printer
Re: printer
Laser printers van Brother zijn goedkoop en toner kan je bestellen van huismerk Printabout. Ook bijzonder geschikt voor wie weinig drukt omdat de toner niet uitdroogt zoals bij Inktjet printers.
Zeg me eens waarvoor jullie een printer nodig hebben? Ik bewaar alles digitaal en print niets uit. Zelfs een formulier van internet dat ik moet invullen hoef ik niet uit te printen. Ik heb geleerd hoe je digitaal een pdf kunt invullen en ondertekenen. Dus waarvoor is een printer nog nodig?
Wordt tijd dat ik dat(pdf, digitaal invullen)ook leer,is daar speciale app voor?
Dat kan via Acrobat Reader.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Daar staat toch een potloodje op waarmee je je document kan bewerken.
Maar het kan ook zijn dat ik dat ook op de Reader kan op mijn laptop van 't werk, omdat we daar ook de Adobe Creative Cloud hebben opstaan van waaruit enkele Adobe producten geïnstalleerd werden, en dat dat niet standaard is .
Maar het kan ook zijn dat ik dat ook op de Reader kan op mijn laptop van 't werk, omdat we daar ook de Adobe Creative Cloud hebben opstaan van waaruit enkele Adobe producten geïnstalleerd werden, en dat dat niet standaard is .
Yep, met Adobe Acrobat Reader, voor iedereen gratis beschikbaar, kun je pdf's mooi en leesbaar invullen én rechtsgeldig ondertekenen met een elektronische handtekening. Daarna kun je het bestand gewoon via mail opsturen. Voor de handtekening heb je een eID-kaartlezer nodig.
Ik zat onlangs met hetzelfde probleem. Tevens heb je af en toe een scanner nodig voor bepaalde documenten, niet alle instanties aanvaarden een gewone foto.
Ik heb gekozen voor de HP deskjet 2700. Niet dat in fan ben van een bepaald merk, met alles moet je geluk hebben.
Tevens vind ik de cartridges betaalbaar. Printer zelf kost ongeveer 65 a 70 €.
Bij deze printer kon ik tevens gebruik maken van de HP smart+ service.
De eerste 6 maanden is dit gratis en krijg je bovendien direct een set gratis cartridges opgestuurd.
Je kan na zes maanden deze service stop zetten of kiezen voor een bepaalde formule.
De goedkoopste formule kost 1€ per maand en je mag 10 blz printen per maand.
HP ziet als je cartridges bijna leeg zijn en stuurt op voorhand nieuwe cartridges op zodat je niet zonder valt.
Deze cartridges zijn gratis, maken dus deel uit van je abonnement.
Als je weinig print betaal je dus 12€ per jaar voor je cartridges in de goedkoopste formule.
Ik heb gekozen voor de HP deskjet 2700. Niet dat in fan ben van een bepaald merk, met alles moet je geluk hebben.
Tevens vind ik de cartridges betaalbaar. Printer zelf kost ongeveer 65 a 70 €.
Bij deze printer kon ik tevens gebruik maken van de HP smart+ service.
De eerste 6 maanden is dit gratis en krijg je bovendien direct een set gratis cartridges opgestuurd.
Je kan na zes maanden deze service stop zetten of kiezen voor een bepaalde formule.
De goedkoopste formule kost 1€ per maand en je mag 10 blz printen per maand.
HP ziet als je cartridges bijna leeg zijn en stuurt op voorhand nieuwe cartridges op zodat je niet zonder valt.
Deze cartridges zijn gratis, maken dus deel uit van je abonnement.
Als je weinig print betaal je dus 12€ per jaar voor je cartridges in de goedkoopste formule.
Deze ochtend om mijn verzekeringsbewijs te printen en in de auto te leggen.
Misschien sturen ze er nog een op ook..
Om dingen te printen voor de buurvrouw omdat zij geen printer heeft.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Met Reader moet je "bewerken" zien in de zin van "er digitaal wat over schrijven" ...
Net zoals je op een blad papier uitgeprinte tekst met een "stylo/balpen/vulpen" (als iemand dat nog kent) kanttekeningen maakt en/of een handtekening plaatst.
@haelewyn: KBC Verzekeringen stuurt je verzekeringsbewijs op aanvraag op papier op. Voor de rest heb jij een printer om dingen voor anderen te printen, niet voor jezelf? Echt, ik moet niets voor mezelf printen. Alles wat ik digitaal ontvang kan ik digitaal bewaren. Ik moet ook geen brieven of facturen buitensturen. Ik kan alles via mail verzenden. In het uitzonderlijk geval dat het enkel op papier via de post kan ga ik naar een printcenter. Ik denk dat de laatste keer al meer dan een jaar geleden is, nog voor ik de mogelijkheden van Adobe Acrobat Reader ontdekt had.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Enkele jaren geleden moest ik af en toe nog wel eens iets printen.Yaris schreef: ↑2 januari 2023, 14:16 Zeg me eens waarvoor jullie een printer nodig hebben? Ik bewaar alles digitaal en print niets uit. Zelfs een formulier van internet dat ik moet invullen hoef ik niet uit te printen. Ik heb geleerd hoe je digitaal een pdf kunt invullen en ondertekenen. Dus waarvoor is een printer nog nodig?
Dat deed ik dan op het werk, wat ook toegelaten was (en nog steeds is) voor "redelijke" dingen.
Vandaag kan ik mij zelfs niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik nog iets moest printen.
Je hebt een punt hoor. Maar ik draag nog een horloge ook. En dat kan je ook vervangen door je gsm.
Waarom wil iemand dat in huis ? Gewoonte en de gewoontes niet willen opgeven zeker.
Da's oud worden.
Morgen solden... ben eens curieus.
Waarom wil iemand dat in huis ? Gewoonte en de gewoontes niet willen opgeven zeker.
Da's oud worden.
Morgen solden... ben eens curieus.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
In de (nabije) toekomst zal je misschien noch een mail, noch een papier krijgen met je "verzekeringsbewijs".Yaris schreef: ↑2 januari 2023, 17:34 @haelewyn: KBC Verzekeringen stuurt je verzekeringsbewijs op aanvraag op papier op. Voor de rest heb jij een printer om dingen voor anderen te printen, niet voor jezelf? Echt, ik moet niets voor mezelf printen. Alles wat ik digitaal ontvang kan ik digitaal bewaren. Ik moet ook geen brieven of facturen buitensturen. Ik kan alles via mail verzenden. In het uitzonderlijk geval dat het enkel op papier via de post kan ga ik naar een printcenter. Ik denk dat de laatste keer al meer dan een jaar geleden is, nog voor ik de mogelijkheden van Adobe Acrobat Reader ontdekt had.
Dat staat dan gewoon in een centrale database die de bevoegde instanties kunnen raadplegen.