prepaid
prepaid
Met een scarlet 'triple play' (tv+internet+vaste lijn) van 42 euro/maand heb ik geen behoefte aan een gsm-abonnement. Thuis bel ik gratis naar gsm nummers via whatsapp; daarbuiten volstaat prepaid. De beste koop is JIM-mobile: bellen 8 ct/min, internet 1 ct/MB
Wat een verschil met proximus: 30 ct/min. De overstap van proximus naar Jim is eenvoudig, maar belkrediet terugbekomen een ander paar mouwen (www.proximus.be/nl/id_credit-refund-hom ... -home.html) :
Dat lukte niet dus belde ik naar de hulplijn 0800-22800. Het keuzemenu is allesbehalve duidelijk. Uiteindelijk "weet het niet, zal u doorschakelen" ... dan niets meer. Bij een tweede poging kon ik evenmin geholpen worden. De derde had geen enkel benul van het probleem:
Goedemiddag. U bent verbonden met Betul. Waarmee kan ik u helpen?14:46 (14 mei)
user :
ik stapte over naar Jim maar kan beltegoed niet terug bekomen "er ging iets fout tijdens het valideren van uw paswoord" mijn nr: 0471...
agent :
Proximus Helpdesk
Dus als ik het goed heb begrepen kunt u uw prepaidkaart niet identificeren. Klopt dat?14:47
user :
neen, mijn prepaid kaart kan ik wel identificeren14:48
agent :
Proximus Helpdesk
Oke, u wilt uw belkrediet aanvragen en dat lukt niet. Heb ik het goed begrepen?14:49
user :
ik heb 30,30 euro belkrediet waarvan ik terugbetaling vraag (-5 euro kosten voor u)14:50
agent :
Proximus Helpdesk
Ik begrijp het inderdaad. De aanvraag voor uw belkrediet dat gaat via de website of via de Proximus winkel. De aanvraag kunt u via deze link doen: proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_bundle_vs_credit/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/je-pay-and-go-krediet-raadplegen-herladen-of-omzetten.html en als dat niet lukt zou het helaas via de winkel moeten gebeuren.14:52
agent :
Heeft u verder nog vragen en is ook alles duidelijk?14:52
user :
dat lukt niet : "er ging iets fout tijdens het valideren van uw paswoord" Hier is geen proximus winkel 14:53
user :
bovendien is uw link verkeerd; het is proximus.be/support/nl/id_sfaqr_prepaid_reimbursement/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/terugbetaling-van-je-prepaidkrediet.html?v1=shorturl&v6=terugbetalingprepaid14:55
agent :
Heeft u verder nog vragen en is ook alles duidelijk?14:57
Proximus Helpdesk
Dan zou het helaas via de Proximus winkel moeten gebeuren.14:57
Wat een verschil met proximus: 30 ct/min. De overstap van proximus naar Jim is eenvoudig, maar belkrediet terugbekomen een ander paar mouwen (www.proximus.be/nl/id_credit-refund-hom ... -home.html) :
Dat lukte niet dus belde ik naar de hulplijn 0800-22800. Het keuzemenu is allesbehalve duidelijk. Uiteindelijk "weet het niet, zal u doorschakelen" ... dan niets meer. Bij een tweede poging kon ik evenmin geholpen worden. De derde had geen enkel benul van het probleem:
Goedemiddag. U bent verbonden met Betul. Waarmee kan ik u helpen?14:46 (14 mei)
user :
ik stapte over naar Jim maar kan beltegoed niet terug bekomen "er ging iets fout tijdens het valideren van uw paswoord" mijn nr: 0471...
agent :
Proximus Helpdesk
Dus als ik het goed heb begrepen kunt u uw prepaidkaart niet identificeren. Klopt dat?14:47
user :
neen, mijn prepaid kaart kan ik wel identificeren14:48
agent :
Proximus Helpdesk
Oke, u wilt uw belkrediet aanvragen en dat lukt niet. Heb ik het goed begrepen?14:49
user :
ik heb 30,30 euro belkrediet waarvan ik terugbetaling vraag (-5 euro kosten voor u)14:50
agent :
Proximus Helpdesk
Ik begrijp het inderdaad. De aanvraag voor uw belkrediet dat gaat via de website of via de Proximus winkel. De aanvraag kunt u via deze link doen: proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_bundle_vs_credit/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/je-pay-and-go-krediet-raadplegen-herladen-of-omzetten.html en als dat niet lukt zou het helaas via de winkel moeten gebeuren.14:52
agent :
Heeft u verder nog vragen en is ook alles duidelijk?14:52
user :
dat lukt niet : "er ging iets fout tijdens het valideren van uw paswoord" Hier is geen proximus winkel 14:53
user :
bovendien is uw link verkeerd; het is proximus.be/support/nl/id_sfaqr_prepaid_reimbursement/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/terugbetaling-van-je-prepaidkrediet.html?v1=shorturl&v6=terugbetalingprepaid14:55
agent :
Heeft u verder nog vragen en is ook alles duidelijk?14:57
Proximus Helpdesk
Dan zou het helaas via de Proximus winkel moeten gebeuren.14:57
Re: prepaid
Als het een troost voor je is: dat soort problemen heb je tegenwoordig bij vrijwel malle grote providers, energiemaatschappijen, verzekeringen, banken, ambtelijke instanties etc.
De helpdesk zit vol onbenullen en dient er alleen voor de klant af te houden. Opleiding krijgen de helpdesk mensen vrijwel niet meer en doorverbinden naar een mens met enig verstand mag ook niet meer.
De enige waar ik nog tevreden over ben is Orange.
De helpdesk zit vol onbenullen en dient er alleen voor de klant af te houden. Opleiding krijgen de helpdesk mensen vrijwel niet meer en doorverbinden naar een mens met enig verstand mag ook niet meer.
De enige waar ik nog tevreden over ben is Orange.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.