problemen met nieuwe bankkaart van ING
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: problemen met nieuwe bankkaart van ING
Da's gewoonlijk de manier om een nieuwe debetkaart te activeren.
Maar soms gaat het mis. En dan mag je van een bank verwachten dat ze dat probleem zo snel mogelijk oplost.
Niet bij ing. Een dikke 5 jaar geleden ging hier bij ing zowat alles mis wat mis kon gaan bij de afhandeling van een overlijden... Het afhouden van de 15x€ waren ze wel niet vergeten!
Als je via de app (QR code) inlogt bij ING of via ITSME heb je die kaartlezer nog erg zelden nodig.
Ben nog van den oude stempel, en probeer niet volledig afhankelijk te worden van een GSM en hou die kaartlezers graag als backup
Jaja... kan het me voorstellen, die oude stempels. Ik zit ongeveer op jouw leeftijd (bijna) denk ik.
Zelfde probleem hier. 2 nieuwe ING kaarten, beiden geactiveerd door aankopen te doen in de winkel, maar inloggen met de card reader lukt niet.
Online chatten duurde 3u zonder reactie voor ik het opgaf.
Telefonisch dan maar. Cookies verwijderen; hielp niet. De man aan de lijn zou de kaarten terug "synchroniseren" (wat dat ook moge betekenen; zeker gezien de kaarten wel werken om betalingen in de winkel mee te doen) en na 2uren wachten zou het dan wel moeten werken. Ik wacht nu 2 uren af, maar geloof er niets van.
Wat een waardeloze service van ING.
Als er iemand een oplossing heeft hier, hoor ik het straks graag.
Online chatten duurde 3u zonder reactie voor ik het opgaf.
Telefonisch dan maar. Cookies verwijderen; hielp niet. De man aan de lijn zou de kaarten terug "synchroniseren" (wat dat ook moge betekenen; zeker gezien de kaarten wel werken om betalingen in de winkel mee te doen) en na 2uren wachten zou het dan wel moeten werken. Ik wacht nu 2 uren af, maar geloof er niets van.
Wat een waardeloze service van ING.
Als er iemand een oplossing heeft hier, hoor ik het straks graag.
Eindelijk succes. De "synchronisatie" van de nieuwe kaarten die de man van de helplijn zou doen heeft blijkbaar alles opgelost. Oef
toch weer geklungel van ING
toch weer geklungel van ING