VISA / american express Keytradebank geregistreerd bij NBB
- Depechemode10
- Jr. Member
- Contacteer:
VISA / american express Keytradebank geregistreerd bij NBB
Ik ben recent overgestapt van mijn huisbank naar Keytrade bank.
Aangezien ik alles wil overzetten (ook mijn visa) vroeg ik mij af of keytrade bank hun visakaarten/amex kaarten laat registreren op de nationale bank/CKP.Ik dacht dat dit enkel gebeurde indien er een zichtrekening met kredietlijn aan verbonden was.
Aangezien ik volgend jaar van plan ben een woning aan te kopen wil ik mijn ckp/lijst nationale bank blanco houden(zoals op dit moment).Iemand die dit kan bevestigen?
gr
Aangezien ik alles wil overzetten (ook mijn visa) vroeg ik mij af of keytrade bank hun visakaarten/amex kaarten laat registreren op de nationale bank/CKP.Ik dacht dat dit enkel gebeurde indien er een zichtrekening met kredietlijn aan verbonden was.
Aangezien ik volgend jaar van plan ben een woning aan te kopen wil ik mijn ckp/lijst nationale bank blanco houden(zoals op dit moment).Iemand die dit kan bevestigen?
gr
Re: VISA / american express Keytradebank geregistreerd bij N
Klopt.
Zichtrekening met kredietlijn valt onder de wet van consumentenkrediet.
Kredietkaarten met contract gespreide terugbetaling (Revolving krediet) ook.
U beschikt waarschijnlijk over een visa met contract totale terubetaling.
Zichtrekening met kredietlijn valt onder de wet van consumentenkrediet.
Kredietkaarten met contract gespreide terugbetaling (Revolving krediet) ook.
U beschikt waarschijnlijk over een visa met contract totale terubetaling.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: VISA / american express Keytradebank geregistreerd bij N
Je eigen gegevens raadplegen in de Centrale voor Kredieten aan Particulieren kan trouwens door middel van je elektronische identiteitskaart op https://aci.nbb.be/
Heb het net even voor mezelf gecontroleerd en zie enkel mijn hypothecair krediet geregistreerd staan. Ik heb zelf een kredietkaart maar zonder optie tot gespreide betaling. Deze kaart lijkt dan ook niet als krediet geregistreerd te worden.
Heb het net even voor mezelf gecontroleerd en zie enkel mijn hypothecair krediet geregistreerd staan. Ik heb zelf een kredietkaart maar zonder optie tot gespreide betaling. Deze kaart lijkt dan ook niet als krediet geregistreerd te worden.