Rekeninguittreksels
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Rekeninguittreksels
we hebben het probleem in ieder geval geëscaleerd en zijn het aan het onderzoeken. We houden u op de hoogte.
ik bekom nog steeds geen rekeninguittreksel van een overschrijving van een 2 tal weken terug op een NIBC direkt spaaarrekening.
Reeds een klachten-email verstuurd, maar nog geen reactie op gekregen.
Ik vind dit niet zo klantvriendelijk, wat ervaren anderen?
Reeds een klachten-email verstuurd, maar nog geen reactie op gekregen.
Ik vind dit niet zo klantvriendelijk, wat ervaren anderen?
Nee, "geëscaleerd" is juist. Dat is een bedrijfsterm om aan te geven dat het doorgespeeld is naar een hoger niveau / een hoger niveau van belangrijkheid heeft meegekregen.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen maar op dit moment ziet het ernaar uit dat er een, wat wij noemen, release zal nodig zijn.
Een release is een heel strak gedefinieerd proces waar heel wat testen en mensen mee gemoeid zijn. Dit moet dus worden ingepland op een moment dat het zo weinig mogelijk ongemak bezorgt voor onze klanten. Wij kunnen voorlopig nog niet zeggen wanneer dit zal gebeuren maar we kunnen wel zeggen dat dit met de nodige prioriteit wordt onderzocht en bekeken.
Een release is een heel strak gedefinieerd proces waar heel wat testen en mensen mee gemoeid zijn. Dit moet dus worden ingepland op een moment dat het zo weinig mogelijk ongemak bezorgt voor onze klanten. Wij kunnen voorlopig nog niet zeggen wanneer dit zal gebeuren maar we kunnen wel zeggen dat dit met de nodige prioriteit wordt onderzocht en bekeken.
Ik heb reeds meermaals mijn vraag gericht aan NIBC met beschikbaarheid van mijn rekeningnummers, maar mijn mail wordt na meer dan een week niet beantwoord. Waarom is een persoonlijk bericht zo onmogelijk? Niet iedereen leest spaargids. Meen hier toch een serieus communicatieprobleem op te merken bij NIBC.
idem hier, procedure van NIBC gevolgd. Van de 4 uittreksels ontbreekt de derde.... 

- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Update,
Op basis van de gegevens waarover wij nu beschikken heeft er zich op 2 dagen een batchprobleem voorgedaan (18de en 25ste, mocht iemand nog op andere dagen problemen hebben gezien dan horen we dat graag zodat we dit mee in het onderzoek kunnen opnemen)
We onderzoeken verder hoe we dit zo snel mogelijk in orde krijgen.
Op basis van de gegevens waarover wij nu beschikken heeft er zich op 2 dagen een batchprobleem voorgedaan (18de en 25ste, mocht iemand nog op andere dagen problemen hebben gezien dan horen we dat graag zodat we dit mee in het onderzoek kunnen opnemen)
We onderzoeken verder hoe we dit zo snel mogelijk in orde krijgen.
Bij mij is het eindelijk in orde gekomen, alle uitreksels zijn in de juiste volgorde als PDF te downloaden.
Blijkbaar hebben ze overuren gedraaid bij NIBC
Blijkbaar hebben ze overuren gedraaid bij NIBC

- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Update
Het probleem zou moeten zijn opgelost (en dat lijkt te worden bevestigd door de opmerking van Jonckers) Mocht iemand nog problemen ervaren, laat het ons dan zeker weten.
Het probleem zou moeten zijn opgelost (en dat lijkt te worden bevestigd door de opmerking van Jonckers) Mocht iemand nog problemen ervaren, laat het ons dan zeker weten.
Rekeninguittreksel ditmaal zonder probleem kunnen downloaden
Ik kan ook geen uittreksels downloaden. Als ik op acties druk, komt er " Geen actie beschibaar " Laatste storting was 08-01-2013.
Die tot 31-12-2012 gaan wel.
Die tot 31-12-2012 gaan wel.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
via dit forum is het onmogelijk om op individuele problemen in te gaan. Deze kunnen afhangen van de gebruikte hardware, browsers enz... Hiervoor moet je bellen naar het contactcenter (gratis nummer 0800 63 500) en zij kunnen stap voor stap met u het proces doorlopen om zo tot een oplossing te komen.
Ik heb mijn uittreksel steeds beschikbaar op D+1 of D+2 (na elke verrichting).