Nieuwe klantenactie?
Re: Nieuwe klantenactie?
Of was die nieuw aangebrachte klant geen echt nieuwe klant, maar eentje die vroeger al klant geweest was ?
Of heeft EERST iemand anders hem/haar als klant aangebracht ?
Mensen zijn soms vindingrijk om aan een premie te raken.
Heb eens voorgehad dat 80% van de door mij aangebrachte klanten niet zuiver op de graad waren en er - terecht - geen premie werd toegekend
Of heeft EERST iemand anders hem/haar als klant aangebracht ?
Mensen zijn soms vindingrijk om aan een premie te raken.
Heb eens voorgehad dat 80% van de door mij aangebrachte klanten niet zuiver op de graad waren en er - terecht - geen premie werd toegekend
De persoon wie ik had aangebracht had iets fout gedaan ivm de klantenactie, toch heeft rabobank dit zonder enig probleem direct in orde gebracht waardoor we beide toch de 20 euro kregen.
Die van mij is ook al even gestort.
Eerlijk is eerlijk, hoewel ik al zeer tevreden was over rabobank, dit was de kers op de taart, nu terug de koploper worden bij de termijnrekeningen en het kan niet meer stuk.
Die van mij is ook al even gestort.
Eerlijk is eerlijk, hoewel ik al zeer tevreden was over rabobank, dit was de kers op de taart, nu terug de koploper worden bij de termijnrekeningen en het kan niet meer stuk.
Ik heb contact opgenomen met Rabobank.be via het contactformulier.
Ik wacht even af.
Ik wacht even af.
Aan rabobank.be : kunnen ook nieuwe klanten aangebracht worden die bv een jaar geleden hun rekening opgezegd hebben bij Rabobank.be( ivm een nakend overlijden van de partner- kwestie van de administratieve rompslomp wat te beperken ) ?
Vandaag een reactie ontvangen vanwege Rabobank.be : de premie werd vandaag bij zowel de nieuwe klant als mezelf gestort.
Bijzonder snelle opvolging trouwens door de klantendienst van Rabobank.be .. steeds een antwoord op mail binnen de 24u .. ik ben onder de indruk.
Bijzonder snelle opvolging trouwens door de klantendienst van Rabobank.be .. steeds een antwoord op mail binnen de 24u .. ik ben onder de indruk.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De actie geldt voor alle nieuwe rekeningen die geopend worden waarbij gebruik wordt gemaakt van de speciale unieke code van de 'aanbrenger'.paul schreef:Aan rabobank.be : kunnen ook nieuwe klanten aangebracht worden die bv een jaar geleden hun rekening opgezegd hebben bij Rabobank.be( ivm een nakend overlijden van de partner- kwestie van de administratieve rompslomp wat te beperken ) ?
Als de rekening geopend en geactiveerd kan worden dan wordt sowieso voor elk 20 EUR gestort. Of het nu gaat om nieuwe rekeningen van iemand die voor de eerste keer bij Rabobank.be een rekening opent of iemand die na een tijd te zijn weggeweest opnieuw een rekening opent maakt niet zoveel uit.
Het blijft wel een regel dat er nooit meerdere 'accounts' kunnen worden aangemaakt op naam van dezelfde titularis. Als de rekeningen in het verleden volledig afgesloten werden is er daardoor geen enkel probleem om nieuwe rekeningen aan te maken en van de 20 EUR actie gebruik te maken.
Als de rekeningen in het verleden echter nooit afgesloten werden dan kunnen er op dezelfde naam geen nieuwe rekeningen geopend worden. Uiteraard kunnen in dat laatste geval de oude rekeningen opnieuw geactiveerd worden, maar hiervoor geldt de 20 EUR actie helaas niet.
Ik heb vandaag voor de eerste keer een mail van Rabobank gekregen betreffende die klantenactie.
De actie blijkt nu al verlengd te zijn tot 30 september.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
deze mail heb ik vandaag ook gekregenYaris schreef:Ik heb vandaag voor de eerste keer een mail van Rabobank gekregen betreffende die klantenactie.
ik ook vandaag voor de eerste keer gekregen
blijkbaar zijn er dan toch vele mails door rabobank.be een tijdje geleden niet verstuurd geworden
viewtopic.php?f=16&t=10828#p91359" onclick="window.open(this.href);return false;
blijkbaar zijn er dan toch vele mails door rabobank.be een tijdje geleden niet verstuurd geworden
viewtopic.php?f=16&t=10828#p91359" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nu ook mijn mail gekregen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Omdat we effectief van een aantal klanten de melding hebben gekregen dat ze enkel de laatste mail ontvangen hebben, werd dit verder onderzocht. Schijnbaar kregen we in het verleden op een groot aantal mailadressen een reactie van de mailservers dat deze mails niet correct konden worden afgeleverd, terwijl de mails wel degelijk goed toekwamen. Daardoor kon het voorkomen dat mailadressen als ongeldig werden beschouwd (als wij een aantal keer achtereenvolgens een reactie kregen dat de aflevering niet gelukt was) en wij geen nieuwe mails naar deze adressen meer verstuurden. Nu wordt onderzocht hoe het komt dat geldige mailadressen toch een fout konden opleveren.
In de toekomst zal hier in elk geval zeker rekening mee worden gehouden.
In de toekomst zal hier in elk geval zeker rekening mee worden gehouden.