Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
Ik heb enkel een geldrek bij Bolero, zonder klant te zijn bij KBC.Finny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 18:42Wel een gratis invest rekening.spaarfreakje schreef: ↑30 augustus 2024, 18:20 Hetzelfde probleem gaat zich voordoen bij KBC, nu ook zij termijnrek van 3,80% en 4% in de markt gooien als reactie op ING.
KBC heeft geen gratis zichtrek meer...
Het is daar nog ingewikkelder dan bij ING.
Ik zie wel maandag
Ik heb een beleggingsrekening bij Bolero en een gratis investrekening bij KBC. Anders kon ik geen kaartlezer en kaart krijgen.spaarfreakje schreef: ↑30 augustus 2024, 19:13Ik heb enkel een geldrek bij Bolero, zonder klant te zijn bij KBC.
Ik zie wel maandag
Het is dus niet alleen de politiek die ingewikkeld in elkaar steekt in België.
Ik heb een beleggingsrekening bij Bolero en een gratis investrekening bij KBC. Anders kon ik geen kaartlezer en kaart krijgen.spaarfreakje schreef: ↑30 augustus 2024, 19:13Ik heb enkel een geldrek bij Bolero, zonder klant te zijn bij KBC.
Ik zie wel maandag
Het is dus niet alleen de politiek die ingewikkeld in elkaar steekt in België.
Vanuit mijn ING zichtrekening
-
- Newbie
- Contacteer:
Stel ik heb al €50.000 op een ING spaarrekening en ik wil toch profijt nemen van deze actie. Dan kan ik bv. mijn moeder €50.000 laten overschrijven naar mijn huidige ING rekening om daarmee deze termijnrekening te openen. Een paar dagen later stuur ik haar dan €50.000 terug uit mijn huidige ING spaarrekening, dan staan we en quitte, en zij kan bv. profijt nemen van een dergelijke actie bij een andere bank.
Zou dat ok zijn zonder klachten van de ING? deze regel ivm "misleidende praktijken" in hun polis ivm de termijnrekening doet me zorgen maken
Zou dat ok zijn zonder klachten van de ING? deze regel ivm "misleidende praktijken" in hun polis ivm de termijnrekening doet me zorgen maken
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je moeder een rekening opent en jij opent een rek. bij een andere bank op jouw naam, dan kan het n.m.m.. Anders niet.DnASingularity schreef: ↑3 september 2024, 10:48 Stel ik heb al €50.000 op een ING spaarrekening en ik wil toch profijt nemen van deze actie. Dan kan ik bv. mijn moeder €50.000 laten overschrijven naar mijn huidige ING rekening om daarmee deze termijnrekening te openen. Een paar dagen later stuur ik haar dan €50.000 terug uit mijn huidige ING spaarrekening, dan staan we en quitte, en zij kan bv. profijt nemen van een dergelijke actie bij een andere bank.
2024-09-03 10_36_50-Window.png
Maar waarom halen jullie toch allemaal van die moeilijke dingen uit?!
Koopt toch goede 0% Duitse, Franse of andere staatsobligaties met netto 3% plus rente voor een 7 à 7,5 maanden.
Betaal je dan aan je moeder ook haar renteverlies dat ze daardoor zal hebben? (voor de gemiste getrouwheidspremies)DnASingularity schreef: ↑3 september 2024, 10:48 Stel ik heb al €50.000 op een ING spaarrekening en ik wil toch profijt nemen van deze actie. Dan kan ik bv. mijn moeder €50.000 laten overschrijven naar mijn huidige ING rekening om daarmee deze termijnrekening te openen. Een paar dagen later stuur ik haar dan €50.000 terug uit mijn huidige ING spaarrekening, dan staan we en quitte, en zij kan bv. profijt nemen van een dergelijke actie bij een andere bank.
Ik heb al veel vreemde ideeën gezien hier sinds 4 sept. nadert. Maar deze zet ik toch maar in mijn top 10.
Weet iemand hoe ING de pre-registratie controleert ? Ik heb alvast de rekening met hetzelfde e-mail adres aangevraagd.
@DnASingularity. De banken zijn creatief in ons bestelen ,ik vrees dat uw creativiteit moeilijk in praktijk te brengen is. Als je voldaan hebt aan de voorwaarde 'vers geld' , welke aanbieding is er dan nog voor je moeder van zodra je haar terugbetaald?
@DnASingularity. De banken zijn creatief in ons bestelen ,ik vrees dat uw creativiteit moeilijk in praktijk te brengen is. Als je voldaan hebt aan de voorwaarde 'vers geld' , welke aanbieding is er dan nog voor je moeder van zodra je haar terugbetaald?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ben je dan niet beter om het naar 1 andere bank te zetten die hetzelfde aanbieden, dan heb je geen zorgen.DnASingularity schreef: ↑3 september 2024, 10:48 Stel ik heb al €50.000 op een ING spaarrekening en ik wil toch profijt nemen van deze actie. Dan kan ik bv. mijn moeder €50.000 laten overschrijven naar mijn huidige ING rekening om daarmee deze termijnrekening te openen. Een paar dagen later stuur ik haar dan €50.000 terug uit mijn huidige ING spaarrekening, dan staan we en quitte, en zij kan bv. profijt nemen van een dergelijke actie bij een andere bank.
Dat is te logisch gedacht hahaha.Gwendoline1 schreef: ↑3 september 2024, 13:14Ben je dan niet beter om het naar 1 andere bank te zetten die hetzelfde aanbieden, dan heb je geen zorgen.DnASingularity schreef: ↑3 september 2024, 10:48 Stel ik heb al €50.000 op een ING spaarrekening en ik wil toch profijt nemen van deze actie. Dan kan ik bv. mijn moeder €50.000 laten overschrijven naar mijn huidige ING rekening om daarmee deze termijnrekening te openen. Een paar dagen later stuur ik haar dan €50.000 terug uit mijn huidige ING spaarrekening, dan staan we en quitte, en zij kan bv. profijt nemen van een dergelijke actie bij een andere bank.
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
een ING INVEST rekening openen lukt dus NIET
:" DEZE SERVICE IS OM TECHNISCHE REDENEN TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR" komt er na een poging om in te loggen via ITSME.
zijn deze problemen bekend of is dit van tijdelijke aard?
:" DEZE SERVICE IS OM TECHNISCHE REDENEN TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR" komt er na een poging om in te loggen via ITSME.
Ze maken het niet makkelijk om je geld te krijgen. (-: Van wat ik hier lees kan je enkel als bestaande klant online een rekening bij hen openen (wat absoluut niet duidelijk is in de foutmelding die je krijgt). Als niet-klant zal ik morgen dus eens langsgaan. Er is vlakbij een kantoor en blijkbaar is een afspraak niet nodig. Online kan ik zelfs geen afspraak boeken, enkel een afspraak om door hen gebeld te worden. Bedankt alvast degenen die nuttige info hebben gegeven. Ik ga dus vragen achter een Invest Account gekoppeld aan mijn Belfius zichtrekening, want die van Belfius zouden vandaag contact opnemen, maar die willen mijn geld ook niet (toch niet op die termijnrekening).
aks je nog geen klant ben dan lukt on-line niet. Dat moet op kantoor gebeuren.Matroos1958 schreef: ↑3 september 2024, 17:04 een ING INVEST rekening openen lukt dus NIET