Mazoutleveranciers
Mazoutleveranciers
Weet iemand een site waar men de goedkoopste mazoutleveranciers kan vinden in een bepaalde streek?Nu is het jaarlijks rondbellen om de goedkoopste te vinden en dat vind ik een beetje tijdrovend en ik kom meestal bij mijn huidige leverancier uit als goedkoopste.
Dank voor de reacties.
Dank voor de reacties.
Re: Mazoutleveranciers
zelf hebbik aardgas, maar ik dacht dat mijn moeder volgende site gebruikte: http://www.brandstofprijzen.be
- > ingeven postcode, en dan krijg je lijst van leveranciers waarnaar je automatisch offerte kan vragen...
- > ingeven postcode, en dan krijg je lijst van leveranciers waarnaar je automatisch offerte kan vragen...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Beter is het om je mee in te schrijven in die groepsaankoop energie van iChoosr. Zij zoeken in jouw plaats de meest gunstige aanbieder. Ichoosr is alleen aktief in provincie antwerpen denk ik, dus je moet even zoeken voor de juiste in de andere provincies.
Vorig jaar ook in Limburg...(met medewerking van hbvl). Dit jaar heeft hbvl dit zelf georganiseerd eind september voor 4 miljoen liter.Jemdiev schreef:Beter is het om je mee in te schrijven in die groepsaankoop energie van iChoosr. Zij zoeken in jouw plaats de meest gunstige aanbieder. Ichoosr is alleen aktief in provincie antwerpen denk ik, dus je moet even zoeken voor de juiste in de andere provincies.
Na 1 dag was alles verkocht.....en ik was te laat.
Idd... ik was ook te laat. Daarmee heb ik een klachtenmail naar hbvl gestuurd, want in de krant stond dat het opgesplitst ging zijn in 2 groepen over 2 weken(wat dus niet was).pol schreef:Vorig jaar ook in Limburg...(met medewerking van hbvl). Dit jaar heeft hbvl dit zelf georganiseerd eind september voor 4 miljoen liter.Jemdiev schreef:Beter is het om je mee in te schrijven in die groepsaankoop energie van iChoosr. Zij zoeken in jouw plaats de meest gunstige aanbieder. Ichoosr is alleen aktief in provincie antwerpen denk ik, dus je moet even zoeken voor de juiste in de andere provincies.
Na 1 dag was alles verkocht.....en ik was te laat.
Ik heb dan maar zelf gezocht naar leveranciers die aan de "actie" meededen of met hun prijs in de buurt van die actie kwamen. Heb er toen zo eentje gevonden. Ben nu toch wel blij dat ik toen mazout gesteld heb, als ik de prijs met die van vandaag vergelijk is het zo'n besparing van een kleine 200 euro.
Kijk eens op http://www.mazoutvoordeel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik bestelde de laatste keren bij Q8. Doordat ik eens meespeelde met 'n wedstrijd voor brandstof heb ik mij (bewust) ingeschreven op hun nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van hun lopende promoties. Meestal rond september is er altijd 'n actie en ik moet zeggen dat die 'n stuk voordeliger is dan bij m'n lokale verdeler die nog steeds bekend staat als de voordeligste uit de buurt.
Je moet ook niet verwachten dat je daar nog 'n reuzebedrag op kan winnen, maar wat het is is het! De acties zijn meestal 'n maand of 2-3 geldig.
De bestellingen gebeuren rechtstreeks van het hoofdkantoor, wat waarschijnlijk de prijs kan drukken.
Allemaal héél simpel, aanduiden op de site welk type brandstof je wil, op welke datum ze mogen leveren, waar je brandstoftank ligt, ... je hoeft zelfs niet thuis te zijn als de tank buiten ligt. Leveringsbon wordt in de bus gestopt samen met 'n bon die van de teller komt. De eerste keer ben ik ervoor thuis gebleven evenwel dat niet noodzakelijk was volgens de chauffeur. Verloopt telkens correct en ... goedkoper.
Ik heb dan ook telkens gecheckt met de diverse sites waar je prijzen van de stookolie kan opvragen (oa mazoutvoordeel) en ik kwam toch met 'n lagere prijs hoor.
Je moet ook niet verwachten dat je daar nog 'n reuzebedrag op kan winnen, maar wat het is is het! De acties zijn meestal 'n maand of 2-3 geldig.
De bestellingen gebeuren rechtstreeks van het hoofdkantoor, wat waarschijnlijk de prijs kan drukken.
Allemaal héél simpel, aanduiden op de site welk type brandstof je wil, op welke datum ze mogen leveren, waar je brandstoftank ligt, ... je hoeft zelfs niet thuis te zijn als de tank buiten ligt. Leveringsbon wordt in de bus gestopt samen met 'n bon die van de teller komt. De eerste keer ben ik ervoor thuis gebleven evenwel dat niet noodzakelijk was volgens de chauffeur. Verloopt telkens correct en ... goedkoper.
Ik heb dan ook telkens gecheckt met de diverse sites waar je prijzen van de stookolie kan opvragen (oa mazoutvoordeel) en ik kwam toch met 'n lagere prijs hoor.