welke provider voor internet en telefoon
welke provider voor internet en telefoon
Ik ben op zoek naar de voor mij interessantste formule voor surfen en bellen gecombineerd. mag bij dezelfde, mag ook bij een verschillende. Ik zit al enkele jaren bij Dommel voor internet en betaal 22.99€ voor cityconnect. Hier heb ik alles mee wat ik nodig heb, nooit te weinig down of upload of te traag. Dit is voor mij zeker oké.
Voor telefoon zit ik bij belgacom en na 17u bel ik gratis. Ook goed maar liefst zou ik heel de dag gratis bellen.
In december vroeg ik bij dommel om mijn huidige abonnement om te zetten naar cityline. Dit wil zeggen voor €28.95 kan ik surfen (net zoals voorheen) en bellen (voor heel de dag en niet enkel na 17u gratis).
Mijn aanvraag deed ik in december. Ik betaal direct 50 euro voor de modem en dan krijg ik te horen dat het nog een paar weken kan duren. Geen probleem. Ondertussen zijn we juni en ben ik nog niet overgeschakeld. Na wekelijks de klantendienst te bellen en er te horen dat volgende week zeker alles in orde komt. Mails beantwoorden ze gewoon niet, ze komen zelfs terug onbesteld.
Ik heb zelf de ombudsdienst ingeschakeld en deze zeggen dat ze er ook geen gehoor krijgen en stellen nu voor om een voorstel te doen. Ik ben eens benieuwd wat dit zal zijn. Ik wil gewoon aan deze voorwaarden surfen en bellen.
Waar zitten jullie en wat betalen jullie? Ik wens dus enkel de twee diensten van surfen zonder zorgen en bellen zonder limieten van uren. Ik wens geen digitale tv of zo meer.
Voor telefoon zit ik bij belgacom en na 17u bel ik gratis. Ook goed maar liefst zou ik heel de dag gratis bellen.
In december vroeg ik bij dommel om mijn huidige abonnement om te zetten naar cityline. Dit wil zeggen voor €28.95 kan ik surfen (net zoals voorheen) en bellen (voor heel de dag en niet enkel na 17u gratis).
Mijn aanvraag deed ik in december. Ik betaal direct 50 euro voor de modem en dan krijg ik te horen dat het nog een paar weken kan duren. Geen probleem. Ondertussen zijn we juni en ben ik nog niet overgeschakeld. Na wekelijks de klantendienst te bellen en er te horen dat volgende week zeker alles in orde komt. Mails beantwoorden ze gewoon niet, ze komen zelfs terug onbesteld.
Ik heb zelf de ombudsdienst ingeschakeld en deze zeggen dat ze er ook geen gehoor krijgen en stellen nu voor om een voorstel te doen. Ik ben eens benieuwd wat dit zal zijn. Ik wil gewoon aan deze voorwaarden surfen en bellen.
Waar zitten jullie en wat betalen jullie? Ik wens dus enkel de twee diensten van surfen zonder zorgen en bellen zonder limieten van uren. Ik wens geen digitale tv of zo meer.
Re: welke provider voor internet en telefoon
Zelf zit ik bij Dommel voor internet en telefoon. in tegenstelling tot jij heb ik bij de overschakeling geen enkel probleem gekend.
Alles werkt correct, en ik betaal een stuk minder dan met de vaste lijn van Belgacom.
Alles werkt correct, en ik betaal een stuk minder dan met de vaste lijn van Belgacom.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor internet zit ik bij Wireless Antwerpen en betaal dus niets.
Ik heb wel 2 jaar geleden eenmalig 150 euro betaald voor de hele opzet (= access point, antenne-houder en netwerkkabel)
Als je net als ik enkel je mails, de kranten, e.d. leest en een paar youtubekes per week bekijkt is dit wel een ideale oplossing.
Mocht je ook films willen downloaden of online gamen, dan denk ik dat je iets anders moet zoeken.
Ik heb wel 2 jaar geleden eenmalig 150 euro betaald voor de hele opzet (= access point, antenne-houder en netwerkkabel)
Als je net als ik enkel je mails, de kranten, e.d. leest en een paar youtubekes per week bekijkt is dit wel een ideale oplossing.
Mocht je ook films willen downloaden of online gamen, dan denk ik dat je iets anders moet zoeken.
Dit lijkt anders ook geen slecht aanbod: http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... efonie.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij zitten bij telenet, maar als ik dat hier zo bekijk zijn ze wel een stukje duurder dan de concurrentie.
Wij zitten bij telenet, maar als ik dat hier zo bekijk zijn ze wel een stukje duurder dan de concurrentie.
Wat ik mij afvroeg, wij wonen een beetje in een boeregat (200m verderop is alweer dorp met alle faciliteiten) maar we hebben bv geen riolering, en we zijn bij onze grondwerken langs de straat geen kabels tegengekomen, kan het dan zijn dat wij beperkt zijn in onze keuze voor internet, telefonie en digitale televisie?
Via deze website kan je kijken hoeveel televisies je op Belgacom TV kan aansluiten. Gewoon het feit dat Belgacom TV beschikbaar is wilt ook zeggen dat je de andere producten (telefonie/internet) kan krijgen en dat je ook kan opteren voor andere providers! Providers die ik aanraad: Scarlet, edpnet en Dommel. Voor deze diensten moet je GEEN actieve Belgacom lijn hebben maar deze moet wel aanwezig zijn op de locatie.
Goede tip, Pompa.
Het is zo dat ik (cijferdrang..) alles van kost wil optimaliseren dat ik kan.. Dus kijken of het niet beter is om ipv 'packs' gewoon per thema (telefoon, internet, tv) het goedkoopste te kiezen. Je moet er wel wat tijd en opvolging in steken..
edit: kan zelf nog geen tips geven, wij zijn nog nog in de eerste stadia van onze renovatie, pas volgend jaar kan ik mij hierop storten![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Het is zo dat ik (cijferdrang..) alles van kost wil optimaliseren dat ik kan.. Dus kijken of het niet beter is om ipv 'packs' gewoon per thema (telefoon, internet, tv) het goedkoopste te kiezen. Je moet er wel wat tijd en opvolging in steken..
edit: kan zelf nog geen tips geven, wij zijn nog nog in de eerste stadia van onze renovatie, pas volgend jaar kan ik mij hierop storten
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Ohja, nog een tip: Bij de Telenet Shakes moet je nog eens de kosten van uw televisiekabel (+- € 13) betalen.
http://www.edpnet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
voor internet en hun VOIP oplossing voor telefoon
reeds 2 jaren klant en super tevreden.
Geen belgacom fakturen, meer, geen telenet fakturen meer (TV=DVB-T)
voor internet en hun VOIP oplossing voor telefoon
reeds 2 jaren klant en super tevreden.
Geen belgacom fakturen, meer, geen telenet fakturen meer (TV=DVB-T)
Hier ook VDSL2-internet en VoIP-telefonie van EDP-net
Heb momenteel een shake bij telenet van enkel internet en telefoon voor 35 euro.
Maar op hun site maken ze daar geen publicteit meer voor.
Het is basicnet xl
Het is basicnet xl
Is deze prijs inclusief de distributiekabel?hansvdc schreef:Heb momenteel een shake bij telenet van enkel internet en telefoon voor 35 euro.
Het is basicnet xl
Er moet altijd een analoge "kabeltelevisie" verbinding zijn ca 189€ /jaar.
Wanneer ge alleen internet en telefonie wil, plaatst men een bandfilter om alle televisiefrequenties te blokkeren ! In dat geval betaal je alleen de installatiekost en bent ge uiteraard de 189€ abonnementsgeld niet verschuldigd.Het grote nadeel van alles bij telenet te plaatsen: Bij modemdefecten,stroomuitval hebt ge geen telefoon en geen internet( 4 keer op 3 jaar)
Belgie is een bijzonder duur land voor "telecom". Omdat alle aanbieders moeten passeren langs de 2 grote spelers:Belgacom en Telenet. Dit zal niet snel veranderen, want de politiek houdt een handje boven het hoofd !!!
Wanneer ge alleen internet en telefonie wil, plaatst men een bandfilter om alle televisiefrequenties te blokkeren ! In dat geval betaal je alleen de installatiekost en bent ge uiteraard de 189€ abonnementsgeld niet verschuldigd.Het grote nadeel van alles bij telenet te plaatsen: Bij modemdefecten,stroomuitval hebt ge geen telefoon en geen internet( 4 keer op 3 jaar)
Belgie is een bijzonder duur land voor "telecom". Omdat alle aanbieders moeten passeren langs de 2 grote spelers:Belgacom en Telenet. Dit zal niet snel veranderen, want de politiek houdt een handje boven het hoofd !!!