Renault
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Renault
Renault is al een tijdje fors aan het stijgen, waarschijnlijk door de goedkope euro.
Ik denk dat ze verder kunnen stijgen, misschien tot de 104 euro?
Goede vooruitzichten en ook geen mis dividendrendement.
Wie heeft dit aandeel in de portefeuille en mocht u het niet in de portefeuille hebben, zou u het aanraden om nog te kopen?
Mvg
Ik denk dat ze verder kunnen stijgen, misschien tot de 104 euro?
Goede vooruitzichten en ook geen mis dividendrendement.
Wie heeft dit aandeel in de portefeuille en mocht u het niet in de portefeuille hebben, zou u het aanraden om nog te kopen?
Mvg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Renault
Een moeilijke, het is de laatste tijd flink gestegen dus ik vrees dat je wat te laat gaat zijn. Wel heb ik zelf Belgacom aangekocht tegen 32,76 toen het op 27 februari op -8,00% stond. Als je in Renault gelooft, zou ik het kopen. Het dividend is wel dubbel belast. Dus voor het dividend zou ik het niet doen. Tenzij je een zo groot bedrag gaat investeren dat het zinvol wordt om het dubbelbelastingverdrag in te roepen (omslachtige procedure)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik fixeer me vooral op de winstsprong die ze gaan maken en dat dividend is mooi meegenomen.
Ook de stijgende omzet... Dus 2016 wordt een super jaar voor de Europese bedrijfswinsten (heb ik eens nagekeken).
Technisch ziet het er mooi uit maar ik zou zelf kopen op 79 euro of 78 euro en dan vlammen naar 104 euro!
Ook de stijgende omzet... Dus 2016 wordt een super jaar voor de Europese bedrijfswinsten (heb ik eens nagekeken).
Technisch ziet het er mooi uit maar ik zou zelf kopen op 79 euro of 78 euro en dan vlammen naar 104 euro!
Renault heeft schitterende resultaten bekend gemaakt enkele weken terug en blijkbaar is hun blootstelling aan Rusland beperkt dus al een behoorlijke stijging meegemaakt (ik heb ze gekocht aan 59euro)
onlangs heeft credit suisse een koersdoel van 100 euro meegegeven
alle autoproducenten zitten in de lift met een goedkope euro
dus mijn insziens de moeite om nog in te stappen maar ook niet te lang in te blijven
onlangs heeft credit suisse een koersdoel van 100 euro meegegeven
alle autoproducenten zitten in de lift met een goedkope euro
dus mijn insziens de moeite om nog in te stappen maar ook niet te lang in te blijven
-
- VIP member
- Contacteer:
@hierboven
dat herinner ik nog van ons discussie in oktober Ik had air france gekocht aan 7, ondertussen gedaald naar 5,80 terug naar 8,5 en ondertussen op 7 en zit ik na een half jaar met een klein verlies Hopelijk zal de bazooka plus passagierscijfers van februari 2015 morgen een positief effect hebben dat ik terug op wat meerwaarde sta Ik heb in oktober serieus getwijfeld om uw advies te volgen en renault te kopen.. Mja achteraf is het altijd gemakkelijk gezegd natuurlijk Ik blijf er bij air france is minstens € 9 waard
dat herinner ik nog van ons discussie in oktober Ik had air france gekocht aan 7, ondertussen gedaald naar 5,80 terug naar 8,5 en ondertussen op 7 en zit ik na een half jaar met een klein verlies Hopelijk zal de bazooka plus passagierscijfers van februari 2015 morgen een positief effect hebben dat ik terug op wat meerwaarde sta Ik heb in oktober serieus getwijfeld om uw advies te volgen en renault te kopen.. Mja achteraf is het altijd gemakkelijk gezegd natuurlijk Ik blijf er bij air france is minstens € 9 waard
renault zakt niet vandaag : goed teken!!
en ook op te volgen is volgens mij : adidas : komen eind deze maand met een heel ambitieus plan
voor de rest is er niet veel meer koopwaardig tenzij qualcomm in USA (maar dit is mijn bescheiden mening)
en ook op te volgen is volgens mij : adidas : komen eind deze maand met een heel ambitieus plan
voor de rest is er niet veel meer koopwaardig tenzij qualcomm in USA (maar dit is mijn bescheiden mening)
voilà en wie stijgt er in een negatieve markt :
- renault
- qualcomm
- adidas in het begin maar verliest nu wat terrein
mijn favorieten!
- renault
- qualcomm
- adidas in het begin maar verliest nu wat terrein
mijn favorieten!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb gekocht aan 85,47 euro.
Gaat verder stijgen met dalende euro en zo.
Gaat verder stijgen met dalende euro en zo.
heb ik gezegd qualcomm ?
dank u wel filip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dank u wel filip !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
beter toch dan zeezout met zijn simpele dividenden ;-)
-
- Hero Member
- Contacteer:
Verdere stijging dankzij daling euro..
Laat maar gaan!
Laat maar gaan!
toch gekocht uiteindelijk, groeiaandelenfavoriet ?
aan hoeveel ?
aan hoeveel ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Aan 85,47 euro.
Ben blij was goed moment.
Gewoon op LT denken en dividenden meepikken, aangezien de courante winst dit jaar met +25% zal stijgen...
Ben blij was goed moment.
Gewoon op LT denken en dividenden meepikken, aangezien de courante winst dit jaar met +25% zal stijgen...
hoeveel dividend geven ze ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
3,3% bruto.