Rabobank hottest funds
Rabobank hottest funds
Beste vrienden van Rabobank. Mag ik er jullie even op wijzen dat de hottest funds nog dateren van september en een zicht geven op de verkoop in augustus ? Naar mijn bescheiden mening is het overzicht al een tijdje afgekoeld.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Rabobank hottest funds
We kijken dit verder voor u na. Mogelijk was er nog iets niet correct bijgewerkt.
Op volgende pagina vindt u alvast de meest recente resultaten, gebaseerd op de aankopen van de maand oktober: naar de hottest funds.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Op volgende pagina vindt u alvast de meest recente resultaten, gebaseerd op de aankopen van de maand oktober: naar de hottest funds.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is juist met die hottest funds dat ik een berg verliezen geleden heb hat voorbije jaar. Verkocht dus!
Ik kan begrijpen dat rabobank die niet meer bijwerkt, niemand is er geinterresseerd in.
Nogmaals : fondsen en aandelen spekken de kassa's van banken en beheerders, of je nu instapt of uitstapt.
Lang leve de slimmeriken
Ik kan begrijpen dat rabobank die niet meer bijwerkt, niemand is er geinterresseerd in.
Nogmaals : fondsen en aandelen spekken de kassa's van banken en beheerders, of je nu instapt of uitstapt.
Lang leve de slimmeriken
Hoezo niemand geïnteresseerd? De hottest funds zijn juist de meest populaire fondsen die werden aangekocht door klanten van Rabobank.be.
Fondsen en aandelen spekken de kassa's van banken en beheerders maar ook de eigen kassa, als je geduld en vertrouwen hebt tenminste en wacht tot de koersen voldoende gestegen zijn zonder er wakker van te liggen. Want geen enkele belegging is waard dat je er wakker van ligt.
Fondsen en aandelen spekken de kassa's van banken en beheerders maar ook de eigen kassa, als je geduld en vertrouwen hebt tenminste en wacht tot de koersen voldoende gestegen zijn zonder er wakker van te liggen. Want geen enkele belegging is waard dat je er wakker van ligt.
De hottest funds zijn alweer bijgewerkt. Thx.