Renault
TIP
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Renault
Renault heeft met zijn nieuwe Espace momenteel de meest interessante grote monovolume op de markt en geeft momenteel de Seat Sharan, VW Alhambra (of was het omgekeerd? ;-) ),... het nakijken.
Jammer dat Renault het nooit goed doet op restwaarde, leasing zal dus wel een beetje achterblijven, maar een auto uit die categorie die met een 1,6l diesel (inderdaad, VW moet het hebben van de duurdere in verkeersbelasting 2l) 130 pk kan leveren of zelfs 160 pk en daarbij resp 116g CO2 of 120g uitstoot (4,4l/100km vs 4,6l/100km, allez, in theorie he) waarmee hij voor 75% aftrekbaar is (Sharan is 70%) en relatief meevalt voor voordeel alle aard, zal hij zeker in de smaak vallen als bedrijfswagen.
Hun Scenic is altijd al een succesnummer geweest, nu ze ook weer potten breken in de grote monovolumes, denk ik dat Renault het binnenkort zéér goed zal doen.
Jammer dat Renault het nooit goed doet op restwaarde, leasing zal dus wel een beetje achterblijven, maar een auto uit die categorie die met een 1,6l diesel (inderdaad, VW moet het hebben van de duurdere in verkeersbelasting 2l) 130 pk kan leveren of zelfs 160 pk en daarbij resp 116g CO2 of 120g uitstoot (4,4l/100km vs 4,6l/100km, allez, in theorie he) waarmee hij voor 75% aftrekbaar is (Sharan is 70%) en relatief meevalt voor voordeel alle aard, zal hij zeker in de smaak vallen als bedrijfswagen.
Hun Scenic is altijd al een succesnummer geweest, nu ze ook weer potten breken in de grote monovolumes, denk ik dat Renault het binnenkort zéér goed zal doen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag resultaten, maar wanneer precies?
staat toch gewoon op hun website
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ja, is bezig, persconferentie.
maken schitterende cijfers bekend, 17% omzetstijging tov vorig jaar
jaarprognose omhoog van 2% naar 5%
dat belooft voor morgen!!
jaarprognose omhoog van 2% naar 5%
dat belooft voor morgen!!
http://www.zonebourse.com/RENAULT-4688/ ... -20247535/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hoeveel zal de stijging bedragen? 7%??? Hopelijk. Zijn de resultaten boven de verwachtingen?
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
't Is de helft: 3,5%
had al wat voorsprong genomen op
de cijfers, me dunkt
de cijfers, me dunkt
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Voorkennis is foei
Koopwaardig na dubbele daling: eerst na cijfers eerste half jaar die nochtans goed waren en vervolgens na China-crisis. De cyclus kan nog niet voorbij zijn.
heb je nog je renaults aandelenfavoriet en tonijnbelegger en de rest ?
Gisteren een fondsbeheerder in De Tijd over opportunistische koopgelegenheden in de autosector.
Renault profiteert van kostenbesparingen, verse synergieën met Nissan en het succes van zijn budgetmerk Dacia.
Ook het belang in het Russische Avtogaz kan nog waarde creëren. Nog belangrijker is dat de CEO verklaarde niet vals te spelen om de emissienormen te halen.
Renault profiteert van kostenbesparingen, verse synergieën met Nissan en het succes van zijn budgetmerk Dacia.
Ook het belang in het Russische Avtogaz kan nog waarde creëren. Nog belangrijker is dat de CEO verklaarde niet vals te spelen om de emissienormen te halen.
75% van Renault's market cap is gebacked met hun belang in Nissan. Dus het merk 'Renault' is maar op 15-18 EUR per aandeel gewaardeerd!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Volgens dat die Renault-modellen steeds weer toppen op de hitlijsten zie ik ze héél weinig rijden in het verkeer en zie ik ze ook nooit staan op de opritten hier bij ons in de straat. Ik vraag me af hoe betrouwbaar die verkoopcijfers wel zijn, zangers kopen dikwijls ook hun eigen plaatjes op om in de hitlijsten te komen. Natalia betaalt zelfs Chinezen om haar Youtube-filmpjes aan te klikken.Tonijnbelegger schreef:Renault heeft met zijn nieuwe Espace momenteel de meest interessante grote monovolume op de markt en geeft momenteel de Seat Sharan, VW Alhambra (of was het omgekeerd? ;-) ),... het nakijken.
...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!