Rekeningnummer
-
- Newbie
- Contacteer:
Rekeningnummer
Beste
Ik had graag geweten bij welke bank deze rekeningnummer is want er worden gelden opgestort en ik weet nie welke bank dit is.
Mvg
Be04 931066133431
Ik had graag geweten bij welke bank deze rekeningnummer is want er worden gelden opgestort en ik weet nie welke bank dit is.
Mvg
Be04 931066133431
Re: Rekeningnummer
@Tineke
Blij je hier terug te zien. Het was hier stil zonder jou.
Blij je hier terug te zien. Het was hier stil zonder jou.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- WildeHilde
- Newbie
- Contacteer:
Raar,bij nationale bank vind ik Be04 ook niet terug.
Volgens mij is het ING Thailand.
Hot-Accounts geeft aan dat BE04 931066133431 een RECORD BANK rekening nummer is met BIC code= HBKABE22.
Nb: de '04' achter BE heeft geen betekenis: het dient enkel om te controleren of de IBAN correct is.
Nb: de '04' achter BE heeft geen betekenis: het dient enkel om te controleren of de IBAN correct is.
dacht dat recordbank door ING was overgenomen, dus zijn zowel Recordbank, als ING-bank juist.
( het zijn waarschijnlijk inderdaad wel de 'thailandse' fialialen.)
Als er iemand zijn rekeningnummer op spaargids zomaar vrijgeeft, kunnen cybercriminelen dat nummer dan niet misbruiken ?
Het is misschien een fictief nummer. Daarbij, er staan zoveel rekeningnummers op facturen dat criminelen keuze genoeg hebben.
Dit 'verloren' rekeningnummer staat symbool voor een hele tragiek.
Heel wat Record Bank agenten hebben namelijk hun kantoor moeten sluiten.
Doordat mensen meer en meer digitaal bankieren (zelfs mijn 96 jarige schoonpapa bankiert nu digitaal!) vermindert de behoefte aan bankkantoren.
Doordat mensen meer en meer digitaal bankieren (zelfs mijn 96 jarige schoonpapa bankiert nu digitaal!) vermindert de behoefte aan bankkantoren.
edward schreef: ↑7 februari 2020, 10:14 Dit 'verloren' rekeningnummer staat symbool voor een hele tragiek.
Record bank bestaat gewoon niet meer en heeft altijd al onderdeel geweest van ING.