Proficiat NIBC - beste spaarrekening 2012
Proficiat NIBC - beste spaarrekening 2012
Proficiat NIBC - beste spaarrekening 2013
op 1 januari komt er nog wat meer geld jullie richting uit.
hebben jullie het plan om ook in 2012 de beste te zijn
op 1 januari komt er nog wat meer geld jullie richting uit.
hebben jullie het plan om ook in 2012 de beste te zijn

Re: Proficiat NIBC - beste spaarrekening 2012
ik vermoed dat je "2013" vermoed
En inderdaad proficiat met de prestatie
Persoonlijk ben ik hier zeer blij mee, want dat betekent dat ik de goeie bank gekozen heb om mijn geld het voorbije jaar te laten renderen.
En inderdaad proficiat met de prestatie
Persoonlijk ben ik hier zeer blij mee, want dat betekent dat ik de goeie bank gekozen heb om mijn geld het voorbije jaar te laten renderen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb ze zojuist nog een bedag voor 10 jaar aan 3,80% bruto toevertrouwd...
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hartelijk dank
Wij zijn heel blij met deze award, zeker omdat ze illustreert dat wij niet naar de Belgische markt gekomen zijn met een stunttarief om daarna af te glijden (wat door een aantal mensen gevreesd werd bij onze lancering)
Het is onze bedoeling om steeds een hoog tarief in de markt aan te bieden en dit zonder specifieke promoties. Wij bieden steeds hetzelfde aan nieuwe klanten of "oude" klanten, nieuw geld of "oud" geld. Op die manier hoeft u zich geen zorgen te maken of uw geld nog wel op de juiste rekening staat en of de "goede" tarieven ook nog voor u van toepassing zijn.
wij hopen in ieder geval dat 2013 een even mooi jaar wordt als 2012.

Wij zijn heel blij met deze award, zeker omdat ze illustreert dat wij niet naar de Belgische markt gekomen zijn met een stunttarief om daarna af te glijden (wat door een aantal mensen gevreesd werd bij onze lancering)
Het is onze bedoeling om steeds een hoog tarief in de markt aan te bieden en dit zonder specifieke promoties. Wij bieden steeds hetzelfde aan nieuwe klanten of "oude" klanten, nieuw geld of "oud" geld. Op die manier hoeft u zich geen zorgen te maken of uw geld nog wel op de juiste rekening staat en of de "goede" tarieven ook nog voor u van toepassing zijn.
wij hopen in ieder geval dat 2013 een even mooi jaar wordt als 2012.
Proficiat en zonder twijfel verdiend!