Producten beleggingsfondsen met kapitaalbescherming van KBC
TIP
Producten beleggingsfondsen met kapitaalbescherming van KBC
Hoi,
Wie kan mij meer vertellen over wat voor producten de beleggingsfondsen met kapitaalsbescherming van KBC in feite zijn.
Het lijkt wel een groot pyramidespel en zijn die ook niet gebaseerd op toxische produkten?
Wie kan mij meer vertellen over wat voor producten de beleggingsfondsen met kapitaalsbescherming van KBC in feite zijn.
Het lijkt wel een groot pyramidespel en zijn die ook niet gebaseerd op toxische produkten?
Laatst gewijzigd door Demol op 17 maart 2009, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Producten beleggingsfondsen met kapitaalbescherming van KBC
KBC heeft duizenden beleggingsfondsen met kapitaalsgarantie in omloop. Die zijn niet onder 1 noemer te vatten, want ze verschillen heel sterk qua inhoud, risico, opbrengst, markt, sector ...
Je vraag is dus niet echt zomaar te beantwoorden. Heb je iets specifieks in gedachten ?
Je vraag is dus niet echt zomaar te beantwoorden. Heb je iets specifieks in gedachten ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Producten beleggingsfondsen met kapitaalbescherming van KBC
persoonlijk ben ik TEGEN producten met kapitaalbescherming... je kan dat beter zelf ! hoe 
stel je wil 10.000 euro investeren met kap bescherming. doe dan hetzelfde als de bank doet.... die zoeken ergens een instelling die hen binnen bv 8 jr die 10.000 euro betaald, waarvoor ze nu bv 7500 euro voor moeten betalen.
de rest: 2500 euro beleggen ze en de winst is voor u.. MIN de hoge kosten natuurlijk.
neem dan beter ZELF een termijn rekening op 8 jaar zodat je zeker bent van die 10.000 euro. De rest, bv die 2500 euro kan je dan spreiden in fondsen... stel dat geen winst hebt, heb je zeker 12.500 euro. stel dat je alles verliest, heb je je 10.000 euro... en als de beurs zou opveren, heb je
? 10.000 + 2500 + winst .....
snap je het plaatje
welk fonds ? kijk eens op rabobank.be , lage instap en grote keuze.
veel succes en hopelijk heb je er iets aan !
maar, wie ben ik ??

stel je wil 10.000 euro investeren met kap bescherming. doe dan hetzelfde als de bank doet.... die zoeken ergens een instelling die hen binnen bv 8 jr die 10.000 euro betaald, waarvoor ze nu bv 7500 euro voor moeten betalen.
de rest: 2500 euro beleggen ze en de winst is voor u.. MIN de hoge kosten natuurlijk.
neem dan beter ZELF een termijn rekening op 8 jaar zodat je zeker bent van die 10.000 euro. De rest, bv die 2500 euro kan je dan spreiden in fondsen... stel dat geen winst hebt, heb je zeker 12.500 euro. stel dat je alles verliest, heb je je 10.000 euro... en als de beurs zou opveren, heb je

snap je het plaatje

welk fonds ? kijk eens op rabobank.be , lage instap en grote keuze.
veel succes en hopelijk heb je er iets aan !
maar, wie ben ik ??