Rente 2024
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rente 2024
Nog geen rente van Deutsche Bank ontvangen , die zijn ook niet van de snelste…
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bij DB zijn ze het vergeten.
Nochtans geen goedkope bank.
Nochtans geen goedkope bank.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
DB is daar altijd laat mee, maar wel correct.
Zou maandag 6/1 gestort worden volgens mijn contactpersoon bij DB . Nog niks gezien.
Lezen en nakijken wat men ondertekend kan nooit kwaad.Samsara schreef: ↑Gisteren 00:58
Ik had het nooit zelf geactiveerd of aangevraagd en ze hebben het me maanden, zoniet jaren, aangerekend. En dat doen ze dus blijkbaar bij vele klanten: kassa kassa!
Nadien nog een aantal stoten mee meegemaakt en dat was, samen met hun hoge kosten voor feitelijk niks, voor mij de reden om er te vertrekken.
Als het zonder uw goedkeuring is terugvorderen zonder pardon.
Estate Guru believer.
Wees gerust, ik lees voor ik onderteken. Nergens had ik akkoord gegeven voor zo'n verzekering. Hing ook helemaal niet vast aan die Mastercard. Het is niet omdat die call center medewerker dat toen beweerde, dat het ook waarheid was. Gebeurt wel vaker dat je een incompetent persoon aan de lijn krijgt die een antwoord uit de mouw schud om er vanaf te zijn. Zo'n praktijken zijn voor mij onaanvaardbaar. Het was dag en bedankt. Is toch een waardeloze bank: lage rentes, dure diensten en onnodig veel rommel in de app.platin schreef: ↑Gisteren 17:25Lezen en nakijken wat men ondertekend kan nooit kwaad.Samsara schreef: ↑Gisteren 00:58
Ik had het nooit zelf geactiveerd of aangevraagd en ze hebben het me maanden, zoniet jaren, aangerekend. En dat doen ze dus blijkbaar bij vele klanten: kassa kassa!
Nadien nog een aantal stoten mee meegemaakt en dat was, samen met hun hoge kosten voor feitelijk niks, voor mij de reden om er te vertrekken.
Als het zonder uw goedkeuring is terugvorderen zonder pardon.