Rendement Integrale 786 tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Rendement Integrale 786 tak 21
typisch krijgen we in september het rekeninguittreksel toegestuurd.
iemand die al ontvangen?
iemand die al ontvangen?
Voor boekjaar 2016 heeft de raad van bestuur van Integrale beslist om een winstverdeling toe te kennen om een nettorendement van minstens 2,50 % te bereiken. Dit komt neer op een gewogen nettorendement van 3,21 % op het geheel van haar contracten.
ja vorige week vrijdag
Hier nog niks.
Paul: kan je die 3,21% bevestigen?
Paul: kan je die 3,21% bevestigen?
Jhn,
Zoals je in de tweede post van dit topic ook al verkeerdelijk dacht, betreft de 3,21% het gewogen rendement op het geheel der contracten (lees: ganse portefeuille van contracten van Integrale), dwz dat Integrale voor haar TAK21 gemiddeld 3,21% uitkeert, rekening houdend met de hoeveelheid contracten aan bv. 4,25%, 3,75% en 3,25%, 2,50 % ... Het rendement voor het voorbije jaar is dus niet 3,21% maar bedraagt effectief 2,50 % of hoger, voor wie destijds aan een hogere rentevoet stortte... Voor wie stortte aan bv. 2,25 % is er dus een winstdeelname van 0,25 %...
Zoals je in de tweede post van dit topic ook al verkeerdelijk dacht, betreft de 3,21% het gewogen rendement op het geheel der contracten (lees: ganse portefeuille van contracten van Integrale), dwz dat Integrale voor haar TAK21 gemiddeld 3,21% uitkeert, rekening houdend met de hoeveelheid contracten aan bv. 4,25%, 3,75% en 3,25%, 2,50 % ... Het rendement voor het voorbije jaar is dus niet 3,21% maar bedraagt effectief 2,50 % of hoger, voor wie destijds aan een hogere rentevoet stortte... Voor wie stortte aan bv. 2,25 % is er dus een winstdeelname van 0,25 %...
@ landethk: zeer duidelijk bedankt nu ben ik mee.
nu maar hopen dat we die brief vlug in de bus krijgen, pas dan weten we het echt
nu maar hopen dat we die brief vlug in de bus krijgen, pas dan weten we het echt
meer dan 3200 Euro interest voor mij...
waar vind je dat nog?
waar vind je dat nog?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb misschien de communicatie gemist dus eens de integrale website bezocht.
Blijkbaar is het rendement voor 2017 uitgekomen op 2% minimum?
Grootste deel bij mij staat uit aan 3,25%.
Dus ik kan er mee leven!
Uittreksels zullen naar jaarlijkse traditie in augustus/september in de bus vallen zeker?
Blijkbaar is het rendement voor 2017 uitgekomen op 2% minimum?
Grootste deel bij mij staat uit aan 3,25%.
Dus ik kan er mee leven!
Uittreksels zullen naar jaarlijkse traditie in augustus/september in de bus vallen zeker?
Ben benieuwd wat dit goudpotje dit jaar gaat opleveren
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Iemand al zijn uittreksels ontvangen?
Ik denk nog nooit zo laat ontvangen...
Ik denk nog nooit zo laat ontvangen...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Winstgevend kan mijn contract (3.25% gegarandeerd nog) niet zijn voor hen. In ruil voor een fijne bonus mogen ze het afkopen...
duurt inderdaad wel heeeeeeel lang ...
Ik heb hen de vraag gesteld.
Ze geven toe dat ze dit jaar later worden verstuurd door de nieuwe privacywetgeving GDPR.
Ten laatste in oktober krijgen wij het zeker.
Ze geven toe dat ze dit jaar later worden verstuurd door de nieuwe privacywetgeving GDPR.
Ten laatste in oktober krijgen wij het zeker.
Er zijn geruchten dat ze de portefeuille willen verkopen aan een buitenlandse verzekeringsmaatschappij.
u verwart zich met ehtias
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Inderdaad.
Maar er is geen enkele reden waarom ze het niet zouden doen als de lage intresten nog te lang aanhouden. hetzelfde voor andere pensioenspaarfondsen, tak21, groepsverzekeringen, etc. Gewoon doorverkopen aan een buitenlandse verzekeraar.
Maar er is geen enkele reden waarom ze het niet zouden doen als de lage intresten nog te lang aanhouden. hetzelfde voor andere pensioenspaarfondsen, tak21, groepsverzekeringen, etc. Gewoon doorverkopen aan een buitenlandse verzekeraar.