verjaardagskado rabobank vergiftigd geschenk of niet?
Re: verjaardagskado rabobank vergiftigd geschenk of niet?
ik dacht als je al een belegging lopen had bij Rabobank, kreeg je geen cado.hansv schreef:Ook ik ben net jarig geweest (week geleden) maar heb geen mail gekregen. Nochtans al enige tijd klant bij rabo, ook met fondsen.
Nu wat minder eurokes daar, maar dat mag er niet aan liggen denk ik zo :-)
Spijtige zaak...
Ook als je al via de Humo-bon een belegging begonnen was, kreeg je niets meer. Dat je toen de humo diende te kopen, 2 omslagen diende te zoeken, een postzegel eraan spendeerde en uiteindelijk alles op de post diende te doen... De inspanning was vele malen groter .... De marketing van Rabobank heeft hier duidelijk een steek laten vallen.
zoé schreef:ik dacht als je al een belegging lopen had bij Rabobank, kreeg je geen cado.hansv schreef:Ook ik ben net jarig geweest (week geleden) maar heb geen mail gekregen. Nochtans al enige tijd klant bij rabo, ook met fondsen.
Spijtige zaak...
Ook als je al via de Humo-bon een belegging begonnen was, kreeg je niets meer. Dat je toen de humo diende te kopen, 2 omslagen diende te zoeken, een postzegel eraan spendeerde en uiteindelijk alles op de post diende te doen... De inspanning was vele malen groter .... De marketing van Rabobank heeft hier duidelijk een steek laten vallen.
Het ging zelfs ZONDER Humo te kopen : gewoon een gehandtekende en genummerde bon aan Rabobank vragen ( zie vroegere posts )
en ook zonder postzegels : met de wagen en bezine van je baas 200 km rijden om de briefomslagen bij Rabobank in de bus te steken.
In concreto een fietstocht van 200 km maken om die briefomslagen in de bus te steken en het is nog gezond ook.
ah ok. Dat had ik niet gezien 

- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
In principe zou u de mail moeten hebben ontvangen als onderstaande criteria voor u van toepassing waren:Yaris schreef:Ik ben al jarenlang klant en verjaar in november maar kan me die mail niet herinneren. Misschien heb ik hem destijds ineens verwijderd omdat ik dacht dat het spam was. Jammer.Rabobank.be schreef:De actie heeft exact een jaar gelopen en is nu afgelopen. Dat wil zeggen dat iedereen (behaleve mensen die in de laatste 12 maand klant zijn geworden) en die aan de voorwaarden voldeed de mail zou moeten hebben ontvangen.
U was op het ogenblik van uw verjaardag bestaande klant bij Rabobank.be en:
- U had op uw verjaardag geen beleggingen bij Rabobank.be
- Ook in het verleden heeft u geen beleggingen gehad bij Rabobank.be
- Het totaal van uw rekeningen was groter dan 0
- U was 'opt-in', m.a.w. u mocht niet uitgeschreven zijn voor het ontvangen van mails, anders mag het voor ons op wettelijk vlak gewoon niet om dergelijke mails te versturen.
Waarschijnlijk heeft u vorig jaar deze mail niet gekregen als u al beleggende klant was bij Rabobank.be. Zie ook hierboven ivm de selectiecriteria.hansv schreef:Ook ik ben net jarig geweest (week geleden) maar heb geen mail gekregen. Nochtans al enige tijd klant bij rabo, ook met fondsen.
Spijtige zaak...
U haalt hierbij wel twee zaken door elkaar:zoé schreef:ik dacht als je al een belegging lopen had bij Rabobank, kreeg je geen cado.
Enerzijds was het voor de lezers die een Humo hadden gekocht mogelijk om ons eenvoudigweg hun bon die ze bij Humo hadden gevonden, toe te sturen.
Anderzijds konden de mensen die geen Humo lezen of geen Humo wilden kopen (en dus de bon niet uit Humo konden halen) óók van de actie gebruik door bij ons een speciale bon aan te vragen. De aanvraag van deze speciale bon moest effectief gebeuren door ons een gefrankeerde, aan zichzelf geadresseerde enveloppe toe te sturen zodat wij u de bon per post konden toesturen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Nuchter bekeken is het gewoon 'n platte commerciële grootbankactie.
Het is mij ethisch niet correct dat ze het gebruiken onder het mom van 'n "verjaardagsgeschenk".
De klanten die jarig zijn en wél vertrouwen hebben in 'n Rabo-effectenrekening, ingeschreven zijn op al hun commerciële nieuwsbrieven, hun 'n hoop geld toevertrouwen, meewerken aan hun enquêtes, etc... krijgen 'n "proficiat", genre...
Het lezen van de mail van Rabobank kwam mij in eerste instantie over als 'n toffe mail, maar nu ik deze draad gelezen heb voel ik mij toch bekocht.
Als je het als verjaardagsgeschenk gebruiken moet je het m.i. voor iedereen doen.
Het is mij ethisch niet correct dat ze het gebruiken onder het mom van 'n "verjaardagsgeschenk".
De klanten die jarig zijn en wél vertrouwen hebben in 'n Rabo-effectenrekening, ingeschreven zijn op al hun commerciële nieuwsbrieven, hun 'n hoop geld toevertrouwen, meewerken aan hun enquêtes, etc... krijgen 'n "proficiat", genre...
... diegene die (nog) geen vertrouwen hebben in de Rabo-effectenrekening hebben krijgen 20€.Jarig? Gefeliciteerd!
Beste (Voornaam), ==> ikke dus!
Rabobank.be wenst u een opperbeste verjaardag!
We hopen dat u nog veel boeiende jaren mag beleven. En dat u al die tijd tevreden blijft over onze service.
Maak er een mooie dag van!
Hartelijke groeten,
Rabobank.be-team
http://www.rabobank.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Het lezen van de mail van Rabobank kwam mij in eerste instantie over als 'n toffe mail, maar nu ik deze draad gelezen heb voel ik mij toch bekocht.

Natuurlijk is het de bedoeling van Rabobank om klanten te laten proeven van het beleggen in fondsen zodat ze zin krijgen in meer en er hun eigen spaargeld in gaan steken.
Dat neemt niet weg dat het een sympathieke actie is. Bravo Rabobank!
Dat neemt niet weg dat het een sympathieke actie is. Bravo Rabobank!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik volg je voor de volle 100% Yaris, maar volgens mij mag je het dan niet aankleden als zijnde 'n verjaardagsgeschenk.