Nieuwe klantenactie?
Nieuwe klantenactie?
Er zou een nieuwe klantenactie zijn (20 euro voor de peter / 20 euro voor de nieuwe klant). Klopt dit, want ik vind hier nergens informatie over terug?
Re: Nieuwe klantenactie?
Ja, dit klopt.
Ik heb op 9 juni een mail gekregen van Rabobank waarin staat dat voor elke klant die ik aanbreng, zowel ik als de nieuwe klant 20 euro krijgen.
Ze stellen voor om een mail te sturen met volgende inhoud naar al wie je wil aanbrengen:
Dag [vul hier de naam van uw vriend in],
Zoals je misschien weet, ben ik al een tijdje klant bij Rabobank.be. En daar heb ik een goede reden voor. Rabobank.be zorgt immers al jaren voor een écht toprendement op mijn spaargeld. Iets waar de grootbanken zelden in slagen.
Bereken zelf op Rabobank.be/meerrente hoeveel méér je spaarrekening kan opbrengen en ontdek hoe eenvoudig je een rekening kan openen. Want voor een toprendement op je spaargeld moet je niet eens van bank veranderen, enkel van spaarrekening.
Als je klant wordt voor 30 juni 2011 en de rekening activeert via een eerste storting (€1 volstaat al) vóór 15 juli 2011 krijg je meteen €20 gestort op je nieuwe rekening. Bovendien krijg ik ook €20 als jij klant wordt.
Groeten,
[Vul hier uw eigen naam in]
PS: Om zeker te zijn dat we onze 20 euro krijgen, heeft Rabobank.be me volgende code meegegeven: xxxxxxxx. Vul deze zeker in in het opmerkingenveld in wanneer je een rekening opent.
Ik heb op 9 juni een mail gekregen van Rabobank waarin staat dat voor elke klant die ik aanbreng, zowel ik als de nieuwe klant 20 euro krijgen.
Ze stellen voor om een mail te sturen met volgende inhoud naar al wie je wil aanbrengen:
Dag [vul hier de naam van uw vriend in],
Zoals je misschien weet, ben ik al een tijdje klant bij Rabobank.be. En daar heb ik een goede reden voor. Rabobank.be zorgt immers al jaren voor een écht toprendement op mijn spaargeld. Iets waar de grootbanken zelden in slagen.
Bereken zelf op Rabobank.be/meerrente hoeveel méér je spaarrekening kan opbrengen en ontdek hoe eenvoudig je een rekening kan openen. Want voor een toprendement op je spaargeld moet je niet eens van bank veranderen, enkel van spaarrekening.
Als je klant wordt voor 30 juni 2011 en de rekening activeert via een eerste storting (€1 volstaat al) vóór 15 juli 2011 krijg je meteen €20 gestort op je nieuwe rekening. Bovendien krijg ik ook €20 als jij klant wordt.
Groeten,
[Vul hier uw eigen naam in]
PS: Om zeker te zijn dat we onze 20 euro krijgen, heeft Rabobank.be me volgende code meegegeven: xxxxxxxx. Vul deze zeker in in het opmerkingenveld in wanneer je een rekening opent.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Op spaargids werden al wel enkele berichtjes ( van aanbrengers ) verwijderd hierover een aantal dagen geleden.
Zonder promocode kan men mi toch niemand aanbrengen ook al is men al 10 jaar klant bij rabo
Zonder promocode kan men mi toch niemand aanbrengen ook al is men al 10 jaar klant bij rabo
Goed, in dat geval heb ik een nieuwe vraag: hoe komt het dat ik deze mail niet van Rabobank gekregen heb? Ik ben nochtans ingeschreven op alle mails.
Maarten schreef:Goed, in dat geval heb ik een nieuwe vraag: hoe komt het dat ik deze mail niet van Rabobank gekregen heb? Ik ben nochtans ingeschreven op alle mails.
+1
ik denk dat ze mij dus liever zien:Dpaul schreef:Maarten schreef:Goed, in dat geval heb ik een nieuwe vraag: hoe komt het dat ik deze mail niet van Rabobank gekregen heb? Ik ben nochtans ingeschreven op alle mails.
+1
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wij hebben inderdaad een mail uitgestuurd naar alle klanten die van ons email wensen te ontvangen.
In deze mail zit een code waarmee nieuwe klanten 20 euro ontvangen en de aanbrenger ook 20 euro (max. 5 nieuwe klanten per aanbrenger). De code moet op het inschrijfdocument van de nieuwe klant worden vermeld. De 20 euro wordt dan automatisch gestort.
Indien u geen mail met code van ons heeft ontvangen, kan u hiervoor gerust contact opnemen met ons: 03/289.28.88 of via info@rabobank.be Wij bezorgen u uw gepersonaliseerde code.
In deze mail zit een code waarmee nieuwe klanten 20 euro ontvangen en de aanbrenger ook 20 euro (max. 5 nieuwe klanten per aanbrenger). De code moet op het inschrijfdocument van de nieuwe klant worden vermeld. De 20 euro wordt dan automatisch gestort.
Indien u geen mail met code van ons heeft ontvangen, kan u hiervoor gerust contact opnemen met ons: 03/289.28.88 of via info@rabobank.be Wij bezorgen u uw gepersonaliseerde code.
Is er een bepaalde reden waarom ik deze mail dan niet automatisch ontvangen heb? En ik ben blijkbaar niet de enige (bv Paul ook niet).Rabobank.be schreef:Wij hebben inderdaad een mail uitgestuurd naar alle klanten die van ons email wensen te ontvangen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Er zouden twee redenen kunnen zijn waarom u de email niet heeft ontvangen: u wenst geen emails van ons te ontvangen of uw email adres is volgens ons niet geldig (= 3 keer geen email kunnen afleveren wegens foutief emailadres).
U kan dit zelf makkelijk nakijken in de beveiligde site (inloggen met digipass) en dit nakijken en/of aanpassen onder 'Mijn Gegevens'. Hier kan u uw emailadres wijzigen en al dan niet toestemming geven om onze emails te ontvangen.
Een derde reden zou kunnen zijn dat uw spam filter onze emails onderschept. U kan dit nakijken in de ongewenste email folder in uw emailprogramma.
Voor ons is het zeer belangrijk om uw correct emailadres te kennen, het is de enige manier waarop wij met u communiceren.
Als u nog graag een promocode voor de actie ontvangt, aarzel dan vooral niet om ons hierover te contacteren. De actie loopt nog tot einde juni.
U kan dit zelf makkelijk nakijken in de beveiligde site (inloggen met digipass) en dit nakijken en/of aanpassen onder 'Mijn Gegevens'. Hier kan u uw emailadres wijzigen en al dan niet toestemming geven om onze emails te ontvangen.
Een derde reden zou kunnen zijn dat uw spam filter onze emails onderschept. U kan dit nakijken in de ongewenste email folder in uw emailprogramma.
Voor ons is het zeer belangrijk om uw correct emailadres te kennen, het is de enige manier waarop wij met u communiceren.
Als u nog graag een promocode voor de actie ontvangt, aarzel dan vooral niet om ons hierover te contacteren. De actie loopt nog tot einde juni.
Het viel mij op dat er op spaargids bijzonder weinig berichtjes over die actie werden geplaatst.
( De berichtjes van een meterschap/peterschap werden wel binnen het uur verwijderd).
( De berichtjes van een meterschap/peterschap werden wel binnen het uur verwijderd).
Ik wil even duidelijk stellen dat dit NIET op vraag van Rabobank.be is.paul schreef:Het viel mij op dat er op spaargids bijzonder weinig berichtjes over die actie werden geplaatst.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik heb dit even gecontroleerd. Ik stond wel degelijk ingeschreven op alle type mails en mijn mailadres is eveneens correct. Ik krijg ook maandelijks het E-zine, dus dat is geen probleem. Ook andere infomails van rabobank krijg ik systematisch.Rabobank.be schreef:Er zouden twee redenen kunnen zijn waarom u de email niet heeft ontvangen: u wenst geen emails van ons te ontvangen of uw email adres is volgens ons niet geldig (= 3 keer geen email kunnen afleveren wegens foutief emailadres).
Bijzonder vreemd dat net deze mail niet bij mij aankwam. En ik ben niet de enige (Bv Paul ook en ik ben er zeker van dat hij ook de mails van Rabobank allemaal ontvangt).
Is er een bepaalde regel gebruikt voor wie wel of niet deze mails zou ontvangen?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Neen, er is zeker geen bepaalde regel wie de mail heeft ontvangen. Alle Rabobank.be klanten + 18j. kunnen deelnemen. Misschien toch aangewezen om dit te laten nakijken door ons Customer Care Center en uw persoonlijke code te vragen. Deze actie is verlengd tot 31 augustus 2011.
U kan ons bereiken via info@rabobank.be of op 03-289 28 88. U kan ook een bericht sturen via de beveiligde site (inloggen met digipass).
U kan ons bereiken via info@rabobank.be of op 03-289 28 88. U kan ook een bericht sturen via de beveiligde site (inloggen met digipass).
Kan er me iemand zeggen hoelang het duurt vooraleer de 20 euro premie gestort wordt ? Ik heb zelf een nieuwe klant aangebracht en hoewel er reeds enkele weken geleden geld gestort werd op hun nieuwe rekening hebben noch zij noch ikzelf 20 euro ontvangen.
Dan is er duidelijk iets misgelopen ; want bij de nieuwe klant staat die 20 € onmiddellijk op zijn nieuw geopende rekening.tourist schreef:Kan er me iemand zeggen hoelang het duurt vooraleer de 20 euro premie gestort wordt ? Ik heb zelf een nieuwe klant aangebracht en hoewel er reeds enkele weken geleden geld gestort werd op hun nieuwe rekening hebben noch zij noch ikzelf 20 euro ontvangen.
De aanbrenger krijgt die normaal gezien op het einde van de actie.
Heeft je nieuw aangebrachte klant wel jouw hiervoor speciale code opgegeven bij het aanvragen van zijn rekeningen ?