Vriendenactie?
Vriendenactie?
Mogen we rond de jaarwisseling eventueel opnieuw een vriendenactie van Rabobank verwachten? Een actie waarbijde aanbrenger en de nieuwe klant zelf een bedrag cadeau krijgt.
Re: Vriendenactie?
Drie opmerkingen:
1. Niemand die daar iets over kan zeggen behalve Rabobank zelf.
2. Je vraag hoort dan beter thuis in "Vraag het aan Rabobank".
3. Maar Rabobank zal daar niets over verklappen, zelfs al hebben ze al iets gepland.
1. Niemand die daar iets over kan zeggen behalve Rabobank zelf.
2. Je vraag hoort dan beter thuis in "Vraag het aan Rabobank".
3. Maar Rabobank zal daar niets over verklappen, zelfs al hebben ze al iets gepland.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Verplaatst naar "Vraag het aan Rabobank.be".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De jaarwisseling is traditioneel de periode waarin spaarders het meest met hun spaargeld bezig zijn en de banken dus ook de meeste moeite zullen doen om nieuwe spaarders aan te trekken en bestaande spaarders te overtuigen meer geld te plaatsen of meer producten af te nemen.wrpint schreef:Mogen we rond de jaarwisseling eventueel opnieuw een vriendenactie van Rabobank verwachten? Een actie waarbijde aanbrenger en de nieuwe klant zelf een bedrag cadeau krijgt.
Bij Rabobank.be zullen we, zoals elk jaar, eveneens meedingen naar de gunst van de spaarder (dat proberen we trouwens non-stop te doen

Tot onze spijt kunnen we echter nog niets vertellen over de aard of inhoud van eventueel geplande acties.
Wat heb ik je gezegd? 

Al gesolliciteerd om woordvoerder van Rabobank te worden?Yaris schreef:Wat heb ik je gezegd?

Je brengt me op een idee.
Nightwolf schreef:Al gesolliciteerd om woordvoerder van Rabobank te worden?Yaris schreef:Wat heb ik je gezegd?
Dan moet je wel op 1 januari ook werken hoor op spaargids ( als ze bv teveel rv op de intresten hebben afgehouden ). Ze zijn daardoor zelfs ingeslaagd om gratis reclame in prime-time op het tv-journaal te halen.
Ook af en toe op zaterdag werken op spaargids moet je ook al doen.