Rente woonleningen
TIP
Re: Rente woonleningen
Ik heb geschreven wat ik geschreven heb.EarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2021, 18:25Ik denk dat de meesten wel begrepen hadden wat je bedoelde.
Maar dat neemt niet weg dat de correctie van ronnie terecht was en dat je wel degelijk iets anders schreef.
Als iemand anders dat op een andere manier interpreteert of een andere invulling eraan geeft kan ik daar niets aan veranderen..
""Ik denk dat U denkt, dat U zou willen begrijpen wat U denkt dat ik geschreven heb.
Maar ik ben er niet zeker van of U begrijpt,dat dat wat U gelezen hebt, niet dat is,wat ik bedoel... ""
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wat u had geschreven is fout en heeft geen enkel verband.
"Is" duidt op een bepaald moment (geen tijdsverloop). Stijgen of dalen kan enkel over een tijdsverloop.
Alles gelijk, vastgoedprijzen dalen (verandering over tijd) wanneer rente stijgt (verandering over tijd).
Alles gelijk, vastgoedprijzen stijgen (verandering over tijd) wanneer rente daalt (verandering over tijd).
Als de rente hoog/laag "IS" (bepaalde staat op bepaald moment) zijn de vastgoedprijzen wat ze zijn op dat moment (geen verandering over tijd mogelijk omdat er geen tijdsverandering is).
Das muggeziften dat je aan het doen bent..JanusBananus schreef: ↑1 april 2021, 09:44Wat u had geschreven is fout en heeft geen enkel verband.
"Is" duidt op een bepaald moment (geen tijdsverloop). Stijgen of dalen kan enkel over een tijdsverloop.
Alles gelijk, vastgoedprijzen dalen (verandering over tijd) wanneer rente stijgt (verandering over tijd).
Alles gelijk, vastgoedprijzen stijgen (verandering over tijd) wanneer rente daalt (verandering over tijd).
Als de rente hoog/laag "IS" (bepaalde staat op bepaald moment) zijn de vastgoedprijzen wat ze zijn op dat moment (geen verandering over tijd mogelijk omdat er geen tijdsverandering is).
Ne doordeweekse persoon gaat uwen uitleg langs geen bal snappen..
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: