Revolut maestro
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Revolut maestro
Revolut heeft vanaf nu ook maestro kaarten ter beschikking voor Belgische klanten..
Re: Revolut maestro
Die maestro kaarten kunnen dus weer de schop op.
Heeft iemand ervaring of je in de UK bv beter een revolut rekening in pond opent OF je gewoon betaalt met de kaart en het dan per keer gewisseld wordt ? Is daar verschil in tarief?
Heeft iemand ervaring of je in de UK bv beter een revolut rekening in pond opent OF je gewoon betaalt met de kaart en het dan per keer gewisseld wordt ? Is daar verschil in tarief?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat is hetzelfde. Het enige waar je eventueel rekening mee kan houden, is dat er tijdens het weekend een toeslag is op valutaconversie. Die kun je ontlopen door voordien geld te wisselen naar GBP met een rekening in GBP
Klopt... toeslag van 1 procent van vrijdagavond tot zondagavond maar wel in New York tijd 
Dat moet dus in de praktijk hier in uk rond de middag / vroege namiddag zijn.
Ik kan met mijn standard rekening maar maximum 1000 euro wisselen per maand. Daarna 1 procent kosten. Daar moet je ook wel op letten.
1000 euro moet wel ruim voldoende zijn voor een citytrip.
Dat moet dus in de praktijk hier in uk rond de middag / vroege namiddag zijn.
Ik kan met mijn standard rekening maar maximum 1000 euro wisselen per maand. Daarna 1 procent kosten. Daar moet je ook wel op letten.
1000 euro moet wel ruim voldoende zijn voor een citytrip.
Handig dat je iedere keer direct een berichtje krijgt na elke betaling. Met revolut Visa wel.
Met het bedrag erin en aan wie je betaald hebt.
Dat is nog iets wat ze hier bij onze banken ook zouden moeten doen.
Met het bedrag erin en aan wie je betaald hebt.
Dat is nog iets wat ze hier bij onze banken ook zouden moeten doen.
Ik was vorige week op het vliegveld Fiumicino en daar stond een groot scherm met de tekst "Press the button and get a Revolut VISA card immediately". Eens proberen... *druk*... en niets. Ik had verwacht een scherm met inschrijvingsgegevens te passeren.
Maar wacht... onderaan zit een gleuf. En jawel, daar lag ineens een envelopje met een VISA-kaart. En een QR-code voor hun app.
Da's inderdaad wel heel snel.
Maar wacht... onderaan zit een gleuf. En jawel, daar lag ineens een envelopje met een VISA-kaart. En een QR-code voor hun app.
Da's inderdaad wel heel snel.