Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
Wauw anderhalve maand voor ik eindelijk mijn pensioenspaarrekening als HELLO bank klant, maar wel alleen via BNP easy banking... tot zo ver HELLO Bank als mobile only bank! Komt heel raar over.
Nu is het wachten op de 80 EUR.
Heb de 50 EUR Fnac bon gekregen bij het openen van de HELLO rekening, dat is dan ook het enige goeie aan die gratis rekening.
Fnac is de ergste online shopping experience die ik al heb meegemaakt, pffff had ik de bon niet gehad, had ik na 2 min al gestopt.
Ik ben zelf geen digibeet en koop bijna alles online, maar als HELLO bank zich positioneert als online bank zou ik hen echt aanraden om een echte online shop als partner te kiezen. Fnac online, weg ermee, zo onoverzichtelijk, zo niet user friendly. Een complete aanfluiting. De prijs voor slechtste webshop ever: Fnac online
Nu is het wachten op de 80 EUR.
Heb de 50 EUR Fnac bon gekregen bij het openen van de HELLO rekening, dat is dan ook het enige goeie aan die gratis rekening.
Fnac is de ergste online shopping experience die ik al heb meegemaakt, pffff had ik de bon niet gehad, had ik na 2 min al gestopt.
Ik ben zelf geen digibeet en koop bijna alles online, maar als HELLO bank zich positioneert als online bank zou ik hen echt aanraden om een echte online shop als partner te kiezen. Fnac online, weg ermee, zo onoverzichtelijk, zo niet user friendly. Een complete aanfluiting. De prijs voor slechtste webshop ever: Fnac online
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En ik veronderstel dat het aantal deelbewijzen gelijk is gebleven?landethk schreef:Ik zie sinds gisteren al mijn overgedragen deelbewijzen op mijn pensioenspaarrekening bij BNP... De overdracht is blijkbaar vorige donderdag (04/02) gebeurd en gisteren zichtbaar op de PSP-rekening...
Zelf ben ik nog steeds in blijde verwachting...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Inderdaad, aantal deel bewijzen is perfect hetzelfde gebleven bij de overdracht; er is dus geen' verkoop en aankoop geweest...
Op 20/1 heb ik ook gebruik gemaakt van deze actie. Overdracht nog niet zichtbaar tot op heden.
De 25 euro van de Hello Bank actie werd vandaag gestort

Silverfox schreef:Op 20/1 heb ik ook gebruik gemaakt van deze actie. Overdracht nog niet zichtbaar tot op heden.
Dan heb je gelukt gehad!
zijn de uitbetalingen van 25 euro actie bij een hello bank zichtrekening normaal gesproken niet zo snel dan?
Silverfox schreef:zijn de uitbetalingen van 25 euro actie bij een hello bank zichtrekening normaal gesproken niet zo snel dan?
blijkbaar controleren ze het 2x per maand om te kijken wie van de recent geopende rekeningen 25x een transactie deed van minimaal 1 EUR, dus binnen een maand na de 25 transacties heb je de 25 EUR of 50 EUR Fnac bon
Ik wacht nog een week op de overdracht van mijn pensioenspaarfonds. Dan zal ik zowel naar BNP als Rabobank een mail sturen dat ik niet tevreden ben over de snelheid waarmee ze werken.
Ik deed mijn aanvraag op 4 januari en tot op vandaag is er nog niets te zien.
Kevva schreef:Ik wacht nog een week op de overdracht van mijn pensioenspaarfonds. Dan zal ik zowel naar BNP als Rabobank een mail sturen dat ik niet tevreden ben over de snelheid waarmee ze werken.
amai das nog erger dan bij mij.
rabo gaat echt niets meer doen voor u hoor, ge moet bij BNP aan de bel blijven trekken
klacht indienen helpt: personeel wordt blijkbaar beoordeeld op klachten behandelen hahah, zou eerder denken op kwaliteit de eerste keer goed ipv klachten
Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
Gisteren was het in orde, kreeg nog een telefoontje van de bank met de verontschuldigingen dat het zolang geduurd heeft.
De cashback zou eind februari gebeuren zei ze.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Excuses waren nergens te bespeuren, maar zal afhankelijk blijven met wie ge te doen hebt.Kevva schreef:Gisteren was het in orde, kreeg nog een telefoontje van de bank met de verontschuldigingen dat het zolang geduurd heeft.
Weer een ervaring rijker.
Maar volgend jaar overstappen naar een andere gaat dus niet omdat dan de cashback zou worden ingehouden, klopt dat, wie weet dit
Klopt, je moet minstens voor 2 jaar minstens 360 euro storten of de bonus wordt weer ingehouden. Staat in het reglement.
fid509 schreef:Klopt, je moet minstens voor 2 jaar minstens 360 euro storten of de bonus wordt weer ingehouden. Staat in het reglement.
en als ik volgend jaar in januari ook nog eens 360 stort en daarna overstap voor eind januari
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Zou geen enkel probleem mogen geven buiten je fiscaliteit natuurlijk.
Je kan maar 1 PSP inbrengen ...
Je kan proberen om 2 fiscale fiches in te brengen. Mijn bankbediende vroeg mij vorig jaar in juli al om over te stappen. Toen had ik als 'smoes' gezegd dat ik er wel eens over ging nadenken. Maar aangezien Rabobank haar instapkosten verhoogde en het niet zo goed meer gaat was januari wel de uitgelezen kans om terug naar BNP te gaan.realisticview schreef:Zou geen enkel probleem mogen geven buiten je fiscaliteit natuurlijk.
De bediende vertelde mij toen dat heel veel Belgen 2 fiches binnenbrengen, in het beste geval wordt dat niet ontdekt en geraak je door het net. Maar als ze het ontdekken dan neem je best de hoogste waarde/storting + die controleurs zullen je dan hele lange tijd opvolgen.