Calculator termijnrekening
Calculator termijnrekening
Een toffe calculator voor termijnrekeningen hebben jullie, dat wel.
Maar als je reclame maakt dat je reeds vanaf 100 euro kan investeren, waarom werkt de calculator dan enkel met > 10.000euro? :-)
Is dit niet aan te passen?
Maar als je reclame maakt dat je reeds vanaf 100 euro kan investeren, waarom werkt de calculator dan enkel met > 10.000euro? :-)
Is dit niet aan te passen?
Re: Calculator termijnrekening
Bij mij werkt dat wel vanaf 100 euro
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De calculator werkt blijkbaar alleen met veelvouden van 10.000. Zelfs 25.000 kun je niet ingeven. Beetje stom.
bij mij werkt de spaarrekening calculator wel, is deze niet hetelfde als de termijn calculator, vindt deze termijn-calculator ook nergens terug.. Waar staat die ergens ??
Hier: http://www.rabobank.be/nl/termijnrekeni ... odule.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad
Werkt bij mij ook met schijven van 10K€. Gewoon het resultaat delen door 100 hé, of de komma 2 posities opschuiven...
Voor de rest werkt hij dus wel want bij +100K€ blijft hij de waardes voor 'n termijnrekening van <100K€ aannemen.
Gewoon 'n programmeerfoutje denk ik, verkeerde definitie van de parameter. (bedrag v/d termijnrekening)

Werkt bij mij ook met schijven van 10K€. Gewoon het resultaat delen door 100 hé, of de komma 2 posities opschuiven...
Voor de rest werkt hij dus wel want bij +100K€ blijft hij de waardes voor 'n termijnrekening van <100K€ aannemen.
Gewoon 'n programmeerfoutje denk ik, verkeerde definitie van de parameter. (bedrag v/d termijnrekening)

- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Bedankt voor de tip!
We zullen onderzoeken of we de bedragen van de termijncalculator meer kunnen 'verfijnen'.
We zullen onderzoeken of we de bedragen van de termijncalculator meer kunnen 'verfijnen'.
Bedankt! :-)
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Nog even bevestigen dat deze calculator inmiddels werd aangepast. De berekening kan nu gemaakt worden per schijf van 100 EUR (voorheen per 10.000 EUR). Dat zou het al wat eenvoudiger moeten maken om de simulatie te doen.Rabobank.be schreef:Bedankt voor de tip!
Alvast bedankt voor de tip!
Bedankt!