Record Credits ervaringen
TIP
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
Record Credits ervaringen
Wij hebben een overbruggingskrediet nodig. De enige bij wie wij dit kunnen krijgen is RECORD CREDITS.
Voor ons is dit goed want anderen doen het niet. Zijn 65+ verkopen ons huis om een ander pand te kopen.
Iemand ervaringen hiermee ?
Veel keuze was er niet als anderen je niet willen helpen.
Voor ons is dit goed want anderen doen het niet. Zijn 65+ verkopen ons huis om een ander pand te kopen.
Iemand ervaringen hiermee ?
Veel keuze was er niet als anderen je niet willen helpen.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Record Credits ervaringen
Heb je ze al eens gegoogled, vind je toch direct ervaringen ?
Als niemand anders je trouwens wilt helpen, wat maakt het dan uit of ze goed zijn of niet ...
Als niemand anders je trouwens wilt helpen, wat maakt het dan uit of ze goed zijn of niet ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, door te googelen vind je al meteen volgende drie klachten bij Test Aankoop:
https://www.test-aankoop.be/klagen/bedr ... /100000137
(maar dat er enkele klachten zijn wil niet zeggen dat die firma in het geheel af te raden is)
(maar dat er enkele klachten zijn wil niet zeggen dat die firma in het geheel af te raden is)
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
Klopt, het was een goed voorstel voor ons. Maar omdat ik na googelen toch wat negatieve reacties las, ook wel zeer goede, wou ik hier eens horen.voorheenCP1234 schreef: ↑17 juni 2024, 22:40 Heb je ze al eens gegoogled, vind je toch direct ervaringen ?
Wij werken met een kantoor die voor ons het beste gezocht heeft. Ik ga ervan uit dat zij er anders niet mee zouden werken.
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
YARIS, klopt, dat wil niet zeggen zij het niet goed doen. Slechte reacties worden vlug gepost. En een makelaar die je helpt dat geeft vertrouwen.Yaris schreef: ↑18 juni 2024, 06:57 Ja, door te googelen vind je al meteen volgende drie klachten bij Test Aankoop:
Alleen de reacties gaan zo van 1 tot 5 , ofwel heel goed, ofwel heel slecht.
Record credits = ING , by the way...
ING lijkt me even betrouwbaar als elke grootbank...
Ik kwam ze ook tegen toen ik voor hypothecair krediet keek, ze hebben interessant variabel krediet
ING lijkt me even betrouwbaar als elke grootbank...
Ik kwam ze ook tegen toen ik voor hypothecair krediet keek, ze hebben interessant variabel krediet
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
@Aerolla , zeker
al een keer of 3, via recordbank toen nog, met hen samengewerkt en geen problemen ervaren.
als je als klant je aan de afspraken houdt met een krediet ga ik ervan uit dat de kredietverlener ook geen problemen gaat creëren.
als je als klant je aan de afspraken houdt met een krediet ga ik ervan uit dat de kredietverlener ook geen problemen gaat creëren.