Rentecalculator bij NIBC ?
Rentecalculator bij NIBC ?
Ik had graag even willen informeren of jullie een rentecalculator zullen voorzien? Dit is toch een zéér handige tool om na te gaan op verschillende tijdstippen in het jaar wat je spaargeld reeds heeft opgebracht.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Rentecalculator bij NIBC ?
Dit is inderdaad voorzien. In de beveiligde omgeving zal u kunnen zien hoeveel rente u reeds heeft opgebouwd en hoeveel rente u op het einde van het jaar zal ontvangen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb een getrouwheidsrekening (= type rekening) "1,5+1,5" geopend en daarop een bedrag gestort.
Als ik in renteoverzicht een simulatie einde-jaar doe staan er enkel creditintresten (+ fiskale zegel).
Maar creditintresten zijn wel berekend aan 2%.
Had hier eigenlijk creditintresten 1,5% (en ook getrouwheidspremie 1,5%) verwacht.
Als ik in renteoverzicht een simulatie einde-jaar doe staan er enkel creditintresten (+ fiskale zegel).
Had hier eigenlijk creditintresten 1,5% (en ook getrouwheidspremie 1,5%) verwacht.
Bij mijn getrouwheidsrekening wel 1.5 % creditintrest maar geen getrouwheidsrekeningintrest, de 11 maandenregel wordt hier niet toegepast.
- Spillertwo
- Newbie
- Contacteer:
Blijkbaar is er in het renteoverzicht iets gewijzigd.
Het bedrag dat ik gestort had stond bij mij voordien ook weergegeven met creditintresten aan 2%.
Blijkbaar is deze fout nu aangepast want staat het er nu met 1.5% intrest wat mij correct lijkt.
Is het echter niet mogelijk om ook de getrouwheidsintrest weer te geven met bvb bedrag + datum van verwerving ?
Tevens de vraag wanneer de negatieve intrest fiscale zegel van -0.15 euro zal weggewerkt worden ?
Voor de rest ben ik zeker tevreden met de werking tot hiertoe. Rekening was geopend op twee dagen tijd en zonder moeilijke formaliteiten (heel wat anders dan bvb bij Deutsche Bank), internettoepassing werkt goed, storting was snel zichtbaar op de rekening, vlotte internettoepassing met een makkelijk inlogsysteem, vlotte antwoorden op vragen hier op de website.
Het bedrag dat ik gestort had stond bij mij voordien ook weergegeven met creditintresten aan 2%.
Blijkbaar is deze fout nu aangepast want staat het er nu met 1.5% intrest wat mij correct lijkt.
Is het echter niet mogelijk om ook de getrouwheidsintrest weer te geven met bvb bedrag + datum van verwerving ?
Tevens de vraag wanneer de negatieve intrest fiscale zegel van -0.15 euro zal weggewerkt worden ?
Voor de rest ben ik zeker tevreden met de werking tot hiertoe. Rekening was geopend op twee dagen tijd en zonder moeilijke formaliteiten (heel wat anders dan bvb bij Deutsche Bank), internettoepassing werkt goed, storting was snel zichtbaar op de rekening, vlotte internettoepassing met een makkelijk inlogsysteem, vlotte antwoorden op vragen hier op de website.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
De negatieve intrest van de fiscale zegel wordt in ieder geval weggewerkt voor de renteuitbetaling. Dit zal dus geen enkel impact hebben. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te regelen maar het blijkt wat herprogrammeerwerk te vragen.FANK schreef:Heb een getrouwheidsrekening (= type rekening) "1,5+1,5" geopend en daarop een bedrag gestort.
Bij de mensen waar dit bij de vorige berekening (31/12/2011) werd afgehouden is dit ondertussen terug gestort.
De specifieke settings van de calculator kijken we asap na om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.
heb juist gechecked bij mij en er staat hier toch nog 2% bij mij ook.
Bij mij is het ondertussen aangepast.
De 2% is gewijzigd naar 1,5%.
Nu alleen nog wachten dat in het renteoverzicht ook de getrouwheidspremie wordt getoond (bij einde jaar).
Dat zou echt top zijn
Een tevreden klant.
De 2% is gewijzigd naar 1,5%.
Nu alleen nog wachten dat in het renteoverzicht ook de getrouwheidspremie wordt getoond (bij einde jaar).
Dat zou echt top zijn

Een tevreden klant.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Daar wij niet over zichtrekeningen beschikken en de bepamingen met betyrekking tot dit zegelrecht voor interpretatie vatbaar zijn hebben wij het zekere voor het onzekere gekozen en bepaald dat wij zegelrecht gaan betalen per rekening. Het is echter zo dat wij deze kost op ons gaan nemen, met andere woorden geen enkele klant zal dit moeten betalen. Jammer genoeg is het weghalen van het zegelrecht in die module niet iets wat zomaar aan en uit kan worden gezet. vermits het niet echt een prioriteit is (moet maar klaar zijn tegen het einde van het jaar) en we andere dingen belangrijker vinden hebben we het voorlopig nog niet in de release gestopt.
Belangrijkste voor u is dat u op beide oren mag slapen, er zal geen zegelreccht worden aangerekend.
Belangrijkste voor u is dat u op beide oren mag slapen, er zal geen zegelreccht worden aangerekend.
Getrouwheidspremie is zichtbaar. Mooi zo NIBC :-)
Ja, idd zichtbaar maar bij mij klopt de berekening niet 

- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wat klopt er niet voiddude? Graag wat meer info.
Ik heb het nagerekend met de gewone spaarrekening en dat is een juiste berekening (op dat zegelrecht na, maar dat is al uitvoerig besproken).
Normaal kan ik vanavond ook eens kijken hoe het zit met de getrouwheidsrekening, want vandaag komt een storting aan
Normaal kan ik vanavond ook eens kijken hoe het zit met de getrouwheidsrekening, want vandaag komt een storting aan

Mea culpa, nog eens nagerekend en het klopt wel. ExcusesNIBC Direct schreef:Wat klopt er niet voiddude? Graag wat meer info.

- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer: