Vastgoed als investering
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Vastgoed als investering
zo ver moet je het niet zoeken: kijk eens naar de prijzen in kleine gemeentjes van de westhoekoptibear schreef: Wallonnië: ligging is essentieel. Henegouwen is nog altijd spotgoedkoop. Maar daar zijn de prijzen ook gestegen. En Charleroi is ook niet Silly. Mijn Waalse collega 's zeggen hetzelfde als mijn Vlaamse collega's. Immo = zo duur!
De historiek (ik spreek zeer lange termijn) leert ons dat bij tijd en wijlen je een gemiddeld huis kan kopen voor 1kg goud (zelfs al ooit 0.5 kg geweest). We komen van 10 kg (in 2000 met een gem prijs van 100.000 €). Momenteel staan we nog op 5kg. Het kan zijn dat de vastgoedprijzen gaan zakken of het goud nog gaat stijgen, ik denk echter dat het niet OF maar EN gaat zijn. Tegen dan ruil ik m'n goud in voor vastgoed.
-
- Sr. Member
Waarom kunnen de verkopers van vastgoed hun vraagprijs niet gewoon wat milderen. Ze krijgen dan minder geld voor hun verkochte woning, maar moeten ook minder betalen voor de aankoop van een nieuwe woning. Iedereen content: woningen worden terug betaalbaar, en voor de verkopers verandert er niets.
'United in diversity' - E.U.
Waarom kunnen we de lonen van arbeiders/bedienden niet verminderen? Dan zouden de handelaars hun prijzen kunnen verminderen...
Eentje voor de vakbondsmensen
-
- Sr. Member
Ik geef een oplossing voor een probleem. In u geval blijft een situatie zowel voor als na hetzelfde.JurgenG schreef:Waarom kunnen we de lonen van arbeiders/bedienden niet verminderen? Dan zouden de handelaars hun prijzen kunnen verminderen...
'United in diversity' - E.U.
Zitten hier makelaars op?