Revolut Mastercard
Re: Revolut Mastercard
Hoe ga je de kaart voeden / er geld op zetten ?
Zonder tweede kaart lijkt het me omslachtig.
Beperkingen : zoals bij elke Prepaid kaart. Een auto huren en daar de waarborg voor storten zal een probleem zijn.
Om je revolut te voeden.... kan een probleem zijn waarvoor je een andere kaart nodig hebt.
Zonder tweede kaart lijkt het me omslachtig.
Beperkingen : zoals bij elke Prepaid kaart. Een auto huren en daar de waarborg voor storten zal een probleem zijn.
Om je revolut te voeden.... kan een probleem zijn waarvoor je een andere kaart nodig hebt.
Voor mij is een gewone kredietkaart teveel vrijheid daarom de vraag.
Lastig... Als je vanavond om 19 uur ineens het idee krijgt dat je iets gaat aankopen en er staat geen geld (genoeg) op je prepaid kredietkaart.
Over een paar dagen kan je 't kopen dan.
Het kan wel, veronderstel ik..
Over een paar dagen kan je 't kopen dan.
Het kan wel, veronderstel ik..
Haelewyn aan de ene kant is het lastig aan de andere kant vermijd je dan wel impulsen
@haelewyn
@haelewyn
Wat mijn maat fijn vindt aan de Revolut kaart:
- mogelijkheid tot (de)blokkeren van de Revolut kaart in een oogopslag via de app
- bliksemsnel antwoord van de support
- overschrijving naar andere Revolut gebruikers met telefoonnummer alleen
- wisselkoersen
- automatische wisseling bij ingestelde koersen
- kwaliteit/gebruiksgemak app
- afhaallimiet van 200 eur (is opzicht geen probleem indien men voornamelijk met kaart betaalt, dit is niet in alle gevallen mogelijk)
Die afhaallimiet : is dat niet een limiet tot 200 euro per maand gratis afhalen. .. En MEER kan, maar kost gewoon geld ?
Klopt:
https://www.revolut.com/en-BE/help/expl ... withdrawalCash withdrawals are free up to €200 per month and anything over is charged 2%
bliksemsnel antwoord van de support
Dat is al lang niet meer het geval, tenzij je met een bot praat. Meestal duurt het +2 uur om met een echte medewerker te pakken te krijgen, en deze kan meestal niets anders dan je probleem door te geven aan iemand anders dat je nog een paar dagen laat wachten...
Moest er geen ophaal limiet bestaan voor gratis afhaling voor standaard gebruikers, zou Revolut een perfecte (en mogelijk hoofd-) bank kunnen zijn, aldus mijn maat.Didymus schreef: ↑5 november 2019, 12:45 Klopt:
https://www.revolut.com/en-BE/help/expl ... withdrawalCash withdrawals are free up to €200 per month and anything over is charged 2%
Mijn maat schrijft altijd "I wanna talk with support" of iets dergelijks en meestal krijgt hij iemand onder een half uur.ldwjr schreef: ↑6 november 2019, 10:27 Dat is al lang niet meer het geval, tenzij je met een bot praat. Meestal duurt het +2 uur om met een echte medewerker te pakken te krijgen, en deze kan meestal niets anders dan je probleem door te geven aan iemand anders dat je nog een paar dagen laat wachten...
De enige buitenlandse bankrekening die ik heb is er een die gekoppeld is aan de Revolut Mastercard die ik sedert enkele maanden in huis heb.
Vandaag een brief van mijn bank (Belfius) met verzoek om in het kader van de Common Reporting Standard te laten weten of ik fiscaal inwoner ben van een ander land.
Ik dacht dat ze bij Belfius weten waar ik woon want ze sturen me een brief. Zou je in meer dan één land tegelijk kunnen wonen ?
Zou dit de keerzijde van de medaille zijn van het hebben van een N26 of Revolut kaart ?
Gaat iedere bank me nu lastig vallen met een formulier dat ik moet vervolledigen en doorsturen ?
Allee vooruit. We zullen er eens aan beginnen. Heeft iemand dit ook al gekregen ?
Vandaag een brief van mijn bank (Belfius) met verzoek om in het kader van de Common Reporting Standard te laten weten of ik fiscaal inwoner ben van een ander land.
Ik dacht dat ze bij Belfius weten waar ik woon want ze sturen me een brief. Zou je in meer dan één land tegelijk kunnen wonen ?
Zou dit de keerzijde van de medaille zijn van het hebben van een N26 of Revolut kaart ?
Gaat iedere bank me nu lastig vallen met een formulier dat ik moet vervolledigen en doorsturen ?
Allee vooruit. We zullen er eens aan beginnen. Heeft iemand dit ook al gekregen ?
Dat heeft hoegenaamd niks met Revolut te maken. Belfius wil gewoon zeker zijn dat ze uw vermogensgegevens niet moeten overmaken naar een ander land. Het is perfect mogelijk dat je in België gedomicilieerd bent, maar toch een US person bent, bijvoorbeeld.
Thanks .. ik had op het internet een artikel gevonden dat zei dat het van een land kan komen / komt waar je een bankrekening hebt,zo >> Financiën en dan zo naar je bank (Belfius staat als mijn hoofdbank geregistreerd in mijn account bij Financien).
Raar dat alleen Belfius er om vraagt tot nu toe of dat zij toch de eersten zijn.
Enfin, Ik heb maar één lijn ingevuld met het woord België als land van fiscale verblijfplaats en ondertekend .. Inscannen en doorsturen.
Niet echt een massa werk aan
Raar dat alleen Belfius er om vraagt tot nu toe of dat zij toch de eersten zijn.
Enfin, Ik heb maar één lijn ingevuld met het woord België als land van fiscale verblijfplaats en ondertekend .. Inscannen en doorsturen.
Niet echt een massa werk aan
Tegenwoordig in tijden van big data weten de overheid en grote bedrijven meer over ons dan we zelf. Het al dan niet aangeven van een (buitenlandse) bank zou geen probleem moeten zijn aangezien ze dit kei rap kunnen navragen in hun gegevensbanken
Revolut nu ook koppelbaar met Google pay op smartphone vanuit de nieuwe versie van de Revolut App.
Voor wie daar liefhebber van is...
Voor wie daar liefhebber van is...