Reclamecampagne
Re: Reclamecampagne
Ik begrijp de reactie van Kermit voor 100%. Rabobank was in het verleden terecht fier om de titel "beste spaarbank" te dragen. Nu ze op de lijst zijn gezakt, is het gemakkelijk zich de "beste bank van de laatste 10 jaar" te noemen. We mogen echter niet uit het oog verliezen dat Rabo dit jaar (2012) tot 3-keer toe de rente heeft verlaagd.(15/5 - 2/7 - 10/9). Dit geeft toch geen blijk van gezond beheer.
Velen noemen dit : "Uitstel van executie".
Nog enkele stappen en Rabo mag zich "de beste bank van de laatste 20 jaar" noemen. Opletten echter want dan moeten ze "in de clash" gaan met ASLK ,het Gemeentekrediet en de Spaarkas van de Boerenbond.
Kermit heeft gelijk.De reclame op TV,... kost handenvol geld. De mond- aan mondreclame is VEEL efficienter.
Het valt natuurlijk af te wachten hoe de nieuwe marktleiders zoals NIBC en Moneyou zullen reageren.
Tot slot nog een oproep aan alle forumgebruikers. De verwijten, het mekaar doodslaan met een al dan niet hoog studieniveau en het mekaar beschimpen doet deze site GEEN DEUGD.
Ieder tracht voor "zijn probleem" een oplossing,of ten minste goede raad, te vinden. Wat voor de éne belachelijk is,is voor de andere misschien interessant.
Overigens er bestaan geen domme vragen EN ook geen domme antwoorden. De twee moeten echter wel over hetzelfde onderwerp gaan.
Velen noemen dit : "Uitstel van executie".
Nog enkele stappen en Rabo mag zich "de beste bank van de laatste 20 jaar" noemen. Opletten echter want dan moeten ze "in de clash" gaan met ASLK ,het Gemeentekrediet en de Spaarkas van de Boerenbond.
Kermit heeft gelijk.De reclame op TV,... kost handenvol geld. De mond- aan mondreclame is VEEL efficienter.
Het valt natuurlijk af te wachten hoe de nieuwe marktleiders zoals NIBC en Moneyou zullen reageren.
Tot slot nog een oproep aan alle forumgebruikers. De verwijten, het mekaar doodslaan met een al dan niet hoog studieniveau en het mekaar beschimpen doet deze site GEEN DEUGD.
Ieder tracht voor "zijn probleem" een oplossing,of ten minste goede raad, te vinden. Wat voor de éne belachelijk is,is voor de andere misschien interessant.
Overigens er bestaan geen domme vragen EN ook geen domme antwoorden. De twee moeten echter wel over hetzelfde onderwerp gaan.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Daarjuist in één reclameblok op Stubru: zowel reclame voor NIBC en Moneyou. 't is dus niet dat zij niets doen...
Yaris schreef:Ja, kijk eens wat een administratie je hebt als je bij meerdere banken klant bent

En om u gerust te stellen... ik zie in mijn spreadsheet dat het meeste geld bij Rabobank.be staat

- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hier de blogpost van Koen Baecke: http://www.rabobank.be/nl/blog/blogpost ... nders.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik niet dat deze 2 momenteel al als 'echte concurrenten' aangezien worden door Rabobank.be (of door andere banken). Ze zijn nog klein, ze hebben ook niet de naamsbekendheid die Rabobank.be via de Nederlandse grote broer wel al had alvorens ze op de Belgische markt actief werden.WebsterMC schreef:Daarjuist in één reclameblok op Stubru: zowel reclame voor NIBC en Moneyou. 't is dus niet dat zij niets doen...
Pas wanneer de kleintjes groter zouden worden zullen de anderen ook in actie schieten denk ik.