Pensioenspaarfonds Dexia Dynamic naar Argenta ?
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioenspaarfonds Dexia Dynamic naar Argenta ?
Ik heb nu 11 jaar een Dexia Dynamic pensioenspaarfonds , rendement -0.3% tot nu toe.
Ik zou willen overstappen naar Argenta.
Kan ik best mijn stortingen op Dexia Dynamic laten staan en gewoon een nieuw starten bij Argenta ?
Of alles laten overzetten naar Argenta ?
Mij lijkt de eerste optie de beste , ook qua spreiding over verschillende banken
Ik zou willen overstappen naar Argenta.
Kan ik best mijn stortingen op Dexia Dynamic laten staan en gewoon een nieuw starten bij Argenta ?
Of alles laten overzetten naar Argenta ?
Mij lijkt de eerste optie de beste , ook qua spreiding over verschillende banken
Re: Pensioenspaarfonds Dexia Dynamic naar Argenta ?
Er valt inderdaad iets voor te zeggen om ook met pensioenspaarfondsen te gaan spreiden. In het algemeen gesproken.
Alleen in dit specifieke geval heb je het over het allerslechtste pensioenspaarfonds op de Belgische markt. Dexia Dynamic heeft al jaren de twijfelachtige eer om de allerslechtste rendementen neer te zetten. De kans dat het dus in de toekomst goed gaat presteren lijkt me dan ook minimaal.
Dit jaar bvb. staat het al op -12,6% terwijl Argenta de schade weet te beperken tot -5,6%.
Alleen in dit specifieke geval heb je het over het allerslechtste pensioenspaarfonds op de Belgische markt. Dexia Dynamic heeft al jaren de twijfelachtige eer om de allerslechtste rendementen neer te zetten. De kans dat het dus in de toekomst goed gaat presteren lijkt me dan ook minimaal.
Dit jaar bvb. staat het al op -12,6% terwijl Argenta de schade weet te beperken tot -5,6%.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dus best begin volgend jaar alles naar Argenta of Rabo laten overzetten ?robokat schreef:Er valt inderdaad iets voor te zeggen om ook met pensioenspaarfondsen te gaan spreiden. In het algemeen gesproken.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Niet twijfelen Of je voor ARPE of RABO kiest, moet je zelf beslissen.Stond een tijdje geleden voor dezelfde keuze. Ik was al een tijdje klant bij RABO dus heb ik daar maar voor gekozen.
Ik zou nu bij Dexia kunnen volstorten en al overstappen naar Rabo , daar dan vanaf volgend jaar op storten.freetotax2005 schreef:Niet twijfelen Of je voor ARPE of RABO kiest, moet je zelf beslissen.Stond een tijdje geleden voor dezelfde keuze. Ik was al een tijdje klant bij RABO dus heb ik daar maar voor gekozen.
Momenteel staat de koers wel erg laag dus misschien best nog wat wachten om over te zetten naar Rabo ?