Santander
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander
Ik ben ook benieuwd!m-peeters schreef: ↑3 juni 2023, 21:46En op welke Nederlandse spaarrekening kan je nu 7% rente bekomen?B7H4long schreef: ↑2 juni 2023, 21:59
Een overzichtje van spaarrentes in NL.
https://www.vanspaarbankveranderen.nl/s ... rgelijken/
Neen ze geven geen 7% brutto.
Juist, nergens …
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
De kruimels zijn spaarrekeningen. Het buffet zijn P2P-lending platformen.m-peeters schreef: ↑3 juni 2023, 21:46En op welke Nederlandse spaarrekening kan je nu 7% rente bekomen?B7H4long schreef: ↑2 juni 2023, 21:59
Juist, nergens …
Enige tijd geleden was er een "totaal ander" forum lid ("platin" als ik me niet vergis) dat ook dergelijke platformen in UK vooral "ten onpas" te berde bracht.
Fenomenaal. Waar?m-peeters schreef: ↑3 juni 2023, 21:46En op welke Nederlandse spaarrekening kan je nu 7% rente bekomen?B7H4long schreef: ↑2 juni 2023, 21:59
Juist, nergens …
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Toch wel uitzonderlijk, 7%m-peeters schreef: ↑3 juni 2023, 21:46En op welke Nederlandse spaarrekening kan je nu 7% rente bekomen?B7H4long schreef: ↑2 juni 2023, 21:59
Juist, nergens …
Vrijstelling
Is de vrijstelling van roerende voorheffing per spaarrekening of neemt men alle spaarrekeningen van 1 bank samen voor de vrijstelling?
Re: Vrijstelling
Alle rekeningen waarop je geen RV betaald, can alle banken samen!
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Hoi. Ik ben dus van plan meerdere Santander spaarrekeningen te openen. Zowel de Vision plus als de Vision.
Momenteel heb ik 4 verschillende spaarrekeningen bij Keytrade. Azur, high fidelity en nog 2 plusrekeningen van Moneyou nog van destijds voor de kids (maar wel op onze naam).
Hoeveel spaarrekeningen kan ik openen bij Santander met 1 gemeenschappelijke tegenrekeningen?
Alvast dank!
Momenteel heb ik 4 verschillende spaarrekeningen bij Keytrade. Azur, high fidelity en nog 2 plusrekeningen van Moneyou nog van destijds voor de kids (maar wel op onze naam).
Hoeveel spaarrekeningen kan ik openen bij Santander met 1 gemeenschappelijke tegenrekeningen?
Alvast dank!
Zes indien gezamenlijke rekening. In 30 seconden is extra rekening open eens je online kan.
Als rekening maar 1 titularis heeft weet ik het niet.
Als rekening maar 1 titularis heeft weet ik het niet.
Weet je dat "kids" het meest gehate woord in de Nederlandse taal is? Wat is er mis met het woord "kinderen"?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20131213_00886947
Je begint je bericht met een conclusie.Hoi. Ik ben dus van plan meerdere Santander spaarrekeningen te openen.
Wat is er nu mis met het woord "kids"... ?
Zo kan je op alles commentaar geven.
Of zitten we hier op een taalkundig forum mss ?
Beperk je tot de essentie aub en laat ons zelf de woorden kiezen...
Begrijpelijk hoe je aan al die posts komt.
Zo kan je op alles commentaar geven.
Of zitten we hier op een taalkundig forum mss ?
Beperk je tot de essentie aub en laat ons zelf de woorden kiezen...
Begrijpelijk hoe je aan al die posts komt.
6 lijkt me ideaal. Dan kan ik ook overboeken tussen de rekeningen om steeds hoogste getrouwheid te behouden?
Als dit klopt ga ik er werk van maken (y)
ALvast dank!
PS:kan je bv 6 spaarrekeningen van 1 type aanmaken of bv 2 van elks (2x3 = 6)?
Denk het wel, ik heb 4 vision+ rekeningen. Zo kan ik ook altijd overzetten bij rentestijging.
1 gezamenlijke en 1 voor mijn kids.. oh pardon kinderen ;-)
Vandaag gedaan, gaat perfect met meerdere vision+ rekeningen om te switchen. Als je dan opnamesimulator gebruikt zie je meteen dat rente aangepast is.
Het land van beschermingsfonds van Santander is Spanje.
Is dit ook van toepassing voor mensen uit België?
En is het zo dat bij een eventueel faillissement eerst de mensen uit Spanje zullen vergoed worden?
M.a.w. is er bij deze bank een groter risico voor Belgische spaarders dan wanneer het bij een Belgische bank staat?
Is dit ook van toepassing voor mensen uit België?
En is het zo dat bij een eventueel faillissement eerst de mensen uit Spanje zullen vergoed worden?
M.a.w. is er bij deze bank een groter risico voor Belgische spaarders dan wanneer het bij een Belgische bank staat?
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Het beschermingsfonds van Santander bank is Spaans, ook voor de Belgische spaarrekeningen, maar dat wil daarom niet zeggen dat er voor Belgische spaarders een groter risico bestaat.
Het is altijd goed om spaargeld zoveel mogelijk te spreiden en dat kan ook door voor verschillende landen te kiezen.
Nooit alles bij 1 bank zetten, niet bij Santander, en ook niet bij andere banken.
Het is altijd goed om spaargeld zoveel mogelijk te spreiden en dat kan ook door voor verschillende landen te kiezen.
Nooit alles bij 1 bank zetten, niet bij Santander, en ook niet bij andere banken.