Energiebesparende maatregelen vanaf 2012.
Re: Energiebesparende maatregelen vanaf 2012.
Vlaamse verbeteringspremie = voor woningen vanaf 20jaar oud.
Waar heb je die info precies gehaald? Alvast bedanktSpruitekop schreef:Het nieuws is ons wellicht niet ontgaan, er komt weer ‘n aanpassing in de aftrekbaarheid van de energiebesparende maatregelen. Geen cumul meer van diverse premies voor dakisolatie maar ’n algemene prijs van 6€/m² isolatie (vanaf de 1ste m² tot max 120m²), vloer- en muurisolatie komt weer terug in de lijst na ’n jaar van afwezigheid. Condensatieketels vliegen d’er weer uit. Alles treedt in werking van 1 jan 2012.
...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Overal, dus: Ik typ bij Google: 6 euro isolatie en ik post de eerste link die ik tegenkom hierTomG schreef:Waar heb je die info precies gehaald? Alvast bedankt
In Villa Politica heeft het er eens 'n ganse woensdagmiddag over geweest, het geval van de man met de riante villa die door cumul van diverse premies (Eandis, Vlaamse gewest, gemeente, belasting, ...) meer terugtrok dan z'n werkelijke kostprijs terwijl iemand anders met 'n klein huisje ergens in 'n ander dorp geen recht had omdat het niet aan 40m² kwam... België
Vandaar de aanpassing, geen cumul meer, één premie van 6 €/m² vanaf de eerste m² (max. 120M²) en voor de rest niets meer.
Dat herinner ik me, omdat het uitgebreid in de media is gekomen.Spruitekop schreef:...
In Villa Politica heeft het er eens 'n ganse woensdagmiddag over geweest, het geval van de man met de riante villa die door cumul van diverse premies (Eandis, Vlaamse gewest, gemeente, belasting, ...) meer terugtrok dan z'n werkelijke kostprijs terwijl iemand anders met 'n klein huisje ergens in 'n ander dorp geen recht had omdat het niet aan 40m² kwam... België
Vandaar de aanpassing, geen cumul meer, één premie van 6 €/m² vanaf de eerste m² (max. 120M²) en voor de rest niets meer.
Misschien had ik bij m'n vraag moeten verduidelijken waar ik al de rest ook terug kan vinden. Zoals het wegvallen van het fiscaal voordeel voor condensatieketels.
Maar ik zie het nu ook staan op één van de eerste hits in Google.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Geen probleem TomG, google is 'n handige tool maar het is soms ook héél nuttig om je vraag hier op het forum te posten, niet alleen voor jou of voor mij, maar voor alle forumleden.TomG schreef:Maar ik zie het nu ook staan op één van de eerste hits in Google.