Problemen bij Argenta internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Momenteel zijn er blijkbaar problemen met de toepassing Internetbankieren van Argenta.
Bij mij werkt alles heel traag en is de website zelfs moeilijk te bereiken.
Bij de ingave van overschrijvingen werd ik al uit de toepassing gegooid.
Bij mij werkt alles heel traag en is de website zelfs moeilijk te bereiken.
Bij de ingave van overschrijvingen werd ik al uit de toepassing gegooid.
Re: Problemen bij Argenta internetbankieren
een uurtje geleden ook problemen gekend met inloggen , maar sinds een 20 - tal minuten verloopt het vlot 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vandaag ging het inderdaad traag maar ik heb overschrijvingen kunnen doen. Ik dacht dat het aan het tijdstip lag want meestal werk ik er 's avonds mee en dan gaat het veel vlotter.
Pff ik probeer nu ook al een uurtje ....
Inloggen 10 minuten, als je dan uiteindelijk een menu bereikt om overschrijvingen te doen word je er direct uitgebonjourd ....
Inloggen 10 minuten, als je dan uiteindelijk een menu bereikt om overschrijvingen te doen word je er direct uitgebonjourd ....
Al de hele dag zo...zwerten schreef:Pff ik probeer nu ook al een uurtje ....
H o p e l o o s !

Valt idd zwaar tegen de laatste tijd.
Aanpassingen tijdens de jaarwisseling ....
Telkens verlies ik de connectie en dan moet je gans die vervelende aanlogprocedure herbeginnen , overschrijving tussen eiegen rekeningen dienen ook met die omslachtige procedure vervuld te worden ...
Veiligheid ok maar toch moet het ergens gebruiksvriendelijk blijven , bij andere banken is dat een stuk eenvoudiger .
Telkens verlies ik de connectie en dan moet je gans die vervelende aanlogprocedure herbeginnen , overschrijving tussen eiegen rekeningen dienen ook met die omslachtige procedure vervuld te worden ...
Veiligheid ok maar toch moet het ergens gebruiksvriendelijk blijven , bij andere banken is dat een stuk eenvoudiger .
Ben er in geslaagd om in 49 minuten 2 overschrijvingen door te geven bij Argenta vandaag.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
proficiat Rob, met uw snelheidsrecord
mvg
mvg
Tik je dan zo traag?

nee, vond mijn hamer niet en heb mijn schoen moeten nemen om de beitel in te kloppen, dat is tijdverlies.
Argenta is een nieuw systeem aan het uittesten tegen een bankrun... Alles zo traag mogelijk laten verlopen zodat ze tijdig kunnen ingrijpen.
Ik wil nu al 2 dagen overschrijving uitvoeren vanaf Argenta, maar het lukt niet :-s
Gelukkig heb ik nog mijn Keytrade account
Ik wil nu al 2 dagen overschrijving uitvoeren vanaf Argenta, maar het lukt niet :-s
Gelukkig heb ik nog mijn Keytrade account
Ik begin me stilaan af te vragen of ze daar eingelijk wel werken aan het doen zijn.
Zou het niet kunnen dat het systeem overbelast is doordat klanten hun interesten checken?
Een communicatie zou wel handig zijn...
Zou het niet kunnen dat het systeem overbelast is doordat klanten hun interesten checken?

Een communicatie zou wel handig zijn...
Die communicatie staat nu op de website:
http://www.argenta.be/nl/nieuws/interne ... traag.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Internetbankieren: momenteel zijn er enkele technische problemen.
Het internetbankieren ondervindt momenteel technische problemen. Bepaalde functies werken trager of zijn mogelijk niet beschikbaar.
http://www.argenta.be/nl/nieuws/interne ... traag.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Internetbankieren: momenteel zijn er enkele technische problemen.
Het internetbankieren ondervindt momenteel technische problemen. Bepaalde functies werken trager of zijn mogelijk niet beschikbaar.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!