Rabobank houdt RV in ?
Re: Rabobank houdt RV in ?
Dit zou toch niet mogen gebeuren!!!
Schept niet echt een band van vertrouwen
Schept niet echt een band van vertrouwen
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De officiële reactie is dat wij het momenteel aan het onderzoeken zijn, dat het erop lijkt dat er inderdaad een fout zal zijn gebeurd met het inhouden van de RV en dat het uiteraard zo is dat alles wat teveel werd ingehouden zal worden teruggestort, rekening houdend met de correcte valutadagen.stoffel schreef: mss een snelle officiele reactie van Rabobank.be zou nog fijn zijn, zoniet pak ik mijn boelke bijeen en ga naar de andere banken (kbc heeft ook intrest gestort zonder rv!)
Hey jongens (en meisjes), iedereen kan zich vergissen.
Maar ik daag jullie allemaal uit om nog een bankier te vinden die op 1 JANUARI bereikbaar is, laat staan reageert op je grieven!
Een gelukkig Nieuwjaar iedereen en proficiat aan de woordvoerder van Rabo dat ie zelfs op 01/01 op het forum komt!
Maar ik daag jullie allemaal uit om nog een bankier te vinden die op 1 JANUARI bereikbaar is, laat staan reageert op je grieven!
Een gelukkig Nieuwjaar iedereen en proficiat aan de woordvoerder van Rabo dat ie zelfs op 01/01 op het forum komt!
Ik vind dat ook onvoorstelbaar dat een woordvoerder 7 dagen op 7 bereikbaar is.JurgenG schreef: Hey jongens (en meisjes), iedereen kan zich vergissen.
Waarschijnlijk is de woordvoerder een kaderlid, die hun overuren nooit betaald krijgen.
ik zie dat er bij ons ook RV is ingehouden,net als bij jullie wat is er hier fout gebeurd?
Ik zit onder het bedrag net van vrijstelling(rekening op beide namen)
Hopelijk ziet rabo de "fout"?
Ik zit onder het bedrag net van vrijstelling(rekening op beide namen)
Hopelijk ziet rabo de "fout"?
Mensen aub, doe de moeite alvorens uw gal uit te spuwen naar boven te scrollen en alle reacties te lezen, dan zou men zien dat Rabobank, ja op Nieuwjaarsdag!! al gereageerd heeft op het probleem.
Ik wens althans de onzichtbare man/vrouw achter het Rabobank-icoontje een Gelukkig Nieuwjaar te wensen en dank voor het snel reageren!
Ik wens althans de onzichtbare man/vrouw achter het Rabobank-icoontje een Gelukkig Nieuwjaar te wensen en dank voor het snel reageren!
Weet iemand of deze onterecht ingehouden rv automatisch naar de belastingdienst wordt doorgegeven?
Want anders kunnen we volgend jaar het gaan uitleggen op de belastingen vrees ik
Want anders kunnen we volgend jaar het gaan uitleggen op de belastingen vrees ik
Ik deel uw mening.mouche schreef: Mensen aub, doe de moeite alvorens uw gal uit te spuwen naar boven te scrollen en alle reacties te lezen, dan zou men zien dat Rabobank, ja op Nieuwjaarsdag!! al gereageerd heeft op het probleem.
'k zit in hetzelfde schuitje, schrok me een bult, maar was overtuigd op dit forum een snel en proffessioneel antwoord te zullen vinden van Rabobank, waarvoor dank.
Aan hem/haar en aan alle forumleden mijn beste wensen voor het Nieuwe Jaar !
P.S.: ik zit bij meerdere banken en Rabo is de enige waarvan ik reeds intresten mocht ontvangen.
wat heb ik hier zojuist boven gezegd!!!AUB lees alvorens te reageren!!Jullie schrijven zonder te lezen wat er al staat!lustige spaarder schreef:
Weet iemand of deze onterecht ingehouden rv automatisch naar de belastingdienst wordt doorgegeven?
Beste wensen voor 2009 aan de leden van spaargids.be en hopelijk beter banknieuws...alhoewel...Rabo bank al goed begint!!!
Ook bij mij heeft Rabo bank dit geflikt.
Op een spaarrek op 2 namen (mijn vrouw en ik) krijgen we 2703,89€ intrest en 242,09€ voorheffing.
Op hun site staat:Vergelijk zelf. 3,75% is bij ons geen tijdelijke promotie, maar het gevolg van onze langetermijnpolitiek om systematisch een zo hoog mogelijke basisrente te bieden. Zonder kleine lettertjes, aan alle klanten en voor alle gelden, zonder restricties. Een strategie die we ook in de toekomst zullen aanhouden.
Uw opbrengst is vrijgesteld van roerende voorheffing tot 1660 euro in geval van een individuele rekening. Voor de spaarrekeningen op naam van twee echtgenoten of wettelijk samenwonenden geldt een dubbele fiscale vrijstelling. Voor die rekeningen zullen de rente-inkomsten tot 3320 euro vrijgesteld zijn van roerende voorheffing.
Welke reactie moeten we hieraan geven? Ik heb al een mail naar Rabo gestuurd.
Vriendelijke groetjes
Raeymalex
Ook bij mij heeft Rabo bank dit geflikt.
Op een spaarrek op 2 namen (mijn vrouw en ik) krijgen we 2703,89€ intrest en 242,09€ voorheffing.
Op hun site staat:Vergelijk zelf. 3,75% is bij ons geen tijdelijke promotie, maar het gevolg van onze langetermijnpolitiek om systematisch een zo hoog mogelijke basisrente te bieden. Zonder kleine lettertjes, aan alle klanten en voor alle gelden, zonder restricties. Een strategie die we ook in de toekomst zullen aanhouden.
Uw opbrengst is vrijgesteld van roerende voorheffing tot 1660 euro in geval van een individuele rekening. Voor de spaarrekeningen op naam van twee echtgenoten of wettelijk samenwonenden geldt een dubbele fiscale vrijstelling. Voor die rekeningen zullen de rente-inkomsten tot 3320 euro vrijgesteld zijn van roerende voorheffing.
Welke reactie moeten we hieraan geven? Ik heb al een mail naar Rabo gestuurd.
Vriendelijke groetjes
Raeymalex
Ga hier niet te veel woorden meer aan vuil maken aan deze " heilige" bank.
Heb mijn conclusies getrokken ( moet ieder voor zich natuurlijk uitmaken ) en heb alles naar BMPB top gestort. Daar geeft ( en gaf ) men altijd één van de beste rentes op de markt!
De nadelen aan Rabo beginnen zwaarder door te wegen dan hun voordeel ( hun rating ).
In elk geval als de situatie niet zou rechtgetrokken worden ga ik dinsdag naar de politie voor een PV te laten opstellen want zolang het geld niet teruggestort is blijft dit voor mij een diefstal! Ik raad iedereen aan dit ook te doen... Hopelijk loopt het niet zo'n vaart.
Heb mijn conclusies getrokken ( moet ieder voor zich natuurlijk uitmaken ) en heb alles naar BMPB top gestort. Daar geeft ( en gaf ) men altijd één van de beste rentes op de markt!
De nadelen aan Rabo beginnen zwaarder door te wegen dan hun voordeel ( hun rating ).
In elk geval als de situatie niet zou rechtgetrokken worden ga ik dinsdag naar de politie voor een PV te laten opstellen want zolang het geld niet teruggestort is blijft dit voor mij een diefstal! Ik raad iedereen aan dit ook te doen... Hopelijk loopt het niet zo'n vaart.
Dit is ook het laatste dat ik hierin zeg: ze hebben de fout gezien en het wordt rechtgezet. ZIE REACTIE RABOBANK HIERBOVENlustige spaarder schreef: Ga hier niet te veel woorden meer aan vuil maken aan deze " heilige" bank.
Beste wensen
Bedankt Rabo voor jullie snelle reactie op dit forum, grote geruststelling, pluim voor de woordvoerder van Rabo, nu nog een snelle rechtzetting en 2009 zal beter zijn dan de vorige jaren.
Groetjes en wensen aan allen
Yolavapa
Bedankt Rabo voor jullie snelle reactie op dit forum, grote geruststelling, pluim voor de woordvoerder van Rabo, nu nog een snelle rechtzetting en 2009 zal beter zijn dan de vorige jaren.
Groetjes en wensen aan allen
Yolavapa
mouche schreef:wat heb ik hier zojuist boven gezegd!!!AUB lees alvorens te reageren!!Jullie schrijven zonder te lezen wat er al staat!lustige spaarder schreef:
Mijn vraag gaat over het feit of er een automatische link is naar de belastingen!
Daar is toch nog niks over gezegd?
Als u het geklungel van een bank wil verdedigen dan is dat uw zaak maar had hier toch
graag van iemand een antwoord gehad!
Reageer aub toch beetje rustig hé. Der is een fout gemaakt en die zal rechtgezet worden. Missen is menselijk en in een bank werken mensen. Hoe gaat dat gezegde ook al weer 'Wie zonder zonde is werpe de eerste steen'
Mijn complementen trouwens voor de moderator van rabobank.be die snel gereageerd heeft. En mijn allerbeste wensen voor iedereen.
Mijn complementen trouwens voor de moderator van rabobank.be die snel gereageerd heeft. En mijn allerbeste wensen voor iedereen.