Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Maar ook die die totaal niet gezond zijn en nog 1 uur per dag aan één stuk op hun benen kunnen staan (ik ben er zo 1) zitten bij de groep "onwilligen" voor menig rechts politicus of supporter.Popkwiskampioen schreef: ↑Vandaag 13:53 Ter aanvulling: ik heb het uiteraard over iemand die gezond is.
En dat is verkeerd.
Niet iedereen is onwillig.
Iedereen die nog deeltijds terug aan het werk kan en wil... kan dit in de praktijk niet omdat studentenarbeid en flexijobs worden bevoordeeld.
Ik ben niet alleen. Er zijn er duizenden !
Niemand hier die niet in hetzelfde geval is, snapt hoe weigerachtig werkgevers staan tov een 50+'er met een medisch probleem. Laat staan met 4 medische problemen.
Nog een aanvulling : ik solliciteer regelmatig nog spontaan om van thuis te werken.
Ik werk nog als vrijwilliger in een dienstverlenend project aan het publiek.
Wat eender welke verlichte geest hier ook brabbelt : ik schaam me voor niks of niemand.
Ik doe voort zoals ik bezig ben. Nog enkele jaren en dan in pensioen.
Toedeloe !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 1 februari 2025, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
@KV: uiteraard zou ik het aannemen. Ik ben niet opgevoed met de gedachte dat het normaal is om te profiteren van andermans zweet.
@Haelewyn: de absurditeit is dat er zoveel aan de kas hangen dat diegenen die er terecht aanspraak op maken, bv. mensen met gezondheidsproblemen, het met minder moeten stellen. Dat gezonde mensen geen job zouden kunnen vinden, is onzin. Maar opnieuw: de wil moet er zijn.
@Haelewyn: de absurditeit is dat er zoveel aan de kas hangen dat diegenen die er terecht aanspraak op maken, bv. mensen met gezondheidsproblemen, het met minder moeten stellen. Dat gezonde mensen geen job zouden kunnen vinden, is onzin. Maar opnieuw: de wil moet er zijn.
Laatst gewijzigd door Popkwiskampioen op 1 februari 2025, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.