Revolut Mastercard
Re: Revolut Mastercard
Weet iemand uit ervaring of overschrijven vanop de revolut account (UK) naar een Belgische IBAN kosten met zich meebrengt ? Bij revolut of bij de ontvangende bank ?
- tzionblitz
- Newbie
Na inzage van je rekeningstand, vrees ik dat je bank je binnenkort zal buitengooien.
Stel de vraag eens opnieuw als je negatief saldo weer aangezuiverd is.
-
- VIP member
- Contacteer:
Als het in euro is, is het een SEPA. Naar Argenta is gratis. Bovendien gaat het supersnel. Ik heb vijf keer geprobeerd en het snelste was afgelopen vrijdag. Om 12 uur aangevraagd, stond om 15 uur al op mijn rekening
Nooit langer moeten wachten dan 1,5 (werk)dag.

Nooit langer moeten wachten dan 1,5 (werk)dag.
@Blitz : mijn uitkering komt maar begin volgende maand jongen, gelijk met die van jou.
Ik zal nog een week oud brood moeten eten dat ik bij de bakker ga afschooien voor de kippen.
Toespijs : ik heb nog enkele doosjes pilchards uit het leger van begin de jaren 80. Ik zal niet verhongeren.
Ze smaken al een beetje naar Kimchi. Ik doe zoals jij : ik doe mijn ogen dicht , ik eet die rommel op en ik denk dat ik ver van hier zit. Bijna zo goed als op reis gaan he !
@Sebastiaan : thanks. Sneller dan ik dacht dan..
De app gaf ongeveer 5 dagen duurtijd voor een overschrijving.
Ik zal nog een week oud brood moeten eten dat ik bij de bakker ga afschooien voor de kippen.
Toespijs : ik heb nog enkele doosjes pilchards uit het leger van begin de jaren 80. Ik zal niet verhongeren.
Ze smaken al een beetje naar Kimchi. Ik doe zoals jij : ik doe mijn ogen dicht , ik eet die rommel op en ik denk dat ik ver van hier zit. Bijna zo goed als op reis gaan he !

@Sebastiaan : thanks. Sneller dan ik dacht dan..
De app gaf ongeveer 5 dagen duurtijd voor een overschrijving.
-
- VIP member
- Contacteer:
Moet je die rekening eigenlijk melden bij het Cap? Ik heb het gedaan voor de zekerheid... Binnenkort heb ik meer buitenlandse rekeningen dan binnenlandse lol
Ik zou denken van wel, op je belastingaangifte bedoel je toch ? Geen idee wat ze dan moeten weten.
Alleen het rekeningnummer, de stand van de rekening, of alle uittreksels ?
Alleen het rekeningnummer, de stand van de rekening, of alle uittreksels ?

-
- VIP member
- Contacteer:
centraal aanspreekpunt van de NBB. Ik heb uit goede bronnen vernomen dat de fiscus boetes aan het uitdelen is aan mensen die hun buitenlandse rekeningen niet gemeld hebben op hun aangifte PB en/of bij de NBB
https://www.nbb.be/nl/kredietcentrales/ ... rekeningen
Ik heb nog wat tijd om het aan te geven. Ben nog maar pas begonnen om daarmee te spelen.
Ik heb nog wat tijd om het aan te geven. Ben nog maar pas begonnen om daarmee te spelen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb al gespeeld op de beurs met Degiro
Dat moest ook gemeld worden. Komt er in myminfin een documentje met alle dividenden die je ontvangen hebt en de rekeningstand op 31 december
snel leeggehaald die handel 

Wat ik wel leuk vind aan de Revolut kaart : een mislukte verrichting komt doorstreept in je overzicht van de verrichtingen met de reden erbij.
Bv één keer omdat mijn online betalen niet aan stond en al één keer omdat mijn contactloos betalen niet aan stond.
Zijn er hier toevallig mensen die van plan zijn om Revolut of N26 als hoofdbank te gebruiken ?
Bv één keer omdat mijn online betalen niet aan stond en al één keer omdat mijn contactloos betalen niet aan stond.
Zijn er hier toevallig mensen die van plan zijn om Revolut of N26 als hoofdbank te gebruiken ?
-
- VIP member
- Contacteer:
Niet te veel geld insteken! Er zou een link zijn met Rusland dus het kan snel gedaan zijn met Revolut 

Ja, het rijmt op Absolut. Dan kan het niet anders dan Russisch zijnSebastiaan1985 schreef: ↑21 augustus 2019, 20:33 Niet te veel geld insteken! Er zou een link zijn met Rusland dus het kan snel gedaan zijn met Revolut![]()

En "het schijnt"; daar kan geen enkel argument tegenop. Dan moet het absolu(u)t waar zijn !
Er zijn er die het doen, maar ik zou het zeker niet aanraden.haelewyn schreef: ↑21 augustus 2019, 20:03 Wat ik wel leuk vind aan de Revolut kaart : een mislukte verrichting komt doorstreept in je overzicht van de verrichtingen met de reden erbij.
Soms doet Revolut een onverwachte controle van "source of funds" en dan is je account tijdelijk geblokkeerd. Ik heb al gehoord van mensen wiens account 1 tot zelfs 2 weken geblokkeerd was. Als je net dan je facturen moet betalen..
Edit: om niet te negatief te zijn. Ik gebruik Revolut, maar niet als hoofdbank. En ik moet zeggen dat ik tot nu toe 100% tevreden ben.
-
- VIP member
- Contacteer:
https://www.telegraph.co.uk/technology/ ... -licences/
Nu ja Britten en Russen dat gaat al even niet meer samen, dus wie weet hoe betrouwbaar het is

Ho iik heb de revolut prepaid mastercard nu ook
Ik zou het in feite gebruiken als vervanger van al de rest.
Maar zijn er betalingen die absoluut met een andere mastercard specifiek voor belgië moeten gebeuren?
Ik gebruik die revolut nu vooral voor betalingen die niet lukken met een Belgische mastercard(bv laatst werd een betaling geweigerd en mijn kaart geblokkerd mocht ik naar de fraudedienst van mijn bank bellen) dat wil ik vermijden.
Desnoods werk ik enkel met revolut.
Revolut zou ik gebruiken voor transacties op buitenlandse webshops die geen bancontact of paypal aanvaarden en twitch en discord.
Ik zou het in feite gebruiken als vervanger van al de rest.
Maar zijn er betalingen die absoluut met een andere mastercard specifiek voor belgië moeten gebeuren?
Ik gebruik die revolut nu vooral voor betalingen die niet lukken met een Belgische mastercard(bv laatst werd een betaling geweigerd en mijn kaart geblokkerd mocht ik naar de fraudedienst van mijn bank bellen) dat wil ik vermijden.
Desnoods werk ik enkel met revolut.
Revolut zou ik gebruiken voor transacties op buitenlandse webshops die geen bancontact of paypal aanvaarden en twitch en discord.