Revolut Mastercard
Re: Revolut Mastercard
Mijn maat had al eens aangevraagd bij Revolut maar die weet het antwoord niet meer.
Krijgt men in België automatisch een VISA Revolut kaart of kan men ook opteren voor een Mastercard?
Verder, wordt zowel VISA als Mastercard overal in België aanvaard? Volgens mijn maat werken VISA's niet bij Colruyt...
Krijgt men in België automatisch een VISA Revolut kaart of kan men ook opteren voor een Mastercard?
Verder, wordt zowel VISA als Mastercard overal in België aanvaard? Volgens mijn maat werken VISA's niet bij Colruyt...
Ik herinner me totaal niet dat je de keuze hebt.
Het is een Mastercard en geen visa.
Ik denk dat visa en Mastercard ontvangsten via hetzelfde kanaal lopen. Je zal hard moeten zoeken naar winkels waar 1 van beide wordt aanvaard maar de andere niet.
Colruyt : geen van beide, meen ik me te herinneren. Hun website bevestigt mijn vermoeden.
https://www.colruyt.be/nl/over-colruyt/ ... almiddelen
Het is een Mastercard en geen visa.
Ik denk dat visa en Mastercard ontvangsten via hetzelfde kanaal lopen. Je zal hard moeten zoeken naar winkels waar 1 van beide wordt aanvaard maar de andere niet.
Colruyt : geen van beide, meen ik me te herinneren. Hun website bevestigt mijn vermoeden.
https://www.colruyt.be/nl/over-colruyt/ ... almiddelen
Mijn maat heeft VISA als default ontvangen. Ergens op de forum van Revolut had die eens gelezen dat men in sommige landen kan vragen om ipv VISA een Mastercard te ontvangen of omgekeerd. In andere landen is er slechts 1 soort die ze aanbieden.
Waarom ondersteunt Colruyt geen VISA / Mastercard? Levert dit extra kosten voor hen?
Waarom ondersteunt Colruyt geen VISA / Mastercard? Levert dit extra kosten voor hen?
https://www.revolut.com/nl-BQ/help/aan- ... mastercard
Dit is nog een antwoord op je vraag.
Inderdaad. .. daar waar het gebruik van bancontact aan colruyt een paar centen kost per betaling, zou het voor visa en mastercard in procent van de aankoop worden uitgedrukt.
Delhaize aanvaardde vroeger Mastercard en visa. Ik vermoed dat dat nog altijd zo is.
Ik heb ook altijd gehoord dat bancontact minder miserie geeft voor de handelaar omdat het niet herroepbaar is. Maar dat was wel in de tijd dat er nog met strijkijzers betalingen werden afgehandeld voor visa / Mastercard. Geen idee of dat nog speelt als de klant een geheime code gebruikt om te bevestigen.
Dit is nog een antwoord op je vraag.
Inderdaad. .. daar waar het gebruik van bancontact aan colruyt een paar centen kost per betaling, zou het voor visa en mastercard in procent van de aankoop worden uitgedrukt.
Delhaize aanvaardde vroeger Mastercard en visa. Ik vermoed dat dat nog altijd zo is.
Ik heb ook altijd gehoord dat bancontact minder miserie geeft voor de handelaar omdat het niet herroepbaar is. Maar dat was wel in de tijd dat er nog met strijkijzers betalingen werden afgehandeld voor visa / Mastercard. Geen idee of dat nog speelt als de klant een geheime code gebruikt om te bevestigen.
Wie heeft er een emailadres van Revolut?
Ik krijg daar emails van maar geen optie om te unsubscriben.
Op de website ook geen emailadres.
Voor mij al reden genoeg om nooit klant te worden bij hen...
Ik krijg daar emails van maar geen optie om te unsubscriben.
Op de website ook geen emailadres.
Voor mij al reden genoeg om nooit klant te worden bij hen...
in de app kan je met een live medewerker chatten
De Mastercard van Revolut is geen echte creditcard. Het geld gaat onmiddellijk van je rekening (bij een Mastercard duurt dat een maand). De interest die de winkelier betaald gaat dus naar Revolut, maar zij geven je geen krediet. Dus eigenlijk is Revolut duurder dan al de rest.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hoe blokkeer je transacties?
Ik hou men debit op de revolut express laag omdat ik heel de tijd een transactie heb die ikzelf niet voor heb ingetekend maar die revolut vanwege te weinig krediet heel de tijd blokkeert.
Komen van volgende websites:
eutcde.com
ngyufs.com
scntvg.com
Alle 3 de websites hebben een optie om subscription te cancelen alleen ik heb een nieuwe revolut kaart en weet de oude gegevens niet meer.
Ik hou men debit op de revolut express laag omdat ik heel de tijd een transactie heb die ikzelf niet voor heb ingetekend maar die revolut vanwege te weinig krediet heel de tijd blokkeert.
Komen van volgende websites:
eutcde.com
ngyufs.com
scntvg.com
Alle 3 de websites hebben een optie om subscription te cancelen alleen ik heb een nieuwe revolut kaart en weet de oude gegevens niet meer.
Gewoon die kaart bevriezen zou ik denken...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ja heb dat nu ook gedaan de andere er ook even uit geknikkerd wat weet niet welke dit veroorzaakte.
Zijn er hier nu nog die problemen hebben.
De iban is dus verhuisd van UK naar Litouwen.
Eerst overschrijving geen probleem.
Maar vandaag geprobeerd en krijg altijd fout om geld over te maken naar mijn revolut rekening.
Na contact met de bank is blijkbaar de reden dat Litouwen een hoog risico land is en enkel overschrijvingen aan het loket aanvaarden.
Zijn er nog met dit probleem enige suggesties waar het wel lukt ?
De iban is dus verhuisd van UK naar Litouwen.
Eerst overschrijving geen probleem.
Maar vandaag geprobeerd en krijg altijd fout om geld over te maken naar mijn revolut rekening.
Na contact met de bank is blijkbaar de reden dat Litouwen een hoog risico land is en enkel overschrijvingen aan het loket aanvaarden.
Zijn er nog met dit probleem enige suggesties waar het wel lukt ?
Zijn ze weer veranderd? In 2017 was de IBAN verhuisd van Lithouwen naar UK...
Je kan ook geld opladen met kredietkaarten.
Je kan ook geld opladen met kredietkaarten.