Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
TIP
Re: Promo ING - 3,80% bruto op 12 maand
Ik heb vandaag gebeld naar ING en men zei dat ik zelf een Invest account (als niet klant zijnde) online zou kunnen openen en van daaruit de termijnrekening openen. Helaas lukt het me niet om via ITSME een invest account te openen. Krijg deze boodschap als 'filip285'. Is het bij iemand van jullie wel gelukt?spaarfreakje schreef: ↑26 augustus 2024, 19:55Al 4x geprobeerd met ItsMe vanop deze pagina.
Telkens dit als resultaat:
Knipsel.JPG
Afgezien van het Nederlands waar haar op staat, is de boodschap op de ING website in mijn ogen kristalhelder:
De link daaronder schept misschien verwachtingen, maar aangezien die rechtstreeks doorlinkt naar de ING webbanking omgeving, is het evident dat niet-klanten geen kans maken op een online registratie. Dat men aan de telefoon de ene keer dit en de andere keer wat anders zegt is typisch grootbankenpraat. Ik snap echt niet waarom iemand er langer dan drie seconden aan zou denken om klant te worden (of erger nog: te blijven) bij zo'n instelling.De ING Invest Account is een geldrekening waarmee u tegoeden bestemd voor of afkomstig van uw beleggingen en uw spaartegoeden gescheiden kunt houden van tegoeden die bestemd zijn voor uw betalingen. De rekening kan worden geopend in het kantoor, in euro als in andere valuta.
-
- Full Member
- Contacteer:
Misschien omdat het de beste aanbieding is voor wie wil intekenen op 1 termijnrekening. Maar inderdaad, ik ben er al eens klant geweest en krijg nog liever elders minder of er terug klant te worden.johann schreef: ↑27 augustus 2024, 21:35 Afgezien van het Nederlands waar haar op staat, is de boodschap op de ING website in mijn ogen kristalhelder:
De link daaronder schept misschien verwachtingen, maar aangezien die rechtstreeks doorlinkt naar de ING webbanking omgeving, is het evident dat niet-klanten geen kans maken op een online registratie. Dat men aan de telefoon de ene keer dit en de andere keer wat anders zegt is typisch grootbankenpraat. Ik snap echt niet waarom iemand er langer dan drie seconden aan zou denken om klant te worden (of erger nog: te blijven) bij zo'n instelling.De ING Invest Account is een geldrekening waarmee u tegoeden bestemd voor of afkomstig van uw beleggingen en uw spaartegoeden gescheiden kunt houden van tegoeden die bestemd zijn voor uw betalingen. De rekening kan worden geopend in het kantoor, in euro als in andere valuta.
-
- Full Member
- Contacteer:
Niet te vergeten, diegenen die kaartlezer willen betalen daar ook nog eens 25e voor. (die is niet meer gratis)
Zou men het volgende kunnen: zichtrekening openen dus 1,9 euro, dan sluiten, dan na 12 maanden (als termijnrekening afgelopen is) opnieuw een zichtrekening openen om nadien opnieuw te sluiten.Gwendoline1 schreef: ↑27 augustus 2024, 22:31Niet te vergeten, diegenen die kaartlezer willen betalen daar ook nog eens 25e voor. (die is niet meer gratis)
12x1,9€ is inderdaad de kost niet, maar principieel ben ik er tegen dat ik voor al die zichtrekeningen moet betalen, ook al doet men zoals hier slechts 2 verrichtingen op een jaar.
Waar zijn we allemaal mee bezig?
25 euro voor een kaartlezer?!?!Gwendoline1 schreef: ↑27 augustus 2024, 22:31Niet te vergeten, diegenen die kaartlezer willen betalen daar ook nog eens 25e voor. (die is niet meer gratis)
Dat vind ik er nu precies ook wel over.
Ze willen mensen meer en meer stimuleren om digitaal te tekenen met bv. It's me.
Dat is wel handiger dan die kaartlezer, maar het moet dan wel werken. En dat is niet altijd het geval.
Ik heb nog nooit voor gehad dat Itsme niet werkte. Wel zien dat de app steeds uptodate is. Wel al meegemaakt dat het batterijtje van de kaartlezer leeg was.
Dan heb je er gelukkig meer geluk mee dan ik.
Wanneer het kan gebruik ik dan ook een andere digitale sleutel om mee te tekenen.
Wanneer het kan gebruik ik dan ook een andere digitale sleutel om mee te tekenen.
De (gratis) kaartlezer van een andere bank gebruiken?Gwendoline1 schreef: ↑27 augustus 2024, 22:31Niet te vergeten, diegenen die kaartlezer willen betalen daar ook nog eens 25e voor. (die is niet meer gratis)
ing-kaart-icm-niet-ing-kaartlezer-t31147.html#p548825
Geen idee of het nog werkt.
Schoonpa was bij ing en na z'n overlijden en de lijdensweg nav de nalatenschap bij ing is daar alles opgezegd.
De zichtrekening bij ING is 1 jaar gratis als je ze voor 30 augustus opent.
Ok, dan maar even geprobeerd om die Self invest rekening te openen, dan krijgen we weer deze foutmelding:spaarfreakje schreef: ↑27 augustus 2024, 13:54Komt omdat je EERST een ING zicht of invest moet hebben, eens die GOEDGEKEURD is kan je on line een termijnrek openen.TrX schreef: ↑27 augustus 2024, 12:02 Net geprobeerd de termijnrekening te openen, krijg meteen een foutmelding. Echt een top website hebben ze.
Machtiging nodig
Sorry
Het lijkt erop dat je niet de juiste machtiging hebt om een termijnrekening te openen.
Klopt dit niet? Contacteer ons dan. We helpen je graag persoonlijk verder.
Vooral allemaal ONDUIDELIJK.
'Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat ook meestal niet...'
Spijtig!
Het is voor jou niet mogelijk om een beleggingsrekening te openen.
Moet men een smartphone bezitten om een "itsme" account aan te maken ? Of kan dit ook gewoon via een PC ? Ik heb geen smartphone en wil dat ook niet !