Rijden met EV vs ICE
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Rijden met EV vs ICE
5j lenen voor een auto die hij thuis moeilijk kan opladen. De Rachid heeft zijn best gedaan.
Vandaag las ik in test aankoop in de bib een lijstje met betrouwbare en niet betrouwbare auto's. Het moet gezegd dat er 1 Tesla bij de 5 meest betrouwbare auto's stond.
Misschien is er daadwerkelijk wel verbetering.
Misschien is er daadwerkelijk wel verbetering.
Tesla heeft vooral problemen met de remmen en de ophanging. De remmen worden te weinig gebruikt waardoor ze op de duur vergammelen. Aangeraden wordt om minstens 1 keer per week stevig te remmen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Binnenkort zien we dus een remspoor aan frituur de puntzak.
Als die 5.000 euro subsidie door gaat. En daar ziet het niet naar uit.Orakel van Brakel schreef: ↑7 februari 2024, 18:30 Binnenkort zien we dus een remspoor aan frituur de puntzak.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Onbegrijpelijk dat ze zulke ideeën niet beter uitwerken.
Het zijn politici en de verkiezingen komen er aan.Orakel van Brakel schreef: ↑7 februari 2024, 19:30 Onbegrijpelijk dat ze zulke ideeën niet beter uitwerken.
Schoonmaker van de restanten van de fossiele industrie, een job voor het leven:
https://youtu.be/PicwnxJgd_k?feature=shared
Ben helemaal niet boos maar eerder teleurgesteld als mensen zaken door elkaar halen. Ik heb dus 2400Wp zp op mijn dak liggen en geen 2000kWh.vortex schreef: ↑7 februari 2024, 14:27Waarom wordt je boos?
Het verschil tussen het geïnstalleerd vermogen van een kerncentrale en zonnepanelen is dat de ene zowat 95% van de tijd produceert en de andere iets van een 10%.
1GW zonnepanelen leveren maar 880GWh per jaar
1GW kerncentrale levert 8322GWh per jaar
1GW windmolens op zee leveren 4300GWh per jaar
Om die reden lijkt het mij niet zo slim om geïnstalleerd vermogen als vergelijk te nemen, het zijn immers de kWh die we verbruiken
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Daarom noem ik de olie-industrie dan ook de fossiele maffia.Woz schreef: ↑7 februari 2024, 21:04 Schoonmaker van de restanten van de fossiele industrie, een job voor het leven:
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Je bent weer tegen jezelf bezigSpaarplan schreef: ↑8 februari 2024, 04:30Daarom noem ik de olie-industrie dan ook de fossiele maffia.Woz schreef: ↑7 februari 2024, 21:04
Schoonmaker van de restanten van de fossiele industrie, een job voor het leven:
De groene beweging wordt trouwens ook wel eens de eco-maffia genoemd
Ik dacht eerder aan onderstaand voorbeeld: aan Katja Schuurman, een Nederlandse actrice maar ook (milieu)activiste, en haar hypocriet eco gedoe.
De burger voortdurend opzadelen met een schuldgevoel ("jullie vernietigen de wereld met jullie auto's , reizen, consumptiegedrag ...") maar tegelijkertijd wel eventjes zelf naar Zanzibar vliegen om na een milieubelastende reist daar een promofilmje op te nemen tussen de arm kindjes om reclame te maken voor een schoenmerk.
Conclusie van een poll: niemand is 100% OK maar sommigen zijn wel 100% hypocriet!
De burger voortdurend opzadelen met een schuldgevoel ("jullie vernietigen de wereld met jullie auto's , reizen, consumptiegedrag ...") maar tegelijkertijd wel eventjes zelf naar Zanzibar vliegen om na een milieubelastende reist daar een promofilmje op te nemen tussen de arm kindjes om reclame te maken voor een schoenmerk.
Conclusie van een poll: niemand is 100% OK maar sommigen zijn wel 100% hypocriet!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.