Rabobank.be verdwijnt?
Re: Rabobank.be verdwijnt?
Reclame wordt soms al van 2 tot 3 maanden op voorhand geboekt, uiteraard kan het nog 2 dagen er voor maar dan moet je het doen met de gaatjes die er nog zijn.
Nu goed, het is niet omdat Rabobank vandaag reclame maakt dat het morgen weg is. Er zijn nog bedrijven die dat doen. Enkel bij faling gaan ze geen reclame meer voeren.
Nu goed, het is niet omdat Rabobank vandaag reclame maakt dat het morgen weg is. Er zijn nog bedrijven die dat doen. Enkel bij faling gaan ze geen reclame meer voeren.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als die zaken betaald zijn ... Hoelang heeft Cl. Brugge nog verder gespeeld met de reclame van Drexia? Ik zie zo'n zaken ook in kleinere ploegen, sponsors die niet meer bestaan maar waarom zouden ze nieuwe kledij gaan kopen (zonder sponsor) als ze (desnoods onder curatele) nog een sponsorcontract hebben? Toen Rabobank hun naam niet meer wou verbinden met het wielerteam werd er ook gewoon verder gereden onder de naam "Blanco"...Kevva schreef:Nu goed, het is niet omdat Rabobank vandaag reclame maakt dat het morgen weg is. Er zijn nog bedrijven die dat doen. Enkel bij faling gaan ze geen reclame meer voeren.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Rabobank schrapt de komende drie jaar negenduizend voltijdse banen. Dat maakte het coöperatieve financiële concern uit Nederland woensdag bekend.
Yaris is ook verdwenen.
Yaris is ook verdwenen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zou die bij die 9.000 zitten misschien?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
- VIP member
- Contacteer:
Barre tijden voor de bankmensjes.
Ben ik blij dat ik vorig jaar andere oorden op professioneel vlak heb opgezocht.
Ben ik blij dat ik vorig jaar andere oorden op professioneel vlak heb opgezocht.
en wat zijn de gevolgen voor Rabobank.be, is het tijd om mijn geld en fondsen naar een andere bank over te zetten
Ik zou niet weten waarom.
omdat het bij rabobank.be nogal rommelt op het moment
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Toch 'n rare wereld die bankwereld.
Rabobank foefelt met renteswaps > maakt winsten > hoge boni voor bonzen > ze lopen tegen de lamp > moeten boete betalen > bijna 10.000 medewerkers worden aan de deur gezet > gaan de mogelijkheid hebben om rechtszaak af te kopen > nog eens 9000 extra medewerkers worden aan de deur gezet.
Rabobank foefelt met renteswaps > maakt winsten > hoge boni voor bonzen > ze lopen tegen de lamp > moeten boete betalen > bijna 10.000 medewerkers worden aan de deur gezet > gaan de mogelijkheid hebben om rechtszaak af te kopen > nog eens 9000 extra medewerkers worden aan de deur gezet.
Ik heb gemaild naar Rabobank om na te gaan wat er nu precies staat te gebeuren met Rabobank.be
Dit is hun antwoord.
---
Geachte heer ...,
We begrijpen dat de onzekerheid weegt op uw vertrouwen in Rabobank. De laatste tijd zijn er in de media verschillende berichten verschenen en deze zijn een eigen leven gaan leiden op verschillende fora. We informeren u dan ook graag wat er precies op dit moment gebeurt binnen de bank.
Zoals steeds om de vier jaar zijn we binnen Rabobank (dus niet alleen in België) het strategisch kader aan het herbekijken. Het spreekt voor zich dat een dergelijke oefening kan resulteren in wijzigingen in de werkwijze of het productaanbod van de bank. Aangezien er op dit moment nog volop gewerkt wordt aan het kader zijn er nog geen concrete beslissingen genomen en kunnen we u hierover dus ook nog niet informeren. We kunnen u wel al met zekerheid meegeven dat het bestaan van Rabobank.be absoluut niet in vraag gesteld wordt. De Belgische tak van Rabobank blijft namelijk van groot belang voor de groep.
Wat we u wel al kunnen meegeven is dat er bij Rabobank in Nederland wel een reorganisatie plaatsvindt en dat dit resulteert in een grote hoeveelheid ontslagen is de voorbije weken ook in verschillende media reeds bevestigd. We kunnen echter benadrukken dat dit geen impact heeft voor de klanten van Rabobank.be.
We hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Heeft u nog vragen of is iets nog onvoldoende duidelijk? Aarzel dan niet om ons te contacteren. Onze klantendienst is elke werkdag bereikbaar op 03/289.28.88 tussen 08.30u en 19.00u (op vrijdag tot 18.30u). Op onze site kan u tevens de meest gestelde vragen raadplegen (https://www.rabobank.be/nl/vragen/hulp- ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;).
Met vriendelijke groeten,
...
---
Wat denken jullie, beter het pensioensparen wegnemen en overhevelen naar BNP Paribas. Je krijgt er nog 2 weken lang een welkomstbonus van 80 euro.
Dit is hun antwoord.
---
Geachte heer ...,
We begrijpen dat de onzekerheid weegt op uw vertrouwen in Rabobank. De laatste tijd zijn er in de media verschillende berichten verschenen en deze zijn een eigen leven gaan leiden op verschillende fora. We informeren u dan ook graag wat er precies op dit moment gebeurt binnen de bank.
Zoals steeds om de vier jaar zijn we binnen Rabobank (dus niet alleen in België) het strategisch kader aan het herbekijken. Het spreekt voor zich dat een dergelijke oefening kan resulteren in wijzigingen in de werkwijze of het productaanbod van de bank. Aangezien er op dit moment nog volop gewerkt wordt aan het kader zijn er nog geen concrete beslissingen genomen en kunnen we u hierover dus ook nog niet informeren. We kunnen u wel al met zekerheid meegeven dat het bestaan van Rabobank.be absoluut niet in vraag gesteld wordt. De Belgische tak van Rabobank blijft namelijk van groot belang voor de groep.
Wat we u wel al kunnen meegeven is dat er bij Rabobank in Nederland wel een reorganisatie plaatsvindt en dat dit resulteert in een grote hoeveelheid ontslagen is de voorbije weken ook in verschillende media reeds bevestigd. We kunnen echter benadrukken dat dit geen impact heeft voor de klanten van Rabobank.be.
We hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Heeft u nog vragen of is iets nog onvoldoende duidelijk? Aarzel dan niet om ons te contacteren. Onze klantendienst is elke werkdag bereikbaar op 03/289.28.88 tussen 08.30u en 19.00u (op vrijdag tot 18.30u). Op onze site kan u tevens de meest gestelde vragen raadplegen (https://www.rabobank.be/nl/vragen/hulp- ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;).
Met vriendelijke groeten,
...
---
Wat denken jullie, beter het pensioensparen wegnemen en overhevelen naar BNP Paribas. Je krijgt er nog 2 weken lang een welkomstbonus van 80 euro.
Een welkomstbonus is mooi. Hoe zit het met de kosten? Vermoedelijk zijn die beiden identiek. Ik zou zeggen 'ja': overzetten naar BNP Paribas enkel voor de 80€.Wat denken jullie, beter het pensioensparen wegnemen en overhevelen naar BNP Paribas. Je krijgt er nog 2 weken lang een welkomstbonus van 80 euro.
Vandaag een bericht gekregen van Rabobank.be dat zij geen obligaties meer aanbieden. De wetgever verplicht een Passendheidstest. Rabobank.be verkoopt enkel obligaties volgens het 'Execution only'-model.
De wetgever maakt het kleinere banken moeilijk, met al de verplichte spelregels en pest-testen....
@simy.o : Het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Enkele maanden geleden (elders, niet bij Rabobank) een zogezegd "veilige bankobligatie" gekocht. 'k Ben er onlangs zelf achter gekomen (stond niet op hun papieren bij de aankoop!) dat het een junior achtergestelde obligatie is. 'k Heb de bank laten weten dat ik hier niet mee kan lachen, en dat ik aan deze voorwaarden, met hoog risico en zeer weinig coupon-rendement, deze nooit gekocht zou hebben. Ze hebben het nu al een dikke week in beraad. 'k Hoop dat ik mijn centen terugkrijg.
Ik hebgisteren nog een reklame gezien voor hun spaarrekening. Ze willen dus toch nog wel ons geld hebben...
Dat er banen verdwijnen bij de banken lijkt mij los te staan van dat wangedrag. Er zullen mettertijd steeds minder en minder kantoren komen, er zijn ook herstructureringen bij BNPP Fortis bv, het is een niet te stoppen evolutie.Spruitekop schreef:Toch 'n rare wereld die bankwereld.
Wat ik ook raar vind: het Fondsen gedeelte van hun website wordt nog amper upgedate.
"Meest gekochte fondsen" zijn nog steeds die van Juli 2015. Fonds in de kijker veranderde vroeger zo goed als maandelijks, nu voor langere tijd..
"Meest gekochte fondsen" zijn nog steeds die van Juli 2015. Fonds in de kijker veranderde vroeger zo goed als maandelijks, nu voor langere tijd..