Rendementen aandelen kloppen soms niet ?
Rendementen aandelen kloppen soms niet ?
Ik stel vast dat de rendementen van aandelen die bij Binckbank te zien zijn soms niet kloppen. Concreet is dit het geval wanneer het gaat om buitenlandse aandelen waar de beurs op het moment dat ik de rendementen bekijk gesloten is. Verder dan dit ben ik nog niet gekomen, het lijkt willekeurig te zijn.
Concreet voorbeeld : Ik heb het aandeel "Dipexium Pharmaceuticals" in portefeuille. Dat is gisteren 1,95% gestegen. Toen Nasdaq gister open was kon ik het rendement perfect consulteren en stemde dit overeen met de rendementen die ik zag op Bloomberg en Yahoo Finance. Om 11 uur 's avonds heb ik nog eens gekeken, toen Nasdaq net gesloten was, en stond er nog steeds 1,95%.
Rond 12 uur vanmiddag heb ik de koers opnieuw bekeken en plots stond er -0,87%, terwijl het aandeel sindsdien niet meer verhandeld is geweest en Nasdaq gesloten was. Zowel op Bloomberg als op Yahoo zie ik ook nog steeds +1,95% staan.
Zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden ? En vooral : hoe los ik het op ?
Concreet voorbeeld : Ik heb het aandeel "Dipexium Pharmaceuticals" in portefeuille. Dat is gisteren 1,95% gestegen. Toen Nasdaq gister open was kon ik het rendement perfect consulteren en stemde dit overeen met de rendementen die ik zag op Bloomberg en Yahoo Finance. Om 11 uur 's avonds heb ik nog eens gekeken, toen Nasdaq net gesloten was, en stond er nog steeds 1,95%.
Rond 12 uur vanmiddag heb ik de koers opnieuw bekeken en plots stond er -0,87%, terwijl het aandeel sindsdien niet meer verhandeld is geweest en Nasdaq gesloten was. Zowel op Bloomberg als op Yahoo zie ik ook nog steeds +1,95% staan.
Zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden ? En vooral : hoe los ik het op ?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Re: Rendementen aandelen kloppen soms niet ?
Heb dit nog niet voorgehad, heb je hier vaker last van?
Misschien een trage verbinding met internet ofzo? Browser die wat moeilijk doet?
Misschien een trage verbinding met internet ofzo? Browser die wat moeilijk doet?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.