Problemen met Payconiq-app
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Hallo,
Ik weet niet helemaal zeker of deze vraag op de juiste plek staat in het forum.
Gisterenavond heb ik een update gekregen van de Payconiq-app. Ik moest binnen de 5 dagen mijn account koppelen. Daarvoor moet je je telefoonnummer opgeven.
Die melding overheerste alles, dus ik begin die procedure. Alleen... Na stap 1 zit ik al vast. Ik voer mijn telefoonnummer in, maar krijg steeds de melding:
"Je account kon niet gelinkt worden. Er ging iets mis bij het koppelen van je account. Gelieve opnieuw te proberen."
Ik heb ondertussen de app al helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar kom steeds op hetzelfde probleem. Als klant van Keytrade is dat zeer vervelend want in de app van Keytrade zit er geen optie om online betalingen te verrichten.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Of die een oplossing hebben?
Voor wie zijn app nog niet heeft geupdate: best nog even wachten :-)
Ik weet niet helemaal zeker of deze vraag op de juiste plek staat in het forum.
Gisterenavond heb ik een update gekregen van de Payconiq-app. Ik moest binnen de 5 dagen mijn account koppelen. Daarvoor moet je je telefoonnummer opgeven.
Die melding overheerste alles, dus ik begin die procedure. Alleen... Na stap 1 zit ik al vast. Ik voer mijn telefoonnummer in, maar krijg steeds de melding:
"Je account kon niet gelinkt worden. Er ging iets mis bij het koppelen van je account. Gelieve opnieuw te proberen."
Ik heb ondertussen de app al helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar kom steeds op hetzelfde probleem. Als klant van Keytrade is dat zeer vervelend want in de app van Keytrade zit er geen optie om online betalingen te verrichten.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Of die een oplossing hebben?
Voor wie zijn app nog niet heeft geupdate: best nog even wachten :-)
Re: Problemen met Payconiq-app
En kan je eens proberen met een andere bankkaart ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het probleem ligt bij Keytrade en er wordt aan gewerkt, zie keytrade-visa-debet-kaart-geen-payconiq-t31864.html
@Yaris, niet gerelateerd, zie OP.
OP geeft niet eens aan KT te gebruiken maar al vast te lopen bij telefoonnummerverificatie.
OP geeft niet eens aan KT te gebruiken maar al vast te lopen bij telefoonnummerverificatie.
Ondertussen werkt het weer. Denk dat het nog een ander probleem was dan hierboven gelinkt.
Was bij het openen van Payconiq. Nog voor het installeren van Keytrade.
Bij mij werkt de nieuwe Visa Debet via Payconiq perfect.
Was bij het openen van Payconiq. Nog voor het installeren van Keytrade.
Bij mij werkt de nieuwe Visa Debet via Payconiq perfect.
Was een probleem bij payconiq, zaterdagavond was het opgelost.
Hallo
Als ik mijn Argenta app open en ik druk op Payconiq by bankcontact dan kom ik op de Payconiq by bankcontact app en daar moet ik weer op openen klikken en dan gaat de payconiq open voor iets uit te voeren Ik dacht dat ik bij open van payconq op de Argenta app direct bij payconiq kwam .Weet iemand raad
Als ik mijn Argenta app open en ik druk op Payconiq by bankcontact dan kom ik op de Payconiq by bankcontact app en daar moet ik weer op openen klikken en dan gaat de payconiq open voor iets uit te voeren Ik dacht dat ik bij open van payconq op de Argenta app direct bij payconiq kwam .Weet iemand raad