rekening openen
rekening openen
bij het online openen van een nieuwe rekening(ook nieuwe klant) moet je uw rijksregister nummer invullen.
wanneer ik dit doe komt er een melding dat dit mogelijks al bestaat!! Ik ben nochtans geen klant.
Hebben nog al mensen dit voor gehad ?
grtz;
wanneer ik dit doe komt er een melding dat dit mogelijks al bestaat!! Ik ben nochtans geen klant.
grtz;
Re: rekening openen
Gisteren kreeg ik die foutboodschap ook. Deze morgen opnieuw geprobeerd en toen ging het wel 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gaat het om het openen van een ING Lion Account ?
Want daar heb ik 5 keer een aanvraag gedaan en telkens problemen met rijksregister nummer.
Want daar heb ik 5 keer een aanvraag gedaan en telkens problemen met rijksregister nummer.
Het gaat over een rekening openen bij MeDirect... (wat me ondertussen dus wel probleemloos gelukt is).
Het zal wel weer de schuld geweest zijn van "de computer" zeker?
Het zal wel weer de schuld geweest zijn van "de computer" zeker?

Ik had hetzelfde aan de hand en heb hiervoor naar MeDirect gebeld. Is blijkbaar een "bug" die in hun website zit.gatorali schreef:bij het online openen van een nieuwe rekening(ook nieuwe klant) moet je uw rijksregister nummer invullen.
grtz;
Telefonisch heb ik dan mijn gegevens moeten doorgeven. Daarna heb ik een bedrag op de MD rekening gestort en melding gehad dat dit goed ontvangen is.
Ondertussen wacht ik al een aantal dagen op een brief met daar in de activatiecode.
Is het normaal dat dit een tijdje duurt? Hoe lang duurde dit bij jullie?
Beste, wij versturen de activatiecode de eerste werkdag nadat zowel de documenten als uw eerste storting werden ontvangen. Daarna zou het niet meer dan 2 à 3 dagen mogen duren vooraleer u de activatiecode ontvangt. Aarzel niet onze klantendienst te contacteren als u hierover nog vragen heeft. Via 02 518 0000 of info@medirectbank.be. Zij helpen u graag verder.KoenV schreef:Ik had hetzelfde aan de hand en heb hiervoor naar MeDirect gebeld. Is blijkbaar een "bug" die in hun website zit.
Telefonisch heb ik dan mijn gegevens moeten doorgeven. Daarna heb ik een bedrag op de MD rekening gestort en melding gehad dat dit goed ontvangen is.
Ondertussen wacht ik al een aantal dagen op een brief met daar in de activatiecode.
Is het normaal dat dit een tijdje duurt? Hoe lang duurde dit bij jullie?
Beste Medirect
Indien ik een rekening bij jullie wil openen dien ik een kopie van zowel de voor als achterzijde van mijn id kaart toe tevoegen aan de op te sturen documenten. Nu vraag ik mij af of ik ook een afprint van mijn e-id hiervoor mag gebruiken? Deze kan men via een e-id lezer nl uitprinten en bevat alle benodigde officiële info.
Indien ik een rekening bij jullie wil openen dien ik een kopie van zowel de voor als achterzijde van mijn id kaart toe tevoegen aan de op te sturen documenten. Nu vraag ik mij af of ik ook een afprint van mijn e-id hiervoor mag gebruiken? Deze kan men via een e-id lezer nl uitprinten en bevat alle benodigde officiële info.
Beste, we hebben inderdaad een kopie nodig van zowel de voor- als achterzijde van de identiteitskaart. Een afprint van uw e-id volstaat spijtig genoeg niet omdat uw handtekening daarop niet vermeld staat. Wij dienen verschillende controles uit te voeren vooraleer een aanvraag te kunnen valideren. Handtekening is daar één van.g.itaar schreef:Beste Medirect