Keytradebank probleem met aanloggen vandaag?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytradebank probleem met aanloggen vandaag?
Nog iemand problemen bij het aanloggen met de EID op de keytradewebsite?
Re: Keytradebank probleem met aanloggen vandaag?
Ik heb geen probleem bij het aanloggen !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen problemen
-
- Sr. Member
- Contacteer:
ook geen probleem, vandaag probleemloos aangemeld 

Ik zit hier met Firefox (onder Ubuntu - Linux), misschien enkel daar een probleem en niet via Internet Explorer?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat kan wel dat Ubuntu misschien het probleem geeft, weet ik niet zeker. Misschien beter dat je eens probeert een mailtje te sturen naar de helpdesk van Keytrade ? Ik consulteer keytrade, onder windows, met Firefox, IE en Chrome en ondervind nooit enig probleem
Hier ook al een aantal dagen problemen met inloggen met de e-ID methode, is volgens mij sinds ze een aanpassing hebben gedaan aan de inlogmethode. Ik heb vandaag Keytrade gecontacteerd maar zij konden mij niet echt verderhelpen.
Ik heb het op verschillende PC's geprobeerd: WinXP,Win7 ism IE8, IE9 en FF4. Krijg altijd dezelfde melding:
The following error has occured:
A technical problem occured. Please user your username en password to log on for now (en dat werkt dus niet meer... ). You can contact our Helpdesk by phone on the number +32-2-679.90.00 or by e-mail on the adress info@keytrade.com
Hopelijk is dit vlug opgelost want het komt zeer ongelegen!
Ik heb het op verschillende PC's geprobeerd: WinXP,Win7 ism IE8, IE9 en FF4. Krijg altijd dezelfde melding:
The following error has occured:
A technical problem occured. Please user your username en password to log on for now (en dat werkt dus niet meer... ). You can contact our Helpdesk by phone on the number +32-2-679.90.00 or by e-mail on the adress info@keytrade.com
Hopelijk is dit vlug opgelost want het komt zeer ongelegen!
Ter info: probleem lag bij Keytrade, maar is ondertussen opgelost!