, jaarlijks een gedetailleerde en kosteloze berekening te verstrekken in verband met de intresten die hun spaartegoeden hebben opgeleverd. Voorts bepaalt dit wetsvoorstel dat die houders in kennis moeten worden gesteld van die mogelijkheid.
Nogmaals een dikke duim voor spaargids!
In de kamer lezen ze dan blijkbaar ook spaargids en verwijzen ze bv . niet naar testaankoop.Werkpaard schreef:Enkele volksvertegenwoordigers van de PS hebben recent een wetsvoorstel ingediend om de banken te verplichten een gratis detailberekening te verstrekken aan de cliënten die erom vragen.
In de toelichting van het voorstel wordt verwezen naar de enquête van spaargids.be.Het wetsvoorstel verplicht de kredietinstellingen om de houders van een spaarrekening die er om verzoeken, jaarlijks een gedetailleerde en kosteloze berekening te verstrekken in verband met de intresten die hun spaartegoeden hebben opgeleverd. Voorts bepaalt dit wetsvoorstel dat die houders in kennis moeten worden gesteld van die mogelijkheid.
Als we nog zo een paar enquetes organiseren zouden ze daar dan ook rekening mee houden ? Bv. voorstel verlaging roerende voorheffing naar 5 % en optrekking van de vrijstelling rv op gereglementeerde spaarboekjes naar 10 000 euro per persoon.
https://www.spaargids.be/sparen/algemee ... ekjes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!