Pensioensparen bij 2 banken
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioensparen bij 2 banken
Hallo iedereen,
Ik doe momenteel aan pensioensparen via een fonds bij een bank, maar zou dit graag willen laten overhevelen naar een andere bank. Ik heb echter al voor een bepaald bedrag gestort dit jaar (bijna 700 EUR). Kan ik dan nog bij de nieuwe bank voor de resterende 180 EUR storten? Of hoe kan ik dit fiscaal het beste oplossen?
Ik doe momenteel aan pensioensparen via een fonds bij een bank, maar zou dit graag willen laten overhevelen naar een andere bank. Ik heb echter al voor een bepaald bedrag gestort dit jaar (bijna 700 EUR). Kan ik dan nog bij de nieuwe bank voor de resterende 180 EUR storten? Of hoe kan ik dit fiscaal het beste oplossen?
Re: Pensioensparen bij 2 banken
Als het besluit vast staat om over te hevelen, stort dan eerst die resterende 180 euro en hevel dan over. Zo heb je volgend jaar van één instelling een fiscaal attest.Stabilo86 schreef:Hallo iedereen,
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.