Santander
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander
Na het eerder aangehaald "akkefietje" met de valutadatum, waarop ik dus nooit antwoord kreeg, zijn latere overschrijvingen altijd correct gevalideerd.
Ik sta nog steeds positief tegenover Santander. Hun platform is verre van perfect, er zitten enkele fouten in hun website en SEPA-overschrijvingen van buitenlandse rekeningen naar een Belgische Santander rekening waren problematisch. Ik weet niet of deze problemen nu zijn opgelost, ik zal het even uittesten en iets laten weten.
Ik wil een vast bedrag op de rekening zetten wat ik niet nodig heb het komende jaar. Dus puur voor de rente. Is dus niet dat ik regelmatig overschrijvingen doe of geld moet afhalen ofzo
300e rente meer in 1 jaar tov mijn crelan rekening nu.
300e rente meer in 1 jaar tov mijn crelan rekening nu.
300 € is 300 €, makkelijk meegenomen door eventjes een rekening te openen, toch?
ik heb toch wel wat bedenkingen bij al die belgen die voor 0,1 a 0,3 procent naar "buitenlandse" banken gaan
en als het mis gaat ( kaupthing) er als de kippen bij zijn om de belgische staatswaarborg te eisen ....
testaankoop is precies ook zijn lesje nog niet geleerd ( ethias,kaupthing) en promoot spaanse en maltese banken ...
typisch belgisch zeker ?
en als het mis gaat ( kaupthing) er als de kippen bij zijn om de belgische staatswaarborg te eisen ....
testaankoop is precies ook zijn lesje nog niet geleerd ( ethias,kaupthing) en promoot spaanse en maltese banken ...
typisch belgisch zeker ?
't is een spaarrekening he. "Zonder risico"
Dat is de enige reden waarom ik twijfel, het is een buitenlande bank.
Inderdaad, deze bank valt onder het belgische spaardepositogarantiestelsel...
uw centen (tot 100,000 euro) zijn er even (on)safe dus als bij om het even welke andere 'echt' Belgische bank.
Twijfelt u ook aan ING of BNP Paribas - Fortis? Ook niet 'echt' van hier (meer), toch?
uw centen (tot 100,000 euro) zijn er even (on)safe dus als bij om het even welke andere 'echt' Belgische bank.
Twijfelt u ook aan ING of BNP Paribas - Fortis? Ook niet 'echt' van hier (meer), toch?
Ook intressant als je wel eens in spanje of hun eilanden op reis gaat, lijkt me?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als het gaat over die staatsgarantie: kan je dan niet beter bij een kleine bank zitten ( met weinig spaartegoeden onder zich) dan bij een grote bank? Het Deposito Garantiefonds heeft immers niet genoeg middelen om alle spaarders van een systeembank te vergoeden, maar wel als het over een kleine bank gaat...
Kijk naar Optima Bank: alle mensen die daar geld hadden, hebben dat tot 100.000 terugbetaald gekregen van het Garantiefonds..
Kijk naar Optima Bank: alle mensen die daar geld hadden, hebben dat tot 100.000 terugbetaald gekregen van het Garantiefonds..
Zelfde bij Icesave volgens mij, ook iedereen zijn eurootjes tot 100k terugontvangen
Een nieuwe toeristische attractie/geocaching: (be)zoek je buitenlandse bank in Malta of Spanje
Ah, ik dacht dat er wel een zichtrekening ging bij zitten ook, mea culpa
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor